24 gen. 2019, 09:50
Boones gent!!
Veig que no ha quedat gaire clar què s'ha de fer amb l'anime de temporada, així que intentaré posar la neurona a treballar i us ho explicaré.
Evidentment, l'anime de temporada s'ha de mirar DURANT la temporada i s'ha d'anar comentant al post pertinent a mesura que passen els capítols. Anem per parts:
-No val mirar-lo de cop quan ja hagi acabat, cerquem fomentar el debat entre tots mentre l'anime està en emissió.
-Això no vol dir que hagis de comentar cada puta setmana si no en tens ganes. Si ho vols fer cada dos capítols o cada tres, no hi ha problema.
-Què és important doncs? Que hagis fet uns quants pots mentre l'anime estigui en emissió, jo vos posaria un mínim de tres (ni que sigui un dient l'he començat i què et sembla, un per la meitat i un al final). És a dir, que si voleu encara més concreció, un mínim de tres aportacions mentre està en emissió.
-També us vull recordar que no cal que tots els posts siguin quilomètrics. És a dir, si heu vist el capítol, us ha agradar i voleu posar "He vist el capítol i m'ha agradat molt, el final m'ha sorprès molt, no m'ho esperava i tinc moltes ganes de veure el següent" considero que és una opinió molt vàlida també. Evidentment quant més comentis més debat hi haurà, però no passa res per no saber què dir i aportar el que cada persona pugui. Penseu que és millor dir això que no dir res, perquè sinó l'anime no us comptarà com a anime de temporada i l'haureu estat mirant setmana a setmana per res.
D'acord, crec que fins aquí els dubtes sobre anime de temporada, però si voleu saber alguna cosa més, endavant.
D'altra banda veig que molta gent té dubtes sobre "I si a l'agost se'n registra algú i vol fer el repte?" A veure, si a l'agost arriba un nou usuari i vol fer el repte, segurament el més senzill serà parlar-ne amb aquesta persona per veure com ho pot fer. Si vol fer el principiant cap problema, però si volgués fer l'intermedi, per exemple, que són dos animes de temporada per cada temporada, doncs arribaríem a un acord dient-li "mira, doncs a la temporada de tardor i hivern, en comptes de veure'n dos en mires quatre per compensar".
És a dir, es faria que es pogués compensar d'alguna manera aquest retard, però en cap cas se li diria a aquesta persona que mirés l'anime d'aquella temporada ja acabat. La qüestió és mirar-ho mentre està en emissió!! Això també us afecta si voleu pujar de nivell de dificultat.
Si a l'agost voleu passar del principiant al fàcil, doncs es faria igual, per compensar, durant aquesta temporada mires un anime més en emissió, i ja està. La qüestió és que el nombre, la quantitat d'animes que haureu de veure al final del repte sigui la corresponent a cada dificultat (fàcil 24, intermediari 36 i tal...)
Si teniu més dubtes, doneu-li cañaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!