#teamhongo, versió manga:

Comparant una cosa amb l'altra, el dibuix de les expressions és molt xulo, cosa que al manga potser es nota més, i el manga té algunes escenes que l'anime no. Però per altra banda, les actrius trobo que ho fan molt bé, i l'anime es fa molt fàcil de mirar.
Comentant les noies:
La relació de best-friends ("my comrade!", que exclamen a la traducció del manga que estava llegint) de la Kazusa amb la Mochin és preciosa i adorable i m'encanta. La Kazusa de vegades peca una mica massa de bleda, però després s'abracen aquestes dues i ja em cau bé.
La Mochin ha de ser lesbiana, i si no ho és, direm que l'autor s'equivoca.
La delegada (Sonezaki, però de vegades Sonegishi? Mala lectura del kanji per part dels scanlators?) té la història menys interessant de totes. De moment és tot molt maco, espero que no li vagi tan bé com sembla o ens avorrirem.
La Nina (li escau, el nom) de moment no em diu res. Estic d'acord amb el que heu dit aquí sobre, que de millor amiga de les altres dues poquet. Més enllà d'això, espero que es lii amb l'Izumi ni que sigui per embolicar la troca. Em sap greu, però vull drama, i si la Kazusa ha de patir, així sigui.
En aquest sentit, sóc el fan #1 de la Megumi Asada, la pelroja que també es vol fer l'Izumi. Nano que per cert, pateix de síndrome del protagonista de manga, collons sí que és popular per ser un friki dels trens!
Text amagat.

Somriure malvat i manipuladora, llàstima que sigui un personatge secundari.
I finalment l'Hongo, que ja veig que us encanta: espero que descobreixi una tècnica de meditació especial aviat, o de tants nervis li explotarà el cap! Pobreta, la situació la supera. finalitzi el seu entrenament ninja i ens ensenyi les seves tècniques per incapacitar el professor i demostrar-li de quina pasta de robot amb làsers als ulls està feta. #teamhongo#feuhoja#esperpoderescriure#amoralart
I dit això, ara el hate:
Puto anime d'institut, si és que ja no sé ni perquè m'hi fico (perquè és una espècie de guilty pleasure, per això m'hi fico). Sóc tan edgy que me'n vaig a menjar l'arròs amb pollastre al terrat, i per sort sóc l'únic alumne de tot l'insti amb aquesta idea. Quan escau, depenent del protagonista. Allà on diu prohibit realment diu "reservat per a protagonistes". Quan han caigut per les escales i han quedat un a sobre l'altre he tingut ganes d'anar a caure jo per unes escales. Vés a buscar el Ketchup nena, que així escriurem gomennasai a sobre la truita a la francesa.
I el tren va i passa per davant les dues aquelles quan està amb la Nina, no? Doncs he de pensar que estava calculat, si el friki sap que al segon vagó de les 6.44 hi ha poca gent els dijous i els divendres si fa sol.
Ah btw, el Potoro-Totoro m'ha encantat.