Dragon Ball Super - Broly

Respon
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 856
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 516 cops
Gràcies rebudes: 238 cops

27 jul. 2018, 12:02

Imatge

Recentment s'ha presentat el tràiler de la nova pel·lícula de Bola de Drac, basada en el personatge de Broly.

Tot i que molts coneixerem en Broly de les pel·lícules de Bola de Drac Z, heu de recordar que (com la majoria de pel·lícules) no forma part del cànon de la sèrie. Amb aquesta nova pel·lícula, Akira Toriyama i Toyotaro recuperen el disseny del personatge i l'introdueixen a la història. D'aquesta manera, per als nostres protagonistes, serà la primera vegada que el veuran.

A continuació podeu veure el tràiler que es va presentar fa dos dies a la Comic-Con de San Diego subtitulat en català:

Més informació: http://www.boladedrac.cat/index.php/not ... -Broly/121 (en català)
http://www.dbmovie-20th.com/ (en japonès)
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 198
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
Gràcies donades: 49 cops
Gràcies rebudes: 48 cops

27 jul. 2018, 16:56

L'animació és molt diferent, i m'agrada! Evidentment, la veuré, a veure si em sorprenen amb el guió.
Imatge ImatgeImatge

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Sybilladura Lelladyb
Drakkar
Entrades: 180
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 32 cops
Gràcies rebudes: 29 cops

27 jul. 2018, 18:54

m'agrada molt que el vulguin introduir com a personatge canon de la serie i l'animació més estil DBZ que DBS m'agrada molt te bona pinta
Imatge

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
柔道❀初段
Entrades: 102
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 53 cops
Gràcies rebudes: 64 cops

22 ago. 2018, 21:13

Personalment crec Broly mereixia ser cànon. Clar que no tal i com estava plantejat i presentat a les anteriors pel·lícules, però el concepte de superguerrer llegendari era molt necessari actualment.

L'animació pinta espectacular i ja si la trama està bé, serà perfecte. Espero que Toriyama hagi fet suficient feina amb el personatge en comptes de fer simplement uns petits retocs.
Imatge

Respon