Bé, nosaltres l'hem vista avui.
Diria que m'ha agradat bastant. S'ha de dir que... argument el que és argument... No en té gaire, o no aporta gaire cosa nova. En el fons, no deixa de ser tornar a contar per una banda la destrucció del planeta Vegeta (amb en Paragus per allà) i la pel·lícula d'en Broly (d'una altra manera). Si ho miram així, només han canviat una part d'un argument que ja ens havien explicat, així que podria entendre que algú es sentís un poc enganat del tipus "no han contat res de nou".
Ara bé,
Si tenim en compte la pel·lícula com el que és i tal, crec que està bastant bé. Ens expliquen com funcionaven els guerrers de l'espai (crec que és la primera vegada que en el doblatge català fan servir
saiyan), ens expliquen un poc més com en Goku va arribar a la terra (o no recordava que fos així) i ens mostren un poc els l'origen d'en Freezer, que hereta el càrrec de son pare.
Llavors tenim lo de la pardalada de na Bulma i en Freezer que volen les boles de drac. Sincerament, m'ha agradat. M'ha recordat al començament de bola de drac, en què tot era bastant catxondo i innocent. Els dos personatges nous, uns mitges merdes que es pensen fer un ou de dos vermells duent en Broly i en Paragus a en Freezer, m'han parescut prou encertats.
I llavors... lluita. Per què? Perquè sí.

Aquí el que m'ha sabut un poc de greu és que ja s'han carregat del tot les escales de poder (si n'hi havia). I supòs que en Goku tot sol ja era més fort amb la Migatte (allò que el cabell li torna platejat), però no ho ha fet servir. Tot i que crec que ho han ficat un poc de rebot, m'ha agradat veure la tècnica de la fusió en Gogeta en material "canon".
Era un poc bastant massa evident veure com acabaria. No m'imaginava que demanarien exactament aquell desig, però es veia d'una hora lluny que aquesta vegada no podien matar en Broly, el pobre no tenia la culpa de res. Però alguna cosa havia de passar. Al final, m'ha semblat acceptable i ho he acabat de comprar amb l'escena final en què en Goku els va a visitar. Tot i que crec que l'han cagat del tot dient que "també sóc en Kakarot". Que jo sàpiga, sempre va renegar d'aquest nom. Tot i que ja coneixem en Goku, tot li va bé xD.
En quant a l'apartat tècnic, el dibuix m'ha agradat, tot i que he notat molta inconsistència: alguns trossos amb les línies super gruixades i alguns altres amb les línies molt més ben cuidades. Alguns trossos amb un CGI més estàndard i alguns altres amb un CGI 3D hiperrealista que... no quedava tan malament, la veritat. Diria que el dibuix m'ha agradat, sí. La música, no. Gens. Pareixia que cridaven, no? En concret, quan en Goku comença a lluitar contra en Broly, que diuen una cosa tipus "aporellos"? O quan es fusionen, que criden "Gojita". No, la música no m'ha agradat,
excepte quan ha sonat el Cha-la Head-cha-la, no record en quin moment. Allò m'ha agradat molt.
Per acabar, quedem-nos en la millor escena de la pel·lícula: quan en Goku comença a lluitar contra en Broly*. És una llàstima que la música no estés al nivell, perquè aquell tros en què lluiten en primera persona m'ha parescut brutal.
PD: * tot i que preferesc en Goku a en Vegeta, em van fer veure que el pobre Vegeta sempre estava a segon pla, i des d'aquell moment, m'hi he anat fixant. En aquesta pel·lícula, per exemple, és bastant evident: comença lluitant en Vegeta, i tot i que està prou bé i tal, quan acaba i comença en Goku, és quan posen la música i els efectes xulos de càmera. O també a "l'atac final que s'ha de carregar en Broly", un Kame-hame-ha. Em pensava que quan es fusionaven feien servir tècniques noves/mesclades. Home... donau-li un poc de protagonisme a en Vegeta, que aquesta pel·li anava més d'ell que de'n Goku!
8-9/10. 9 per innovar i que hagi anat bé. Tot i que la música...
Edit: veig que aquesta entrada és la número 900. Les següents seran over 900