Quin és el darrer anime que has vist?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Manaria Friends


Imatge
A veure, començem per que no sem dona gens be comentar les coses. I menys si son coses tan lioses com aquest anime. Vull dir, que es? Un anime, una pellicula llarga partida en trossets, una promo? No ho se. No ho entenc. Però he de dir que m'ha agradat més del que m'imaginava i m'esperava, i suposo que aixo es bo.

Vale, context, LORE. Aquest anime es un dels mes animes que el joc de cartes de movil?franquicia random de shingeki no bahamut ha fet. Basicament han agafat a la ANNE i a la GREA, despres van suposo SHIPEJARLES EN UN ALTRE CARTA (Jo tambe ho faria) i algú va dir: EI ESCOLTEU, EM MOLEN AQUESTES DUES A SACO, FEMLIS UN ANIME RIGHT NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!! I els altres modo: otia po si.
I van treure aquest video a lo: GOZAD I DESEADLO CHAVALES:

.
.
.
.
..
Vale, jo he vist l'anime sense coneixer aquest lore inicial. I m'ha agradat tot i que no en han donat res del ANGST ni SERIOSITAT que prometien al primer video, simplement han fet un anime moe de elles SENT MOLT CUQUIS ENAMORADES I DE MOMENTS cuquis entre elles dos. I mira... doncs es gaudeix molt XDDDD!!! Pot tenir fanservice, però l'animacio es de 10. La ambientació es de 10. Hi han deixat pasta a l'apartat visual tot i no posar la historia que prometien. I m'agrada el trio que fan amb el caballer.(No penseu malament, parlo de el trio de personatges.) Penso que si ens haguessin donat la acció i el drama que donaven a entendre en el primer video promocional, hagues estat un dels millors animes de aquesta temporada. I eh, que a vegades ens han ensenyat el que tenien entre mans, resquicios de coses suculentes i bones, pero bueno, han passat i han fet la versió cuqui cuqui de tot el que pogues haber sigut.

SÓN TAN PRECIOSES JODERRRR.


També he vist:

Code Geass


Imatge

Mireu, pot tenir una historia tan bona com vulgueu, pero jo resumire code geass amb aquets tweets:


OBRIU LES IMATGES PER VEURE EL CRINGE QUE HE D'AGUANTAR TOTS ELS DIES AMB L'ANIME.


Les noies en aquest anime.... uff. No em negareu que o son jerros o son interes romantic per algún penis de la serie. No hi ha mes. Menció especial a la cuidadora de la Nunally que es la diosa del mon i es la única noia mes o menys decent del anime. I a la Milly.
Heteronorma per tot arreu, forçada a mes. Mexplico: Una noia d'aquest anime creua la mirada amb cualsevol home i pum ROMANSE HETERO FORÇAT PERQUE SIIII SENSE CAP MENA DE SENTIT ni explicació. Simplement hormones....PERO EH, QUAN HI HA UNS PERSONATGES QUE LITERALMENT ES PERSEGUEIXEN DURANT ANYS I ANSIEN ESTAR L'UN AMB LALTRE tot i obligarse A ODIARSE I NO PODER I TENEN HISTORIA BONA AL DARRERE NO POT SER ROMANÇ. ah es certt, son nois, perdoneu, OH I ES CERT, QUE SON ELS PROTAS!!!!! ups, perdoneu, es cert.upsie :roll:
No se, em fot molt. Moltissim. I si, el anime no va de romanç, va de mechas, politica i merdes de aquestes que no magraden massa per ser sincers XD PERÒ evidentment jo em fixaré en el que m'agrada a mi, i res del que he vist m'ha convençut. EH, es un bon anime, el final m'ha agradat molt. Una llastima que ha envellit molt malament.
EL ROLO ES COSITO I S'HA DE PROTEGIR DE TOTHOM.
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Isekai Quartet


Imatge

Obra: Isekai Quartet
Productor: Kadokawa
Gènere: Comedy, Parody, Fantasy
Estat de l'obra: Acabat
Capítols anime: 12
Duració del capítol: 12 minuts
Temporades: 1
Data: 10/4/2019 - 26/6/2019
Estudi d'animació: Studio PuYUKAI


Argument:

Un misteriós interruptor va aparèixer un dia. En prémer-ho, van ser enviats a un altre món alternatiu!! En aquest es reuneixen personatges dels mons de Re:Zero, Overlord, Konosuba i Youjo Senki, dins d'una escola de secundaria típica japonesa.

Opinió personal:

La veritat és que no m'acostumen a agradar aquest tipus d'animes de paròdies amb chibis, mai m'han fet massa gràcia, però donada a la bona crítica que hi havia només començar i que els Isekai implicats els he vist i m'han agradat li he donat una oportunitat. I bé, no és que m'hagi fet un fart de riure, però si que m'ha entretingut més del que m'esperava. I sembla ser que continuarà més endavant.

Nota: 7,6 / 10
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

I ja anem amb Claymore un clàssic que no havia vist i del que n'esperava força.

L'argument és centra en la Clare una Claymore que treballa per una organització per a matar monstres anomenats Yoma, que s'oculten entre els humans, ja que és el seu principal aliment. Les Claymore són noies transformades a partir de la carn d'un Yoma, i que per tant controlen la seva consciència, dotant-les de poder i control. En una de les seves missions, la Clare salva un noi anomenat Raki i aquest sense lloc on anar comença a acompanyar-la en la seva aventura.

--

Sincerament, potser n'esperava massa. Suposo que el manga estarà millor, però no sé si gaire millor. Es planteja una trama obscura i original que al final es fa desenvolupant convenientment cap a un sol punt. Potser ho he trobat forçat o simplement és que no m'ha semblat prou interessant entre tot. Havia pensat de mirar-ne un altre per fer una review positiva però no és això, aquesta vegada toca així.

Per les sensacions que en tenia i la nota de MAL, esperava un argument molt més elaborat i interessant i no fets inconnexes per a la trama sense gaire implicacions.

Potser el més interessant és el passat de la Clare, amb la Teresa. Però és que del present no sabría que destacar-ne. Comença sent un personatge "dèbil" dins de l'àmbit super-humà, i acaba millorant suficient com per superar els éssers més poderosos, els il·luminats. Clar sempre a punt de despertar per no poder tornar a la seva forma humana fins que el plasta d'en Raki amb 4 plors i una abraçada ho arregla.

No sé, tenía pensat llegir el manga però m'ho estic replantejant. Potser també el timing en que l'he vist no ha estat el millor. Ja passa amb algunes sèries antigues.

Li posaré un: 5,7 / 10
Grimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 set. 2019, 01:49, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Jo vaig droppejar Kaiji al quart episodi o així.
Tonegawa ha estat una de les meves sèries preferides de la seva temporada.

Em refereixo a que no penso que sigui necessari gaudir Kaiji per a gaudir Tonegawa.
És més... pel que llegeixo a altres Fòrums, a molts dels fans de Kaiji (gosaria dir que a més de la meitat), aquest spin-off no els ha agradat gens.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Home, és un spin-off així que lo normal és veure'l perquè coneixes la sèrie principal, però clar també el pots veure si no l'has vist.

---
Faré doble review.

Començo amb: Shigurui

Al començament de l'Era Edo, quan la gent va gaudir d'un temps de pau, Lord Tokugawa Tadanaga organitza un torneig de lluita. En el passat, els combats es realitzaven amb espases de fusta. Aquesta vegada, s’utilitzaran espases reals.

El manc Fujiki Gennosuke, i el cec Irako Seigen, s’enfrontaran en aquest combat. Tots dos són deixebles de Iwamoto Kogan, que és conegut com el més gran espadatxí del Japó. Cadascun d’ells està decidit a demostrar-se a si mateix el successor de l’escola d’Iwamoto. Tot i això, només hi pot haver un campió.

Comença així una història de destins, conflictes i destins estranys.

Opinió:

Doncs bàsicament tota la sèrie tracta el desenvolupament entorn a dos personatges, i conforma un flashback. La història és al menys prou interessant, tot i que no té una complicació en aquest sentit, però et deixa amb el dubte de com acaba el conflicte. No sabia que amb 12 capítols no s'acaba, doncs com molts altres anime només hi ha una temporada així que potser segueixo el manga.

La banda sonora és permanentment d'un estil molt japonès tradicional, amb sons, cants i silencis i juntament amb l'ambientació fosca i el dibuix i animació de qualitat, dóna una sensació molt ben aconseguida del Japó de l'edat mitjana. Les lluites són molt més fidelment reproduïdes a les batalles reals de samurai que en qualsevol altre obre fanservice, tot i que evidentment no hi deixa de d'haver-hi un element sobrenatural en la monstruosa força i/o habilitats que posseeixen els samurais més poderosos.

És una sèrie Seinen, com ho mostren els elements que té, gore i sexe sobretot, a més de que tota la trama gira entorn a un públic adult.

Nota: 7,8 / 10

---

Quanzhi Gaoshou

Àmpliament considerat com un jugador professional de primer nivell en el joc multijugador en línia Glory, Ye Xiu és batejat com el "Déu de la batalla" per les seves habilitats i aportacions al joc al llarg dels anys. Tanmateix, quan es veu obligat a retirar-se de l'equip i deixar la seva carrera de joc enrere, troba feina en un cafè a Internet proper. Allà, quan Glory llança el seu desè servidor, es llança novament al joc amb un nou personatge anomenat "Lord Grim".

Opinió:

Sincerament, per ser un anime d'origen xinès he quedat prou sorprès. Val a dir que al principi es fa molt estrany escoltar xinès, i ja no sé si és pel costum però trobo que la qualitat del doblatge en sí deixa molt que desitjar. L'apartat que més sorprèn potser és el visual. Els fons estan molt ben aconseguits, cridant al realisme quasi exacte. Alguna vegada es fa us del 3D dissimuladament, amb gent random sobretot.

Tot i així tenia més expectatives donada la nota que té. No deixa de ser un anime d'entreteniment, però ratlla. Potser si fos xinès l'hagués gaudit molt més. He notat que algunes coses se m'escapaven, sobretot amb els innombrables noms que no pots recordar, es fa tot bastant lío.

El protagonista és un Kami-dere de la vida. Es invencible i no mostra cap preocupació durant tota la sèrie. No és que no m'agradin aquest tipus de personatges (sé que molts els odien) però aquest es passa fins i tot.

Ha estat curiosa l'experiència, però a no ser que hi hagin un motiu de més pes, no la repetiré.

Nota: 5,5 / 10
Grimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 set. 2019, 01:51, en total s’ha editat 1 vegada.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Doncs ens hem vist dues pel·lícules animes fa poc:

HELLS


Imatge
Mola bastant, entretinguda, bonissima animació i disseny de personatjes, divertida i un ou de referencies a la biblia. XDD No avorreix en cap moment però tan de bo haguessin donat protagonisme a tots els personatjes per igual , ja que com tots tenen un gran disseny et quedes amb les ganes de saber de tots mes.


FUSE


Imatge
Normaleta, TIPIC romanç que sempre entra i ambientacio en lera edo. lAnimació també es prou bona però els dissenys son tipics i avorrits. Esta be si no tens res mes per veure.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Acabo de veure Kimi ga Nozumu Eien, que havia començat fa anys... Jdr... Quin emprenyament.

Argument / Resum:

La història va d'una pobre desgraciada, ejem, ejem, d'un grup d'amics, dues noies i dos nois principalment. A una de les noies li agrada el protagonista i es confessa i aquest també la correspon i acaben sortint. Fins que un dia l'altra amiga fa arribar tard al protagonista a una cita que tenia amb la seva novia, i a causa d'això, just al lloc on esperava la noia hi ha un accident de cotxe que la deixa en coma.

El noi queda fet pols i no aixeca el cap així que la amiga l'"ajuda" i al final acaben junts. Passen 3 anys i la noia desperta. Després de molts dubtes del protagonista i fer molt el baliga-balaga, la cosa acaba en que al final vol estar amb la amiga perquè és la que l'ha cuidat aquests 3 anys.

Opinió personal:

No hi ha res que odiï més en aquest món que les sèries que maltracten els personatges que no s'ho mereixen i recompensi els que no són. Pel meu to es pot deduïr, que no m'ha agradat. La trama té algunes fallas però no m'enfado per això. És a dir entenc, que potser ningú podria estar disposat a esperar a algú que surti del coma, perquè no saps quants anys pot trigar, ni si realment despertarà mai. Però no es tracta d'això. Em fan molt fàstic l'amiga i el protagonista.

La pobre noia era un Sol de persona, i només l'han creat per desgraciar-la i complaure els altres?? Potser a algú li agradarà però per mi, per fer això no facis res, no entenc com la sèrie pot satisfer a algú quan a mi m'ha deixat de les pitjors sensacions de veure anime. Això per mi entraria a categoria de NTR, el gènere que més odio. I ja està, no trauré més hate. Al menys m'ha servit pel repte.

Nota: Entenc que podría posar-li un 6 si fos objectiu, però ara mateix no puc posar-li més que un 1 / 10 perquè no hi ha el 0.

-------------

Aprofitant post faig opinió de Serial Experiments Lain també.

Sincerament, és un anime que m'ha costat MOLT veure. Crec que no estava predisposat per assumir un anime tant profund com és aquest. Les meves neurones no han arribat a lligar caps en cap moment així que em sento retardat i l'@Eliel m'haurà de passar els videos aquests que diu que ho expliquen tot perquè mare meva, no he entès gairebé res. xD

M'agraden els animes de misteri, ciència-ficció, drama, i psicològics però és que no he pogut. Tracta aspectes filosofics al final així que m'hauria d'haver agradat amb tot això. Però és que no puc comentar res més en quant a trama.

Sobre els altres aspectes, la música és quasi inexistent. No hi ha soundtracks, fet expressament per no alterar els nostres pensaments mentre veiem la obra i reflexionem sobre el que estem veient, entenc, però això li dona una ambient seriós i a la vegada dur. L'apartat visual compleix de sobra. És un estil senzill però a la vegada molt polit, treballat i una animació fluida. En conjunt funciona molt bé però no és un anime que pugui agradar a tothom

Entenc que és un bon anime així que la nota objectiva serà un notable, però personalment no l'he gaudit gens.
Grimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 set. 2019, 18:34, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Post per acabar amb les OVA pendents.

Shingeki no Kyojin: Lost Girls

Sense pena ni gloria, van fer aquestes OVA, que per algun motiu se'm van passar en el seu moment.

La veritat és que en els dos primers capítols té mèrit plantejar alguna cosa minimament amb sentit i entretinguda. Aquests es basen en els aconteixements d'abans del pla de l'Annie, i va sobre una missió que se li assigna just el dia abans.

El tercer capítol és una mena de somni que té la Mikasa quan creu que l'Eren ha mort. La veritat és que no se li pot treure més xixa d'aqui. Al final són OVA, molt curtes i ja saps el que t'espera.
Per això se'm fa dificil de puntuar, però direm això, que no n'esperava més.

Sempre està millor fer una review i que compti pel repte d'alguna cosa més interessant, però donat que no n'hi ha massa d'interessants, i en tenia pendents algunes doncs suposo que val qualsevol al final.

I és el cas d'aquesta.

Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!: Kono Subarashii Choker ni Shukufuku wo!

És com un capítol apart, prou divertit, al menys a mi no se m'ha fet avorrit, i segueix amb la tònica de comèdia de la sèrie. Si abans deia que en 3 episodis era difícil entretenir l'espectador, amb aquest on només compta amb un, em trec el barret, perquè està ben pensat també, tot i que no deixa de ser una bajanada, m'ha tret algun somriure.

Relata un dia qualsevol, on el protagonista en Kazuma, queda atrapat en un collar, i per treure-se'l ha de complir els seus desitjos, o sinó morirà.

Potser pel fet ser dels animes que són, passen millor, però no deixa de ser algo molt extra que no es pot comparar. Per això tampoc poso notes mai a les OVAs d'aquest tipus.
Respon