Quin és el darrer anime que has vist?

Respon
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 109
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 87 cops
Gràcies rebudes: 51 cops

14 ago. 2019, 08:57

Jo vaig droppejar Kaiji al quart episodi o així.
Tonegawa ha estat una de les meves sèries preferides de la seva temporada.

Em refereixo a que no penso que sigui necessari gaudir Kaiji per a gaudir Tonegawa.
És més... pel que llegeixo a altres Fòrums, a molts dels fans de Kaiji (gosaria dir que a més de la meitat), aquest spin-off no els ha agradat gens.
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2019
Intermedi
25 / 36
Entrades: 262
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 97 cops
Gràcies rebudes: 105 cops

19 ago. 2019, 18:54

Home, és un spin-off així que lo normal és veure'l perquè coneixes la sèrie principal, però clar també el pots veure si no l'has vist.

---
Faré doble review.

Començo amb: Shigurui

Al començament de l'Era Edo, quan la gent va gaudir d'un temps de pau, Lord Tokugawa Tadanaga organitza un torneig de lluita. En el passat, els combats es realitzaven amb espases de fusta. Aquesta vegada, s’utilitzaran espases reals.

El manc Fujiki Gennosuke, i el cec Irako Seigen, s’enfrontaran en aquest combat. Tots dos són deixebles de Iwamoto Kogan, que és conegut com el més gran espadatxí del Japó. Cadascun d’ells està decidit a demostrar-se a si mateix el successor de l’escola d’Iwamoto. Tot i això, només hi pot haver un campió.

Comença així una història de destins, conflictes i destins estranys.

Opinió:

Doncs bàsicament tota la sèrie tracta el desenvolupament entorn a dos personatges, i conforma un flashback. La història és al menys prou interessant, tot i que no té una complicació en aquest sentit, però et deixa amb el dubte de com acaba el conflicte. No sabia que amb 12 capítols no s'acaba, doncs com molts altres anime només hi ha una temporada així que potser segueixo el manga.

La banda sonora és permanentment d'un estil molt japonès tradicional, amb sons, cants i silencis i juntament amb l'ambientació fosca i el dibuix i animació de qualitat, dóna una sensació molt ben aconseguida del Japó de l'edat mitjana. Les lluites són molt més fidelment reproduïdes a les batalles reals de samurai que en qualsevol altre obre fanservice, tot i que evidentment no hi deixa de d'haver-hi un element sobrenatural en la monstruosa força i/o habilitats que posseeixen els samurais més poderosos.

És una sèrie Seinen, com ho mostren els elements que té, gore i sexe sobretot, a més de que tota la trama gira entorn a un públic adult.

Nota: 7,8 / 10

---

Quanzhi Gaoshou

Àmpliament considerat com un jugador professional de primer nivell en el joc multijugador en línia Glory, Ye Xiu és batejat com el "Déu de la batalla" per les seves habilitats i aportacions al joc al llarg dels anys. Tanmateix, quan es veu obligat a retirar-se de l'equip i deixar la seva carrera de joc enrere, troba feina en un cafè a Internet proper. Allà, quan Glory llança el seu desè servidor, es llança novament al joc amb un nou personatge anomenat "Lord Grim".

Opinió:

Sincerament, per ser un anime d'origen xinès he quedat prou sorprès. Val a dir que al principi es fa molt estrany escoltar xinès, i ja no sé si és pel costum però trobo que la qualitat del doblatge en sí deixa molt que desitjar. L'apartat que més sorprèn potser és el visual. Els fons estan molt ben aconseguits, cridant al realisme quasi exacte. Alguna vegada es fa us del 3D dissimuladament, amb gent random sobretot.

Tot i així tenia més expectatives donada la nota que té. No deixa de ser un anime d'entreteniment, però ratlla. Potser si fos xinès l'hagués gaudit molt més. He notat que algunes coses se m'escapaven, sobretot amb els innombrables noms que no pots recordar, es fa tot bastant lío.

El protagonista és un Kami-dere de la vida. Es invencible i no mostra cap preocupació durant tota la sèrie. No és que no m'agradin aquest tipus de personatges (sé que molts els odien) però aquest es passa fins i tot.

Ha estat curiosa l'experiència, però a no ser que hi hagin un motiu de més pes, no la repetiré.

Nota: 5,5 / 10
Grimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: 12 set. 2019, 01:51, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

manolini
Col·laborador
Col·laborador
Repte d'anime 2019
Fàcil
8 / 24
Entrades: 371
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 180 cops

21 ago. 2019, 11:45

Doncs ens hem vist dues pel·lícules animes fa poc:

HELLS

Imatge
Mola bastant, entretinguda, bonissima animació i disseny de personatjes, divertida i un ou de referencies a la biblia. XDD No avorreix en cap moment però tan de bo haguessin donat protagonisme a tots els personatjes per igual , ja que com tots tenen un gran disseny et quedes amb les ganes de saber de tots mes.

FUSE

Imatge
Normaleta, TIPIC romanç que sempre entra i ambientacio en lera edo. lAnimació també es prou bona però els dissenys son tipics i avorrits. Esta be si no tens res mes per veure.
Imatge

Eliel
Sense cara
Sense cara
I will be there
Entrades: 7
Membre des de: 14 ago. 2019, 19:49
Gràcies rebudes: 4 cops

21 ago. 2019, 14:32

L'últim anime que he vist ha sigut

Serial Experiments Lain

Imatge

Argument

Suposo que molts ja l'haureu vist. Aquest anime va sobre una noia, Lain, i com va canviant a mesura que es va endinsant a la xarxa. Realment passen moltes més coses, però això ho heu de veure vosaltres mateixos.

Opinió personal

Doncs vaig començar a veure aquest anime perquè vaig escoltar que tenia molta fama, que era considerat un anime de culte. I... per on començar, bufff, no m'esperava que fos així la veritat. Estic escrivint això desprès d'haver-me vist vídeos a Youtube explicant la sèrie perquè no vaig entendre res en el seu moment. Això també és degut a que quan la veia no tenia ganes de pensar i llavors no m'esforçava en entendre-la (cosa que no s'ha de fer).
Però igualment m'ha agradat molt, és un anime completament diferent als que he vist fins ara i que utilitza molt bé els recursos de què disposa. Perquè estem parlant d'un anime del 98, però les limitacions que tenia en aquesta època les ha utilitzat molt bé a favor seu per crear una ambientació, una música i una animació úniques que t'ajuden a ficar-te de ple en la història. Aquest no és el típic anime que t'explica tot el que està passant a la pantalla, en canvi, t'estimula per anar més enllà. Perquè pensis què està passant i, el més important, quin significat té, perquè tot el que vegis està allà per una raó.
Es podria parlar de moltíssims temes i subtemes d'aquesta obra, però el principal seria com Lain canvia a l'entrar a la xarxa. Com va adoptant una doble personalitat, la de la vida real i la virtual. I això és el que em sembla interessantíssim, perquè es pot aplicar perfectament a l'actualitat. Serial Experiments Lain va predir el futur 20 anys abans, quan no hi havia ni internet a les cases. Per això em sembla una obra mestra i crec que té el reconeixement que es mereix o inclús menys.

Anime totalment recomanat, 10/10.

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2019
Intermedi
25 / 36

07 set. 2019, 21:49

Acabo de veure Kimi ga Nozumu Eien, que havia començat fa anys... Jdr... Quin emprenyament.

Argument / Resum:

La història va d'una pobre desgraciada, ejem, ejem, d'un grup d'amics, dues noies i dos nois principalment. A una de les noies li agrada el protagonista i es confessa i aquest també la correspon i acaben sortint. Fins que un dia l'altra amiga fa arribar tard al protagonista a una cita que tenia amb la seva novia, i a causa d'això, just al lloc on esperava la noia hi ha un accident de cotxe que la deixa en coma.

El noi queda fet pols i no aixeca el cap així que la amiga l'"ajuda" i al final acaben junts. Passen 3 anys i la noia desperta. Després de molts dubtes del protagonista i fer molt el baliga-balaga, la cosa acaba en que al final vol estar amb la amiga perquè és la que l'ha cuidat aquests 3 anys.

Opinió personal:

No hi ha res que odiï més en aquest món que les sèries que maltracten els personatges que no s'ho mereixen i recompensi els que no són. Pel meu to es pot deduïr, que no m'ha agradat. La trama té algunes fallas però no m'enfado per això. És a dir entenc, que potser ningú podria estar disposat a esperar a algú que surti del coma, perquè no saps quants anys pot trigar, ni si realment despertarà mai. Però no es tracta d'això. Em fan molt fàstic l'amiga i el protagonista.

La pobre noia era un Sol de persona, i només l'han creat per desgraciar-la i complaure els altres?? Potser a algú li agradarà però per mi, per fer això no facis res, no entenc com la sèrie pot satisfer a algú quan a mi m'ha deixat de les pitjors sensacions de veure anime. Això per mi entraria a categoria de NTR, el gènere que més odio. I ja està, no trauré més hate. Al menys m'ha servit pel repte.

Nota: Entenc que podría posar-li un 6 si fos objectiu, però ara mateix no puc posar-li més que un 1 / 10 perquè no hi ha el 0.
Imatge

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2019
Intermedi
25 / 36

13 set. 2019, 21:56

Post per acabar amb les OVA pendents.

Shingeki no Kyojin: Lost Girls

Sense pena ni gloria, van fer aquestes OVA, que per algun motiu se'm van passar en el seu moment.

La veritat és que en els dos primers capítols té mèrit plantejar alguna cosa minimament amb sentit i entretinguda. Aquests es basen en els aconteixements d'abans del pla de l'Annie, i va sobre una missió que se li assigna just el dia abans.

El tercer capítol és una mena de somni que té la Mikasa quan creu que l'Eren ha mort. La veritat és que no se li pot treure més xixa d'aqui. Al final són OVA, molt curtes i ja saps el que t'espera.
Per això se'm fa dificil de puntuar, però direm això, que no n'esperava més.

Sempre està millor fer una review i que compti pel repte d'alguna cosa més interessant, però donat que no n'hi ha massa d'interessants, i en tenia pendents algunes doncs suposo que val qualsevol al final.

I és el cas d'aquesta.

Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!: Kono Subarashii Choker ni Shukufuku wo!

És com un capítol apart, prou divertit, al menys a mi no se m'ha fet avorrit, i segueix amb la tònica de comèdia de la sèrie. Si abans deia que en 3 episodis era difícil entretenir l'espectador, amb aquest on només compta amb un, em trec el barret, perquè està ben pensat també, tot i que no deixa de ser una bajanada, m'ha tret algun somriure.

Relata un dia qualsevol, on el protagonista en Kazuma, queda atrapat en un collar, i per treure-se'l ha de complir els seus desitjos, o sinó morirà.

Potser pel fet ser dels animes que són, passen millor, però no deixa de ser algo molt extra que no es pot comparar. Per això tampoc poso notes mai a les OVAs d'aquest tipus.
Imatge

Respon