[Abril 2019] Carole & Tuesday

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
22 / 36
Entrades: 1895
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 210 cops
Gràcies rebudes: 603 cops

08 maig 2019, 12:00

Capítol #4

Doncs em va agradar molt PERÒ em va indignar que no fessin servir el videoclip, si ho petava UN OU!! És a dir, aquell videoclip era com la màxima expressió d'art que mai he vist en la vida i era la puta hòstia, era apoteòsic, era putament perfecte, quina ràbia jodeeeeeeer... Però bé, a part d'això el capítol molt interessant, sobretot per l'ex del Gus i tal, això em va molar :pervertmoon:

En si va ser un capítol que no va aportar res més a la trama tret de fer-nos riure i eh, que ja m'està bé! El dj es va quedar sense el cotxe i això també em va fer feliç xDDD

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Fàcil
15 / 24
Entrades: 1011
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 605 cops
Gràcies rebudes: 272 cops

08 maig 2019, 13:37

M'ha parescut divertit, també. És cert que no avança gens la rama, però és divertit.

Tots pensant que no hi hauria rollo lèsbic entre les protagonistes i van i ens ho foten als morros. M'encanta.

Ara, no sé jo, eh.

Bé, bé... a seguir-lo mirant.
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Fàcil
8 / 24
Entrades: 503
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 34 cops
Gràcies rebudes: 167 cops

11 juny 2019, 15:37

Després d'uns capítols una mica inútils sembla que per fi s'apropa la chicha de l'anime. Al final com ja imaginaven la història va de producció humana vs producció IA, i segueix fent molta olor a american dream però tot i així la banda sonora enamora i no puc deixar d'escoltar les cançons de cada capítol.

El capítol del concert va ser bastant sad, veient com els hi llençaven tot tipus de merda i al final per res... però ara sembla que per fi passarà algo de veritat amb el concurs de talents (que no s'assembla gens a X Factor, que va). He tingut sentiments molt oposats amb la fangirl de la Tuesday, era adorable i a l'hora feia molt de cringe. Espero que no hagi sigut un personatge d'un sol capítol perquè és MOLT CRUSH:

Imatge

I finalment la gran pregunta: per què encara no s'han liat la Carole i la Tuesday? Estic indignada.
Imatge

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
Repte d'anime 2019
Fàcil
8 / 24
Entrades: 329
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 188 cops
Gràcies rebudes: 167 cops

12 juny 2019, 01:49

M'esta agradant moltissim!! Les cançons son de moltissima calitat i molt diferents entre si!!!! Sembla que vegis un concurs de debo i es emocionant!!! Com diu la Nafi , estic esperant impacient en veure una pizca de amor romantic entre les protes, pero en cas de que no n'hi hagi, ja em conformo amb que surti mes la Cybelle que es WAIFU TOTAL tot i ser creepy de collons.

Poso les cançons que mes mhan agradat de la primera semifinal

La que mes mencanta es la de elles dues!!! ES TAN MACA I ALEGRE! i les seves veus juntes fan unes harmonies orgasmiques, sobretot al final...
Text amagat.

LES MERDMAID SISTERS QUE S'HAN TORNAT UN MEME PERFECTE XDDD ojala no les haguessin aturat!!
Text amagat.

Despres es la noia espacial aquesta, mencanta el rollo aquest i es mooooolt relaxant.
Text amagat.

Tot i que no sigui massa fan de la Angela... he de reconeixer que si estigues votant en Eurovisio, aquesta estaria entre el top 5:
Text amagat.

I aquesta per ultim...perque es brutal, les cançons en frances tenen trampa perque sempre sonen be, pero qui la canta es massa preciosa per no posarla XD
Text amagat.

Cap noi del anime em cau be, i tampoc cap home del concurs mha semblat bo. Fora fora XD
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
22 / 36
Entrades: 1895
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 210 cops
Gràcies rebudes: 603 cops

12 juny 2019, 14:08

MERMAID SISTERS FOREVER!!

Jo també em vaig quedar del pal "WHAT? Per què les atures joeeeeeer?" I res, en general que es presentin al concurs em va com a... sorprendre. És a dir, és la manera fàcil, esperava que els costés un poc més. La Cybelle, què voleu que us digui... la pava en si m'ha caigut bé, però la seva actitud en pla amor tòxic as fuck m'ha fet puta mania.

Imagino que en els següents capítols en algun moment veurem un Carole and Tuesday vs. Angela i, imagino que guanyarà l'Angela, perquè ho té tot al seu favor, però que les nostres noies no es rendiran!

Respon