[Anime de Temporada] Ahiru no Sora

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 260
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 81 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

14 des. 2019, 09:45

Jo igual que la @Nafi també esperava que l'equip de les noies humilies el dels nois, però suposo que això a l'autor li fereix l'orgull de home japones que deu tindre o algo no ho se.

I el tema de que la pobre Madoka hagi de despullar-se em fa fastig, sobretot el Sora que es passa la vida dient "jo només vull jugar" però es tant babos com tots els altres :/

La Nao encara que estigui dissenyada per ser la noia mona i sapastre mola que sigui molt bona analitzant equips i les capacitats dels jugadors i si SoraxNao esta claríssim però espero que acabi amb MadokaxNao i que els nois morin tots sols :D
Imatge

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2020
Categoria Plata
1 / 16
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
0 / 8
Entrades: 573
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 47 cops
Gràcies rebudes: 200 cops

02 gen. 2020, 14:05

Menos mal que finalment si que han guanyat les noies (com havia de ser) i he deixat de patir per la Madoka. M'ha encantat com la Nao-chan ha posat al presumit aquell al seu lloc, fent-li veure que a ell també li falta molt per aprendre per molt bo que sigui individualment. Veig un possible noi ship: Nao-chan x Milano

El capítol del training-camp m'ha servit per acabar confirmant la meva OTP de Madoka x Momoharu, ha sigut l'únic a qui li ha agradat el seu menjar tot i que al final hagi acabat tan tràgicament.

Aquest arc dels tres NPCs se m'està fent una mica pesat, si al final posareu a un cinquè jugador xetat perquè desenvolupeu tant a aquests tres mindundis? He de reconèixer que són molt graciosos pero a l'equip no aporten gaire res. Està clar que al pròxim capítol tornaran amb la cua entre les cames perquè han perdut contra uns nyajos de secundària.
Imatge

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 260
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 81 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

03 gen. 2020, 00:43

El tema del campament esta guai encara que sigui lo típic ha sigut un capítol divertit, i estic d'acord en que aquells tres sobren una mica encara que el del tupe encara es salva que s'esforça i intenta millorar de veritat encara que sigui més dolent que el cagar XD

Estic d'acord amb Madoka x Momoharu encara que segueixo preferint Nao x Madoka i tots els de l'equip que es quedin sols per babosos
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2020
Categoria Or
6 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
0 / 8
Entrades: 1152
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 685 cops
Gràcies rebudes: 310 cops

03 gen. 2020, 13:55

Només coment fins el capítol 12, que encara no hem vist el 13.

Es veia venir que no els aniria bé contra les noies. Era massa babós, com deis. Però bé, ens han explicat de què va la història de na Nao i m'ha convençut. Els mafiosos fent-se els xulos al final ho han acceptat (un poc massa fàcilment? xD).

M'ha parescut graciós que es posin a currar per obtenir pasta, hahaha, la veritat és que no m'ho esperava!

A veure com va la cosa, de moment ha estat entretenguda!
Imatge
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2020
Categoria Or
2 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
0 / 8
Entrades: 2047
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 240 cops
Gràcies rebudes: 673 cops

14 gen. 2020, 11:31

El meu moment preferit del capítol ha estat el Momoharu retornant de l'infern, preparat per tot xDDD TOP!

I bé, us he de confessar que el Nabe és el meu animal espiritual, és com jo fent esport: patètic i penós a la vegada.

Imatge

Duríssim xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

I bé, després de l'entrenament intensiu ara toca un altre partit de pràctica... No sé jo com els anirà, perquè en teoria aquests pavos amb els quals s'enfrontaran són bons... I encara queda per sortit un tio buenorro que el veiem a l'opening però que no hi és, fins quan faràs esperar al meu cor de doncella?

Que ens hagin canviat l'opening és traïció.

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2020
Categoria Or
6 / 32
Repte d'anime 2020
Anime de temporada
0 / 8
Entrades: 1152
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 685 cops
Gràcies rebudes: 310 cops

14 gen. 2020, 22:18

Jo veig bastant clar que ara els toca guanyar: ara tenen entrenadora, han practicat i ells són uns mantes. Que sí, que no són tan mantes, d'acord, però són uns mantes.

Ens falta encara un jugador dels que sortia al primer opening, no?

Per cert, el segon opening no m'agrada tant com el primer...
Imatge
Text amagat.

Respon