[Abril 2019] Carole & Tuesday

Respon
manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
Repte d'anime 2019
Fàcil
1 / 24
Entrades: 282
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 165 cops
Gràcies rebudes: 145 cops

22 feb. 2019, 17:11

Carole & Tuesday

Imatge
Estudi: Bones
Capitols: ???
Plataformes: +Ultra de Fuji TV y Netflix!!
Sinopsi:
Text amagat.

TRAILER PROMOCIONAL PRECIÓS:

QUE MAQUISSIMA ES VEU, TU!!!!!! I LES CANÇONS DEL TRAILER, LO BE QUE QUEDEN LES SEVES VEUS JUNTES!!! QUINES INMENSES GANES DE QUE SURTI JA AQUEST ANIME TAN BONIC!!! (siusplau deu que estiguin enamorades) Quins dissenys mes orignals i quin bon rotllo dona. ES UN MUST!!
Que opineu?? La veureu?

Imatge
Imatge
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
15 / 36
Entrades: 1842
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 200 cops
Gràcies rebudes: 578 cops

22 feb. 2019, 23:54

Jo només vaig saber que la veuria quan vaig veure el cast

Carole: Miyuri Shimabukuro
Carole (Singing): Nai Br.XX
Tuesday: Kana Ichinose
Tuesday (Singing): Celeina Ann
Angela: Sumire Uesaka
Gus: Akio Ohtsuka
Tao: Hiroshi Kamiya
Roddy: Miyu Irino
Ertegun: Mamoru Miyano

És a dir, com es poden reunir tants seiyuus bons en un mateix anime? Buah si la veuré, i això ho vaig saber sense tan sols mirar el tràiler!

I després de mirar el tràiler la sensació va ser un poc "a veure què tal". La veritat és que no ens aporta gaire cosa tret que visualment serà una passada, pareix el típic anime preciós on passen poques coses però sabeu què? m'encanten aquesta classe d'animes xDDDD

Així que res, apuntat a la llista. Serà una temporada de primavera molt atapeïda xDD

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
Repte d'anime 2019
Fàcil
1 / 24
Entrades: 282
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 165 cops
Gràcies rebudes: 145 cops

15 març 2019, 18:47

UkiHana ha escrit:
22 feb. 2019, 23:54
La veritat és que no ens aporta gaire cosa tret que visualment serà una passada, pareix el típic anime preciós on passen poques coses però sabeu què? m'encanten aquesta classe d'animes xDDDD
AMEN XDDDDD

hA SORTIT UN NOU VIDEO!!!!!! FLIPEU AMB LA DEDICACIÓ QUE HI POSEN PERQUE TOT SURTI LO MES REAL POSSIBLE I PER FI SABEM CON CONTINUA LA CANÇÓ PRECIOSA DEL TRAILER! MINUT 8:41 sÓC ULTRA FAN DE QUE ELS HI FASSIN ROTOSCOPIA PER ACONSEGUIR UNA COSA MES REAL I PROPERA.
nO DEIXO DE RIUREM QUAN LA CANTANT DE LA CAROLE LI PARLEN EN JAPONES I ES NOTA MIL QUE NO ENTEN NI PAPA I TOT I AIXI FA GESTOS A LO : CLARO QUE SI AMIGO XDDDD jajajaaj

Us recomano que si us interessa l'anime aneu seguint la web que per sort esta en angles i la van upgradejant poquet a poquet,
Imatge

I APROFITO PER DIR QUE ES EL HUSBA DEL ANIME PERQUE ES PROGRAMADOR I ES UN VICIAT A LES CANÇONS MITIQUES DE VOCALOID COM JO AIXI QUE ÉS :top:
Imatge
Imatge

Respon