Kaguya-sama wa Kokurasetai

Respon
Morte-Diem
Col·laborador
Col·laborador
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 244
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 107 cops

26 març 2019, 23:23

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen*

*Kaguya pels amics.

Imatge

Fitxa tècnica

Director: Mamoru Hatakeyama
Escriptor: Yasuhiro Nakanishi
Estudi: A-1 Pictures
Música: Kei Haneoka
Estrena: 12 de gener de 2019
Episodis: 12
Temporada: Hivern 2019

Sinopsis

Dos adolescents, enamorats entre ells, són incapaços de declarar-se l'un a l'altre a causa del seu orgull, bona part donat per la situació social que tenen dins d'una prestigiosa acadèmia d'èlits mundials.
Això fa que qualsevol pas que faci qualsevol dels dos cap a la direcció de "l'amor" és considerat una derrota pel qui l'ha fet i una victòria per l'altre. Així comença un estira-i-arronsa entre la Kaguya i en Miyuki on (majoritàriament) la Kaguya intenta forçar les situacions per fer que en Miyuki cedeixi davant de la pressió.

Opinió personal

Es podria resumir fàcilment dient que és una obra d'art, però intentaré entrar una mica més en detalls: és un estira-i-arronsa entre dos personatges, el que el fa diferent dels altres animes, és que té una comèdia molt treballada que va més enllà d'aquest estira-i-arronsa.
Un altre tema que m'ha cridat molt l'atenció d'aquest anime és que té uns personatges molt ben elaborats, fins i tot el personatge que té el rol de "aixafa-guitarres" de la relació en els moments més critics (fujiwara) és un personatge que crec que és molt estimat, fet que trobo que és molt meritós, tenint en compte que a la gran majoria d'animes de l'estil amorós, el personatge amb aquest rol és majoritàriament odiat.
Tot i que l'anime té una evolució, podríem dir que la gran major part de l'anime són historietes independents, que alguna durarà una mica més o una mica menys i que algunes tindran punts d'unió, però no és un anime amb una línia estrictament lineal.
És un anime molt tranquil, en el sentit de que no és d'acció, no et fa patir (tot i que l'argument pugui fer semblar el contrari). M'ho he passat molt bé mirant-lo i cada capítol m'ha agradat més que l'anterior.

Recomanable?

A qualsevol persona que li agradi l'humor o la comèdia romàntica, és assignatura obligatòria mirar-se aquest anime, completament recomanable per qui busqui un anime per mirar-se tranquil.

PD: Espero que hi hagi una segona temporada

Deixo Opening i una canço guai:

Text amagat.

Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
8 / 36
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

27 març 2019, 17:57

Ostres @Morte-Diem te m'has adelantat! Feia un parell de dies que estava treballant en una ressenya per aquest anime jajaja

Jo trobo que han fet una feina molt polida i han cuidat molts aspectes de la sèrie
I fins aquí....lo temps!

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Fàcil
11 / 24
Entrades: 522
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 39 cops
Gràcies rebudes: 179 cops

02 maig 2019, 12:39

M'ha fet tanta tanta pena que s'acabés, podria haver seguit perfectament a l'infinit i no me n'hagués cansat mai d'aquest anime. No sóc gaire fan dels slice of life però Kaguya-sama m'ha enganxat des de el primer capítol i a sigut dels animes que més he disfrutat de la temporada d'hivern (sino el que més).

L'animació és senzilla però perfecta a la vegada, tampoc és que hi hagi gaire escenes d'exterior però el disseny dels personatges està molt cuidat i dona gust de veure. L'humor que fan servir és d'aquell senzill però del que no es fa pesat, algú podria pensar que els capítols es fan una mica repetitius però res més lluny de la realitat, si no hagués sigut un anime de temporada me l'hagués pogut acabar perfectament en un sol dia de lo que enganxa.

Els personatges són tots adorables menys el puto otaku, tothom per twitter perdia el cul per la Fujiwara (que si, és adorable) però la que més m'ha arribat al kokoro ha sigut la Kaguya, és molt innocent i pura i a més es mereix tot l'amor i la felicitat del mon. Ho vaig passar malament amb els últims dos capítols veient-la patir... I la relació que té amb la Hayasaka és adorable.

Imatge

Sóc optimista i crec que tindrem segona temporada, ja que diria que ha tingut bastant d'èxit al Japó. Així que fins que arribi els que encara no l'heu vist teniu temps per disfrutar d'aquest meravellós anime, poseu-vos les piles!

Imatge
Imatge

Respon