Bungou Stray Dogs

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Un capítol. Això és el que resta de temporada i jo, més perduda, no puc estar. Aquesta temporada no sé quina sensació tenir, està sent tot un poc confús. Hi ha massa fronts oberts, massa personatges nous, massa coses taciturnes...

És a dir, va començar la temporada amb el Dazai i el Chuuya amb 15 anys. Em va molar, gràcies pel fanservice. Després va anar la cosa del Dvosto (introducció i tal) i després ens van ficar per allà al mig un capítol la Guild perquè sí i després ja va venir el drama entre els dos bosses de la Port Mafia i la tanteisha, amb un home que estima el seu futon per allà al mig i la germana de l'Akutagawa de fanservice. Buenu, ok, té tot un poc de sentit però la sensació que he tingut ha estat de CAOS.

I res, en aquest capítol altra vegada Atsushi i Akutagawa. Mira que hi ha combinacions possibles, però sempre ha de ser aquesta. Una vegada bé, la segona és un "ja hem vist això". Jo vull més Chuuya, per l'amor de Kami-sama! Bé, dir que la lluita dels dos bosses (amb passat inclòs) va ser de DECEPCIÓ. Molt ràpida, poca acció i quan estan a punt de matar-se apareix el mestre i impedeix que ho facin. Poh vaya... (he de dir que em sembla que el Mori té com a molt més carisma que el boss de l'agència, tot sigui dit).

Com acabarà això? Incomplet. No acabarà aquest lio en un sol capítol. Per a quan quarta temporada?

Sempre ho dic però, l'opening és brutal. Gràcies Gran Rodeo per tant, perdó per tan poc.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo tenc un poc la sensació que Bungo té un poc de Bleach-itis: ho arregla tot introduïnt personatges nous.

Ara resulta que en Dovsto i les rates estaven tan OP que era impossible que els personatges poguessin superar-ho. Solució? Personatge nou (el mestre dels mestres) salva el dia.

Pos... emosido engañados.

Coincidesc amb na @UkiHana; aquesta temporada ha estat un embolic. De trama d'en Dovsto hi ha... 4 capítols? Tot molt de pressa. Ens introdueixen el dolent més dolent de tota la sèrie fins ara, que es treu de la màniga un pla que els posa en perill absolut, i al final s'ho cepillaran tot en 4 capítols.

Buehno.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bungou Stray Dogs, Temporada 3, Capítol final


Of course que té spoilers, OJU!!



Estic molt indignada i vinc a repartir indignació amb tots vosaltres, gràcies per escoltar-me, sou els millors.

La temporada en si molt fluixa. Va començar bé amb el rollo del passat però al final tot s'ha resumit en la cooperació de la Port Mafia i la Tanteisha altra vegada i, al final, Akutagawa i Atsushi, per si a la temporada passada no n'haguéssim tingut prou. No t'agrada? Doncs tassa i mitja.

Els dolents d'aquesta saga jo no els he entès o no ho han fet del tot bé. Ens presenten en Dovsto, super ciclat (recordeu que van estar un puto capítol sencer per introduir-lo!) i va ser BESTIAL i és tot el que sabem d'ell. I ja està, això és tot el que ha fet. Això i amagar-se i esperar que el Dazai el pilli. De veres, no esteu cansats que el Dazai sempre sigui el que salva el dia amb el poder de la seva cooleria (de cool, kakkoiiii, ja m'enteneu)? El pavo és més super xulíssim i sempre tot li surt bé i ho fa amb aquesta actitud que al principi em feia gràcia però ara ja comença a ser cansino.

Al final la temporada ha estat com a esquetxos del pal "et mostro un poc d'això, un poc d'això altre però, en conjunt: RES" Ni tan sols una lluita com Déu mana entre els bosses, és que no hi ha hagut res mínimament emocionant tret del capítol del Dovsto i la Tanteisha entrant a la Port Mafia. Això és tot...

I el capítol final, què voleu que us digui... decepció total, molt ràpid tot. Apareix un enemic ciclao i se'l carreguen al mateix episodi. De veres? I el que la lia tant, el que posa malalties simplement era un pringat random qualsevol... Podrien haver-lo fet molt ciclat i fer unes lluites de la hòstia, però no, inventem-nos un tio amb un golem de roca random i que hi lluitin, tot pel fanservice de veure l'Atsushi vestit amb el Rashomon.

En general fluixa, molt fluixa. No sé ja si per mala adaptació o si perquè aquesta saga al manga no és gaire bona però a mi no m'han comprat...

Ja l'heu acabat vosaltres? Què en penseu?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, jo també l'he acabada.

Compartesc en part el que diu na @UkiHana.

He repassat la llista d'episodis.

1, 2, 3: En Mori fent-se l'amo de la màfia, en Dazai n'és testimoni i en Chuya entra a la màfia després de lluitar contra en Dazai. Els dos lluiten contra en Rando.
4: Ens presenten en Dostoevsky.
5: Fanservice: na Lucy és cambrera del bar i na Gin és la germana de n'Akutagawa. Serveix per presentar-nos en Katai.
6: Fanservice: na Lucy i na Kyoka es barallen per n'Atsushi; na Kyoka descobreix la veritat de la mort dels seus pares i n'Atsushi descobreix que el cap de l'orfenat és mort.
7: En Fitzgerald (líder de Guild) és viu i comença de zero, comprant una tecnologia d'espionatge.
8, 9, 10, 11, 12: Els líders de l'agència i la màfia són contagiats pel virus i comença tot el percal.

Per tant, sí: ens hem passat més de mitja temporada amb unes històries que no acabàvem d'entendre per què ens les contaven (tot i que al final han acabat tenint cert sentit; tot i que ni en Chuya, ni na Lucy no han fet res al final, i no és que n'Atsushi ni na Koyka hagin fet gaire, però bé, han evolucionat un poc.

Però bé, hagués pogut passar com una temporada fluixa i ja està. El que crec que ens ha "indignat" un poc a tots és que a partir del capítol 8 es lia d'una manera que pareix que no l'hagin de poder resoldre de manera normal en els 5 capítols (bé, 4, en acabar el 8è) que queden. I això és precisament el que passa: acaben l'argument del final d'aquesta temporada de manera molt accelerada; és més, a cada capítol veiem que els protagonistes no avancen gens, i pareix que tot es complica, per acabar ser solucionat tot al darrer capítol (excepte la lluita entre mestres, al penúltim).

I hem de dir que passen massa coses al darrer capítol: no tenim temps d'assimilar res! Al final, pareix que només fan coses n'Atsushi i n'Akutagawa. Que, per cert, que hagin lluitat plegats no em pareix malament. Sí, és fanservice i tot el que vulgueu, però bé. El que no entenc és per què encara la tonteria d'haver-se de matar entre ells. Ostres tu, que n'Akutagawa superi ja aquest complexe de Vegeta!!

Bé, supòs que no els anirà gaire bé tancant en Dostoevsky. M'imagin que farà alguna cosa per aconseguir el llibre aquell estrany i la liarà parda.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Avui m'he animat i a la fi he vist la pel·lícula, Bungo Stray Dogs: Dead Apple.

A veure... Segueix en la línia de Bungo, un flashback per aquí, drama de n'Atsushi per allà i tal.

En general, no he acabat d'entendre del tot què passava (com sempre) ni m'ha agradat del tot el que he vist. Tampoc he trobat que estés malament, eh? Però no m'ha agradat del tot.

Text amagat.
El que m'ha agradat més ha estat entendre el per què del drama de n'Atsushi, a la fi. A la fi sabem l'origen dels seus poders i per què el degueren fer fora i tot això.

Llavors, en part m'ha agradat i en part no, que els altres personatges siguin tan secundaris. A l'anime tenim els mateixos protagonistes, és cert, però els altres personatges tenen el seu capítol o dos de glòria. Aquí, els altres personatges han quedat moooolt secundaris.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ja he acabat la tercera temporada i crec que vinc a portar una mica la contrària. Personalment m'ha agradat molt més la segona part (contra en Fyodor) que la primera part amb el flaixbac però estic dacord en que m'ha semblat massa curta per lo OP que ens presentaven en Fyodor. Disappointing.

Tinc un problema amb BSD i és en Dazai, no l'aguanto em cau molt malament i deu ser per això que els capítols de flaixbacs on ens expliquen el passat sempre se'm fan molt pesats perquè estan centrats en el ditxós Dazai. Aquesta vegada però almenys hem pogut conèixer el passat d'en Chuuya (husbando total) i crec que ha sigut una mica més entretinguda (tot i ser-hi en Dazai) perquè ha aparegut un malo malissimo (que sempre em tornen boja) com en Fyodor.

Imatge

Després com sempre ha tocat tragar-nos una mica de relleno-fanservice, poden entendre els autors d'una vegada que ens la sua enormement el que li passi a n'Atsushi? Deixeu d'intentar que ens faci peneta, que vale ha crescut en un orfanat i li feien molt de bullying però fins que no m'expliquis realment que hi ha darrere d'aquell orfanat deixeu d'explicar-me les històries a mitjes!

FInalment lo millor de la temporada, la història del "present" on en Fyodor aconsegueix que l'Agència i la Port Mafia es morin de ganes de matar-se. Sincerament se m'ha fet molt molt curta aquesta part, robo que en Fyodor ha sigut un dels millors dolents d'aquest anime i gràcies a ell hem pogut veure a tots els personatges en el seus millors moments de lluita. Evidentment especial menció a en Rampo que PER FI TÉ PROTAGONISME en aquesta season, tot i que és una mica surrealista com es desfà d'en Chuuya (per cert aconsegueix sortir del llibre pobret? ja no me'n recordo).

M'hagués agradat que el present durés més respecte a la part del passat i per exemple que ens expliquessin més sobre en Mori i Fukuzawa i aquest misteriós gat que resulta ser un dels gifteds més poderosos que hi ha perquè es converteix en gat? M'hagués agradat saber-ne més em va semblar passa poc pel hype que creen...

I com a final evidentment en Dazai quedant-se amb tothom i aconseguir atrapar en Fyodor, quina sorpresa com sempre tot li surt perfecte.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Bungou Stray Dogs: Hitori Ayumu


Com ja s'ha dit en aquest post l'OVA podria ser perfectament un capítol de l'anime, és una història senzilla que dura lo just i necessari i ens descobreix una mica més com és en Kunikida. Agraeixo moltissim una història on en Dazai no sigui el puto protagonista i no es vegi un Kunikida que només crida.

Bàsicament és un capítol per explicar-nos perquè en Kunikida seria el nou lider de l'agència en cas que l'altre la palmés. Normalment les OVAs no aporten gaire res a la història però en aquest cas (per l'estructura de BSD en si també) ens ha deixat coneixer més en Kunikida, que sembla tonto i no ho és.

Crec que amb aquesta OVA han volgut reflexar l'argument d'una de les obres de Kunikida Doppo: Gyuniku to bareisho on l'autor es pegunta quina hauria de ser la posició dels ideals en la vida d'una persona, si el plat principal o només un acompanyament. I com que en Kunikida sempre posa els seus ideals pel davant de tot seria el millor lider de l'Agència.
Imatge
Respon