Yaoi

Yuri
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Ohayo minna!!
Entrades: 77
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

27 juny 2018, 18:35

Uuuuoooooooooo!!!!!!!!! Me l'apunto a la llista per seguir-li la pista!!! M'ha agradat el argument i no només per la part més guarrilla hihihi si no perquè sembla divertida. I si, pel que sembla seran tots husbando! <3

Molta bona recomenació @manolini :lloa:
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”

Imatge

Giggles
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 88
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
Gràcies donades: 66 cops
Gràcies rebudes: 43 cops

27 juny 2018, 23:25

Hola!

Aquí un altra interessada!

@manolini, havia vist aquest manga però amb aquest nom no m'havia fet ganes de mirar-ho. Si ho recomanes li donaré una ullada. El dibuix és bastant bo. Té pinta de ser molt horny. L'argument no m'atrau massa però la veritat mai em miro les sinopsis abans de llegir. Com ara et pots llegir un manga sense comprar un doncs els començo i a vegades vaig mirant un, després altre, i ja no sé quins he mirat i quins no. Però el pròxim cop em miraré aquest manga.

Ara mateix he passat un altre episodi de crisi de yaoi que només vull llegir yaoi i res més. Ha sigut molt intens xD Ara faré un descans.

L'últim que vaig llegir i em va agradar molt em sembla que és diu "Hana wa sakuka". És més antic que Hitorijime. Em sembla que aquest any han estrenat una peŀlícula de live action. En anglès el nom és "Does the flower blossom?" De Shoko Hidaka mateixa mangaka que ha fet Blue Morning. Està molt bé! M'ha semblat molt bonic!
Giggles l’ha editat per darrera vegada el dia: 03 ago. 2018, 21:34, en total s’ha editat 1 vegada.

Giggles
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 88
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
Gràcies donades: 66 cops
Gràcies rebudes: 43 cops

03 ago. 2018, 21:32

Holaaaaa

Ahir vaig assabentar-me de la gran noticia que feia temps esperava. Sembla que el manga Sekaiichi Hatsukoi arribarà a les botigues a la tardor.
http://misiontokyo.com/noticias/por-fin ... -en-espana
Em fa molta il.lusió!

Yuri
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Ohayo minna!!
Entrades: 77
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

08 ago. 2018, 13:01

Siii! Ho vaig llegir en un article!! Mica en mica estan portant mangas BL bons. :lloa:

Parlant d'això, ahir vaig descobrir que al octubre estrenaran un anime nou yaoi que es diu Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu . Vaig veure el trailer i té molt bona pinta i a més tots són husbandos!!! :ilu:

Imatge

Sinopsis
Takato Saijyo ha reinado como el “Más guapo” de la industria de los ídols durante cinco años, es decir, hasta que hace acto de presencia el actor de primer año Junta Azumaya. Takato siempre fue considerado una persona brusca, mientras que la sonrisa de Azumaya le hace ganar admiradores. Todo este fiasco lleva a Takuto a recurrir del alcohol y a que sus acciones llamen la atención de la última persona a la que quiere ver. Para su sorpresa, Azumaya usa esta nueva información para chantajear a Takuto.

Us deixo el link on poder veure el trailer:

http://ramenparados.com/primer-trailer- ... ete-imasu/
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”

Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1631
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 181 cops
Gràcies rebudes: 471 cops

09 ago. 2018, 09:51

LA VEURÉ, LA VEURÉEEEEEE!!

La veritat és que l'argument d'extorsions i tios buenorros sent sexys as fuck em té ja un poc cansada, però els seiyuus m'encanten (excepte els dos protagonistes que he de reconèixer que no sé qui són, que els he cercat i no em sonen una puta merda xDDDD) però hi ha el Toriumi, el Yuma Uchida (és l'Ash de Banana Fish), el Wataru Hatano i el Takuya Satoooooooo (aquests dos darrers sortien a Idolish7 com a part del grup Trigger)!

Si la voleu comentar compteu amb mi! :uki:

Respon