Shingeki no Kyojin, Tercera Temporada

aeab13
Esperits del bosc
Esperits del bosc
I am the Doctor
Entrades: 55
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
Gràcies donades: 6 cops
Gràcies rebudes: 19 cops

20 maig 2019, 22:38

L'episodi 4 ha estat brutal :uki:

Text amagat.

He estat a punt de llegir el manga després de veure aquest ep. Espero que en Levi demostri quant val!!
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
22 / 36
Entrades: 1895
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 210 cops
Gràcies rebudes: 603 cops

07 juny 2019, 10:21

M'han fet el puto liooooooooooooooo!! És a dir, jo em pensava que l'Armin havia mort i ja, ho havia assumit i després em munten aquí un drama innecessari que no havia demanat amb l'Erwin i l'Armin, solo puede quedar uno i aquestes coses, per què juguen així amb el meu kokoro?

En fi, poca cosa més a dir, tret que són putos subnormals i han deixat fugir el titanasso acorassado. És que no es pot dir una altra paraula, inútils que són. Dir que l'Armin quemao era toh sensualoso perquè encara tenia dents i jo en pla "com pot tenir dents si està tot quemao?" I res, l'Armin com a tità ha deixat molt a desitjar, no m'ha semblat pas sensualoso i això li resta punts.

En fi, esperarem el següent amb impaciència, que sembla que a la fi arriben al soterrani aquell (però fijo que serà que només hi arriben al darrer segon del capítol i es passen tot el puto capítol per arribar-hi).

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Fàcil
8 / 24
Entrades: 503
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 34 cops
Gràcies rebudes: 167 cops

11 juny 2019, 11:27

La veritat és que pensava que t'alegraries molt de que no es morís l'Armin @UkiHana :roll:

Por fin ha arribat el ditxós capítol del Sótano! Tot i que no s'ha vist gaire res encara crec que ja s'ha obert la caixa de pandora així que... que us ha semblat? La escena més important de tot el capítol surt després de l'ending, espero que no us l'hagueu perdut!

Us aseguro que no esteu preparats per tot lo que ve a partir d'ara...
Imatge

Respon