Dororo: Anime de temporada 2019

Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
vinagre de poma
Repte d'anime 2019
Principiant
1 / 12
Entrades: 121
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 79 cops
Gràcies rebudes: 120 cops

fa 46 minuts

Doncs m'he posat al dia, que tenia un parell de capítols pendents i volia comentar una mica el panorama després de tots els esdeveniments.

I hi he estat pensant i no m'acaba d'agradar com s'està desenvolupant. El passa amb els nens i la Mio ho ha fet més evident: tots els personatges que hem vist de moment en l'època actual –no flashbacks–: tant els mencionats com el samurai de l'espasa maleïda comprenen històries molt dramàtiques però alhora molt gratuites. És a dir: 1) apareix un personatge del que no sabem res i es coneix amb els nostres protagonistes 2) descobrim que tot i els seus actes és bondadós i hi ha algú que se l'estima perquè coneix com és realment (els nens amb la Mio i la germana amb el samurai) 3) passa algun esdeveniment que fa que algú aliè li tregui la vida just després de frases molt esperançadores i somriures de "complirem els nostres somnis" perquè faci més mal 4) quin remei, la vida és així 5) repetir des de el pas 1. Ha passat, però si no hagués passat estaríem igual perquè els sentits els recupera matant dimonis.

Que siiiii, que tot això ens serveix per conèixer i desenvolupar més els dos personatges importants que són en Dororo i en Hyakkimaru, però em sembla que és com molt perquè sí que tots acabin morts. Sembla que vulguin justificar això que diu el cec que en Hyakkimaru té l'ànima com de dimoni i ha de vigilar de no tornar-s'hi i si es mor gent propera a ell resulta més complicat que es mantingui bo. Però vaja, és com si se'ls volguessin treure a tots de sobre i així ja no s'han de preocupar de què se n'ha fet d'aquell personatge i ells poden seguir viatjant.

En fi, no ho sé. Tinc ganes de veure més capítols per si tot això ens porta a algun lloc, si la història es defineix i comencen a tenir més solidesa els esdeveniments. Però sinó la deixaré, que per veure com maten a tot personatge que s'acosti a aquest parell, passo.
Imatge
La nit és més fosca just abans de l'alba.

Respon