Yakusoku no Neverland

Respon
UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
20 / 36
Entrades: 1866
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 201 cops
Gràcies rebudes: 587 cops

28 març 2019, 22:19

Capítol 12

Doncs flipant, la veritat... És a dir, hi havia moltes coses que no han anat com m'esperava i estic flipant bastant.

Text amagat.

I res, un plaer fer teories conspitatòries amb vosaltres. Ha estat divertit anar-la seguint amb més gent!! <3

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Repte d'anime 2019
Fàcil
4 / 24
Entrades: 212
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 62 cops
Gràcies rebudes: 36 cops

30 març 2019, 00:24

Ja ha acabat la primera temporada i encara que no han explicat algunes cosetes com l'utilitat del bolígraf tampoc han deixat gaires coses fora comparat al manga.

Text amagat.

Encara que ja hagi acabat aquesta temporada no cal que ens preocupem per quan tardarem en veure animada la continuació ja que la tindrem el pròxim gener just a principis del 2020 per començar l'any amb bon peu!!!! :uki: :uki: :uki:
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Fàcil
11 / 24
Entrades: 971
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 577 cops
Gràcies rebudes: 261 cops

02 abr. 2019, 10:47

Bé, he pogut veure la reacció dels que no sabíeu res de la història i crec que tots coincidirem que han sabut dur bé això del misteri de no saber què està passant, per una banda, i per l'altra, no saber si se'n sortiran o no.

Crec que a l'anime no han entrat tant en detalls com al manga, i s'han deixat alguna coseta per explicar (el motlle de la clau que va deixar na Kroner, el mussol, el bolígraf [no record si s'explicava alguna cosa del bolígraf, de moment]).

Tot i haver estat recollit, en Norman ha sabut deixar un pla. N'Emma ha pogut preparar tothom mentre es feia la deprimida. I en Ray... ha acabat fent de Saske emo (típic).

Supòs que ningú s'esperava la revelació de n'Isabella. Pel que hem vist, a part del que ens ha deixat a tots de pedra, les dues adultes que ens han introduït fins ara (na Isabella i na Krone), van intentar fugir en alguna ocasió.

Per als que tengueu curiositat, aquests dotze episodis han adaptat els primers 5 volums (43 capítols del manga). Ara mateix n'han publicat 128, i pareix que entra a l'arc final. Si hagués de dir alguna cosa, diria que quedarà en uns 160-200 capítols de manga, que serien unes 4 o 5 temporades d'anime.

Pel que fa a la següent temporada d'anime, supòs que arribarà a aquest punt del manga (spoilers, evidentment):
Text amagat.

Bé, estic molt content d'haver llegit el manga i d'haver seguit l'anime. Ara a esperar la següent temporada.
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Principiant
4 / 12
Entrades: 491
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 34 cops
Gràcies rebudes: 159 cops

05 abr. 2019, 10:57

Ja s'ha acabat la primera temporada i estic molt sad. Crec que ha sigut una molt bona adaptació, tot i que no recordo del tot el manga diria que han sigut bastant fidels a la història original. Segurament si s'han deixat algun detall important per explicar ja ho faran més endevant.

Al haver llegit el manga no hi ha tanta emoció en saber que passarà, potser això li ha tret una mica la gràcia, però tot i així he disfrutat en cada capítol. No se si és que no m'enrecordo (segurament) o no surt al manga però veure el passat de la Isabelle m'ha emocionat i ha aconseguit fer al personatge molt més humà. Està clar que amb l'escena on ella es despedeix del noi dels cabells roses volen fer un paral·lelisme amb la Emma i en Norman (en plan la Isabella sap millor que ningú per lo que ha passat i lo que ha patit la Emma), em va arribar al kokoro.

El negre i la gafotas m'han caigut igual de malament que al manga, en canvi el Phil (que al manga em va semblar ultra-secundari) durant tot l'anime em va cridar l'atenció i al final m'ha semblat dels millors personatges.

Text amagat.

Com a desig per a la segona temporada demano que sigui de 24 capítols

Text amagat.

Anims que només haurem d'esperar fins d'aquí un any per saber com seguieix!

Imatge
Imatge

Respon