Repte Anime 2019

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

M'he animat a intentar-ho (potser no completaré el repte, però diuen que el més important és participar)

Nivell principiant pussy → 12 animes (un per mes)

  • Un anime de temporada.
    • Fruits Basket
    • Chihayafuru 3a temporada
  • Una pel·lícula d'anime.
    • Paprika
    • Arrietty i el món dels remenuts
    • Pompoko
    • Hotarubi no Mori e
  • Un OVA.
    • Yu Yu Hakusho
    • Digimon Adventure Tri
  • Un clàssic.
    • Cowboy Bebop
    • Evangelion
    • Maison Ikoku
  • Un shojo.
    • Kamisama Hajimemashita
  • Un shonen.
    • Yakusoku no Neverland
  • Un seinen.
    • Boku Dake
    • ReLIFE
    • Monster
  • Un josei.
    • Sakamichi no Apollon
  • Un de comèdia o paròdia.
    • Blend S
    • Danshi koukosei no nichijou
    • Ansatsu Kyoushitsu
    • Chuunibyou demo Koi ga Shitai!
    • Yuri On Ice
  • Un de fantasia o supernatural.
    • Dororo
  • Un romàntic (comptant també harem, harem invers, yuri o yaoi).
    • Soredemo Sekai wa Utsukushii
  • Un de ciència-ficció, jocs, móns paral·lels o mecha.
    • Kiznaiver
    • Bungou Stray Dogs
Aquesta són de les meves primeres propostes, però poden anar canviant depen del que em vingui de gust i tal, s'accepten recomanacions!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

No hi ha categoria de repte especial? Rollo, 4 animes a l'any? :joy:

Repte d'anime 2019: Nivell Paria -> 4 animes (un per trimestre)

:fucker:

Es que em poseu les coses difícils xiquets, sobretot amb les subcategories (gèneres d'anime, que no conec jo prous animes com per poder omplir ni un quart). :suspect:

Ostres, proposta! Pel 2020, fem un Repte de Manga! Aquí sí que hi podria jugar, consumeixo mes manga que menjar (i mira que no menjo poc).
:muahaha:
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

4 animes l'any no és res! xDDD

Si no coneixes, tens myanimelist, o nosaltres et podem molt ben aconsellar. :dit:

Jo també havia pensat que era bona idea fer-ho amb manga també, així jo que no m'hi poso mai m'animaria segur.

PD: He vist una de les OVAs que m'havia proposat, la de Boku no Hero, però només és un capítol i bastant normalet i no val la pena obrir un fil per això, així que tinc dues opcions: O el comento al fil de l'anime principal o miro una altra OVA més adient on pugui obrir un fil més interessant.
Avatar de l’usuari
Daelis
Sense cara
Sense cara
Hi!
Entrades: 8
Membre des de: 27 feb. 2019, 16:18
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 2 cops

Nivell difícil → 55 animes (un per setmana)

  • Tres animes de cada temporada.
    1. Hivern: Dororo
    2. Hivern: Tate no yuusha
    3. Hivern: Rinshi Ekoda-chan
    4. Primavera:
    5. Primavera:
    6. Primavera:
    7. Estiu:
    8. Estiu:
    9. Estiu:
    10. Tardor:
    11. Tardor:
    12. Tardor:
  • Quatre pel·lícules d'anime.
    1. Boku no Hero Academia the Movie: Futari no Hero
  • Un anime del 3xl que no hagis vist fins ara.
  • Un anime que comenci amb la lletra del teu sobrenom i que tingui més de 25 capítols.
    • Dennou Coil
  • Quatre OVA.
  • Dos clàssics.
  • Dos shojo.
  • Dos shonen.
  • Dos seinen.
  • Dos josei.
  • Un d'acció.
  • Un d'aventures.
  • Un de comèdia o paròdia.
  • Un de drama.
  • Un d'slice of life
  • Un de col·legial.
  • Un de fantasia o supernatural.
  • Un romàntic.
  • Un yuri o yaoi.
  • Un de ciència-ficció o jocs.
  • Un de móns paral·lels
  • Un de mecha.
  • Un de folklore japonès o històric.
  • Un de música o idols.
  • Un d'esports.
  • Mira un anime que no tinguin el títol en japonès o que l’acció no tingui lloc al Japó.
  • Mira una segona (o tercera…) temporada d’un anime que només n’hagis vist la primera i tinguis la continuació pendent.
  • Mira un anime basat en una visual novel o un videojoc.
  • Dóna una segona oportunitat a un anime del que només hagis vist un o dos episodis i que vas deixar inacabat.
  • Tria un seiyuu que t’agradi i mira un anime on sigui dels personatges principals.
  • Ves al cinema a veure una pel·lícula d’anime.
  • Mira un anime de l’any que hagis nascut.
    • Neon Genesis Evangelion
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Minatoni ha escrit: 15 gen. 2019, 10:31

Nivell fàcil → 24 animes (dos per mes)

Altres:
Ja n'he vist 14 de 26! Com ho duis vosaltres?

He organitzat el que ja he vist (he vist més del que puc colocar xD) i el que veuré el que queda de l'any, i ho veig factible! :3

Voldria fer una consulta: podem considerar Carole & Tuesday com un Shojo? Aquest anime no té demografia perquè no està basada en manga (i per tant, no es publica en cap revista adreçada a un públic en concret).
Jo... crec que encaixa bastant bé en el que podem considerar Shojo. Estau d'acord amb jo? Si no, quin em recomanau?

Au, digueu com anau!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

UkiHana ha escrit: 09 gen. 2019, 17:24
Imatge

Repte Anime 2019 UkiHana!


Nivell intermedi → 36 animes (tres per mes)


Doncs jo de moment n'he vist 22 de 36, quan acabi aquesta temporada d'anime em faltarà un josei, una pel·li i els animes de temporada pertinents (a més d'un anime que comenci per U que em fot com tota la peresa del món)


Pel que fa a Carole and Tuesday, jo l'he posat com a romàntic (hi haurà rollo bollo?) perquè a MAL ho incloïa dins aquest gènere i ja m'anava bé per no haver de veure un shojo pastelós. A mi no em semblaria pas malament com a shojo!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

MIG ANY, REPTE ANIME 2019




Bon diaaa! Ja ha passat mig any de l'inici del repte i voldria saber com ho porteu i què us ha semblat fins ara!! Bàsicament saber la vostra opinió a mig camí per així millorar-ho de cara al repte del 2019!!

Digueu quines categories us estan agradant més, quines us fan peresa, si us agrada més l'anime de temporada o l'anime que pots anar mirant al teu ritme... comenteu el que sigui!!


I, sobretot, creieu que l'acabareu???
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Doncs jo el tinc a un 33%: 4 de 12. Fa un parell de mesos que no miro quasi res, m'hi he de posar, crec que encara sóc a temps d'acabar-lo. En el meu cas ja sabeu que no sóc d'animes de temporada, m'agrada mirar-ho tot seguit i vaig molt a èpoques, ara fa temps que no miro res i després potser miraré una sèrie d'una tirada en dos o tres dies.

No em fa mandra cap categoria en especial, però sí que me'n fan les sèries llargues xD Maison Ikkoku (96 capítols) va ser entretinguda perquè se'm feia molt amena, però no sé si em passarà el mateix amb Full Metal Alchemist: Brotherhood (64 capítols).

De cara a millorar el repte, potser hi posaria més punts intermedis de "control" com el que estem fent ara. Potser un a cada trimestre? Així seria més fàcil no oblidar-se del repte.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Minatoni ha escrit: 15 gen. 2019, 10:31

Nivell fàcil → 24 animes (dos per mes)

Altres:
Jo diria que ho duc bastant bé.
En duc 16 de 24, tres més a mitges (Carole & Tuesday, Kimetsu no Yaiba, Bola de Drac Z Kai), i els altres cinc ja tenc clar quins veuré i per què: dos a les temporades d'estiu i hivern (segurament Dr Stone i Boku no Hero Academia 4); la pel·lícula de Bungo Stray Dogs; un de comèdia que segurament sigui Konosuba (i si no, serà per animes de comèdia); i Ingress a la categoria de ciència-ficció.
Amb el que no m'acab de sentir còmode és en comptar Carole & Tuesday com a shojo. Potser n'hauré de veure un altre.
I res, dir que a part de tot això, en duc uns quants més que no tenc manera de fer encaixar a la llista (gràcies, Jojo's), així que el repte és perfectament factible si ho tens en ment.

De cara al futur, potser consideraria afegir comodins: que uns quants els puguis veure perquè sí, o triar 2 categories de 5.

També em preocupa un poc la continuació d'aquesta idea. Pens que potser haurem cremat ja tots els animes que ens feia ganes fer i serà improbable que algú trobi un nombre gros de coses decents per veure de cada categoria. Potser en un futur es podria reduir el nombre d'anime a veure (potser unificar-ho en una sola categoria) i fer-ho més senzill; aprofitant també els animes de temporada que sempre duen carn fresca.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs jo vaig pitjor del que m'esperava. No porto ni la meitat, però confio en que ho completaré. Potser és perquè he dedicat el temps a altres coses també, perquè comparat amb anys anteriors, per quantitat d'animes podria fer el repte difícil. També és cert que n'he vist més dels que estan comptabilitzats però no estan inclosos al repte.

Certament és un repte que té limitacions. Potser el següent el faria en format manga.
Respon