[Anime de Temporada] Dr. Stone

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1122
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 668 cops
Gràcies rebudes: 296 cops

19 oct. 2019, 20:32

Bé, jo no m'havia menjat l'spoiler del cartell promocional, però sí que havia vist el pute ending. Quina mania que tenen de fer openings i endings plens d'spoilers. Grrrr...

Bé, me l'han torrada més del que volia, la veritat. I sí, com diu na @UkiHana, poc han evolucionat, aquesta gent...

Ara bé, fins ara teníem l'interrogant de l'origen d'aquesta gent, ja que si aquests havien "despertat", també pot haver "despertat" altra gent a altres bandes. Tot i que no es pot descartar encara, és cert que de moment ens volen fer creure que no, que no hi ha ningú més a part dels descendents dels de l'ISS i els que han despertat en Senku/Tsukasa.
Imatge
Text amagat.

aeab13
Esperits del bosc
Esperits del bosc
I am the Doctor
Entrades: 58
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
Gràcies donades: 6 cops
Gràcies rebudes: 20 cops

21 oct. 2019, 02:56

Personalment m'està agradant el rumb que està agafant l'anime. Al principi el vaig criticar bastant (com es pot veure en el meu anterior missatge) però actualment crec que està molt més interessant, la veritat. Crec que el meu problema està amb el tio aquell fort amic d'en Senku dels primers episodis, no l'aguanto.
Imatge

cosarara
Porco Rosso
Porco Rosso
...
Repte d'anime 2019
Principiant
0 / 12
Entrades: 167
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
Gràcies donades: 54 cops
Gràcies rebudes: 71 cops

25 nov. 2019, 15:49

Poso aquí lo de l'altre tema:

El shounen es troba amb Erase una vez el hombre. O una cosa així. Arriba un dia que a la terra tothom es converteix en pedra, i al cap de 3700 anys un nen superdotat es despetrifica i comença a desenvolupar la ciència gràcies als seus coneixements de friki infinits. I llavors despetrifica el colega, la nena, i el nen fort. I llavors evidentment hi ha conflictes i coses i hi ha hòsties.

Pros:
  • Shounen fàcil de mirar
  • Aprens coses, si vols (pots seguir la série i prou, o si alguna cosa et crida l'atenció, com a mi, doncs obres la wikipedia)
Contres:
  • De vegades és força tonto
  • Si passen coses tipus emo i te la suen doncs t'avorreixes
  • Hi ha una noia que té els ulls com super separats i representa que és estrangera i tal però per l'amor de déu sembla que estiguis mirant un hentai dolent del 2005 saps
Així en general, li dono un nostamal. Té moments forts i moments fluixos, i en conjunt probablement aprofitaràs millor el temps mirant algun altre anime més bo.

Comentari de mitja sèrie:
Text amagat.

Comentari sobre el capítol 21:
Text amagat.
cosarara l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 des. 2019, 15:39, en total s’ha editat 1 vegada.

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1122
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 668 cops
Gràcies rebudes: 296 cops

02 des. 2019, 14:36

M'agraden els teus comentaris haters, @cosarara. :crispetes:

He de dir que sí, que trob que és relativament tonto i tal, però crec que la tonteria dels primers capítols (fins que canvien un poc d'aires, ja m'entens) s'esvaeix parcialment quan entra a la segona part. Que sí, que segueix sent bastant tonto i simplificat, però està bé.

Ara, sí. Sempre tenen el que necessiten en el moment què ho necessiten. Tot és molt casual, però bé, no crec que sigui la idea fer una narrativa super interessant i verosímil, sinó mostrar com es podria anar introduïnt una societat "moderna" a partir d'un món de pedraSTONE WARUDO.

Quant als darrers capítols...
Text amagat.

El que em preocupa a mi és que estan avançant tecnològicament i tal, però la societat és bastant de merda, no? Algú ha pensat si, per exemple, tenen canonades d'aigua? I de clavegueram? ON CONY CAGUEN??
Imatge
Text amagat.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2016
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 229 cops
Gràcies rebudes: 656 cops

02 des. 2019, 15:46

Hahahahaha, super fan dels comentaris del @cosarara :lloa: i no, no m'havia plantejat on caguen i em sento decebuda amb mi mateixa, perquè sóc fan de la caca i m'ho hauria d'haver demanat en algun moment, he fracassat a la vida.

Jo sincerament la miro per entreteniment, no tenc gaire (en realitat gens) idea de ciència, per això tot em ve de nou i em sembla curiós, però majoritàriament no entenc una merda xDDD A més, sóc team Tsukasa, espero que al Senku algú li xapi la boca més aviat que tard, perquè s'ho mereix per flipat. El Tsukasa és un macho español ibérico autèntic de raça pura, es mereix ser el rei del món i tenir moltes waifus.

I molt fer telèfons però per què encara no han fet una dakimakura? Això és realment important, Senku prioritats per favor.

Respon