Alicia a traves del mirall

Sinopsis:
Text amagat.
En una festa a casa de Lord Ascott, Alicia es troba amb Ábsolem, que ara és una papallona monarca blau que ajuda a Alícia a tornar al fantàstic món de Infratierra, on troba als seus amics: el Conill Blanc, el Gat Somrient, Liró, la Llebre, els Tweedles i el Barreter Boig, però aquest, malauradament, ja no és el mateix: ha perdut la seva "muchosidad". Alícia tindrà llavors d'anar a veure a temps. Temps, una peculiar criatura meitat humà, meitat rellotge, viu en un buit infinit i posseeix la cronoesfera, una esfera metàl·lica que permetrà a Alicia tornar per salvar la família del Sombrerero.
Opinio personal:
Desde que va sortir esperaba amb ganas que estigues de bona qualitat per baixar-la pero despres amb l'inici del curs ja no vaig poder posar-mi i divendres amb la febra no tenia moltes ganes (ni forces) per posar-me a fer practiques aixi que la vaig veure.Realment es pot dir que es un refregit del anterior pero te els seus puntazos i mai em canso de veure a Deep fent-se el boig xDDD
Nota: 8/10, recomanable per una tarda divertida i amena amb la familia i crispetes.