Quina pel·licula acabes de veure?

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1105
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 105 cops
Gràcies rebudes: 171 cops

20 feb. 2016, 12:01

Pensaba que existia ja aquest tema pero s'em va oblidar d'obrirlo quan vaig obrir "¿Quina serie de TV estas veient?" XDD
He vist oportú obrir un nou fil perquè tots analitzem i puntuémos totes aquestes pel·lícules que anem veient per així poder compartir opinions o descobrir pel·lícules que desconeixíem.

Plantilla:

Codi: Selecciona’ls tots

[center][b]Titol[/b]
[img]Imatge de portada[/img][/center]

[u]Sinopsis:[/u]
[spoiler][/spoiler]
[u]Opinio personal:[/u]

[b]Nota:[/b]
------------------------------
Y començo jo comentat la pelicula que vaig veure ahir al cine.

Deadpool

Imatge

Sinopsis:
Text amagat.

Opinio personal:
Simplement genial, es un fart de riure desde el minut 0 fins al final dels credits. Em sembla que es la pel#licula de Ryan Reynols que mes m'ha agradat xD
La manera de captar l'atencio del public d'aquesta pel·licula es molt original i t'enganxa molt, a mes a mes els efectes especial, etc. estan molt ben cuidats.

La recomano a tothom, es cert que no es una pel·licula per a tots els publics ja que hi hi han referencies que si no has vist bastant cinema no entens pero de la nostra edat li pot agradar a qualsevol, fins hi tot jo que no tenia planejat anar al cine a veure-la, no m'arrepenteixo d'haber anat :3

Nota: 8

EDITO: Les pel·licules poden ser vistes al cine, a casa o on sigui, totes valen.
Imatge

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

26 feb. 2016, 16:21

Doncs l'altre dia vaig anar a veure Deadpool al cinema i bé, em podeu dir hater si voleu, però aquí teniu la meva opinió xD

Text amagat.
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
24 / 36
Entrades: 1057
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 630 cops
Gràcies rebudes: 284 cops

26 feb. 2016, 20:38

Jo també hi vaig anar fa poc!

Text amagat.

Es mereix bé la qualificació de +18, si a algú li fa mal rollo la violència que no la vegi.
Imatge
Text amagat.

Syoko
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Yaoi <3
Entrades: 27
Membre des de: 01 des. 2015, 22:05
Gràcies donades: 20 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

27 feb. 2016, 23:30

Primer de tot: ficaré la meva opinió personal sobre Deadpool, ja que fa una setmana que vaig anar a veure-la xD

Text amagat.

Ara bé, he vingut ara a promocionar una altra pel·licula que vaig veure ahir a la TV i que he vist com cinc cops i mai m'en canso.

EL ILUSIONISTA

Imatge

FITXA TÈCNICA:

Any de producció: 2006.

Director: Neil Burger.

Duració: 1h 50min.

Gènere: Drama, suspense, gènere fantàstic, novel·la policíaca.

Reparto: Edward Norton, Jessica Biel, Paul Giamatti, Rufus Sewell...

SINOPSIS

Text amagat.

OPINIÓ PERSONAL:

Dios, no tinc paraules. En serio, tot és magia. Des d'el primer moment que comença ja t'enganxa. Tot els seus trucs, com se les apanya per cautivar a la gent amb els seus trucs de magia, però sobretot el seu punt culminant és l'escena final. Tot és genial en aquesta pel·licula: els actors, la historia, la part romàntica.... Tot.

És una de les meves pelis preferides i ho seguirà essent.

No tinc paraules per descriure-la. La heu de veure vosaltres mateixos per intentar descriure tot aquest cúmuls de sentiments que fa sentir.

NOTA: +10.

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

29 feb. 2016, 15:54

El renascut (The revenant)
Imatge

Sinopsis:
Text amagat.

Opinio personal:
Personalment no m'ha agradat gaire per no dir gens, l'he vista aquest mati per la curiositat de saber perque tenia un oscar a millor actor i poc més. Entenc l'oscar a DiCaprio pero igualment es bastant mediocre i l'historia molt fluixa.

Nota: li poso un 4,5 com a molt un 5.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

03 març 2016, 20:22

El nou nou testament
Imatge

Sinopsis:
Text amagat.

Opinio personal:
Molt original, de les poques pelicules europees que he disfrutat tant, he rigut fins que em feia mal la garganta XDD
La recomano per una tarda d'aquestes que no saps que veure
A mes personalment he pasat bastant temps a belgica (hi tinc familira) aixi que durant la pelicula anava reconeixent els llocs on pasaba.

Nota: M'ha encantat, li dono un 8, sent realistes no destaca per l'actuacio o la banda sonora, pero l'historia t'atrapa i et treura un somriure en els moments tendres i una gran rialla en els moment comics.

Trailer:
Imatge

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Fàcil
9 / 24
Entrades: 512
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 36 cops
Gràcies rebudes: 169 cops

04 març 2016, 11:48

Molts haters veig per aquí... com que últimament sóc "rica" he anat a veure tant Deadpool com The Revenant. La primera perquè bàsicament vaig a veure tot lo que surt de Marvel sempre, i gràcies a tumblr m'he tornat una gran fan de Deadpool. The Revenant la vaig anar a veure per curiositat, per saber si realment merexia l'oscar en Leo o no, si no hi hagués sigut ella segurament no l'hagués anat a veure.

Deadpool

Text amagat.

Nota: 8

The Revenant

Text amagat.

Nota: 7
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

08 març 2016, 11:24

El regne de Dunark
Imatge

Sinopsis:
Text amagat.

Opinio personal:D'entrada ja sabia que seria regular, sent Danesa i del estil de pelicules Medievals que solen fer pero per pasar l'estona es pot veure.
No destaca en cap aspecte pero la trama no aborreix pero sense mes pretencions i el final deixa entreveure que o be es un final obert (un tant dolent si tenim en compte l'objectiu de l'historia) o una segona part.

Nota: Li poso un 4 sent justos perque no te ni actuacio ni BSO ni imatge que sigui destacable i l'historia un pel forçada. Una peli be per una sessio dissabte a la tarda i ja.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

15 març 2016, 14:51

Robots, la invasió
Imatge

Sinopsis:
Text amagat.

Opinio personal: M'agrada molt Ben Kingsley i sempre intento estar al dia de les seves pelis no Hollywoodienses, tant com secundri/mentor del prota com de dolent sempre ho borda.
La pelicula en general te grans errors argumentals i a part de Kingsley la resta son actors de segona, en resum una peli de dissabte tarda si t'agrada el genere apocaliptic-adolescent. L'idea dels implants i tal no esta malament pero no es nou xD

Nota: Un 5 justet, complex l'objectiu que promet la el trailer pero sense mes pretensions.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

21 març 2016, 12:29

Leal
Imatge

Sinopsis:
Text amagat.

Opinio personal: M'ha semblat una mica fluixa, en aquesta trilogia el refran "segones parts mai foren bones" es compleix a la perfeccio, la primera molt be pero d'aqui a endevant es o mes del mateix o un caos mal organitzat.
Tot i sent "mes del mateix" continua entretenint que es l'objectiu d'una peli i no es fa pesada de veure.

Nota: 6,5, te uns bons efectes especials i la banda sonora compleix, aixi que la peli surt ben parada en estetica.
Imatge

Respon