Quina pel·licula acabes de veure?

Respon
Atir dels Senders
Esperits del bosc
Esperits del bosc
mitja lluna somriu
Entrades: 61
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 56 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

11 nov. 2018, 17:51

Maquia

també anomenada...
Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana wo Kazarou

Imatge

Argument:
Els habitants de Iroph viuen allunyats de les terres dels humans, transcrivint els esdeveniments del dia a dia a les teles que ells mateixos teixeixen, anomenades Hibiol. Malgrat viure centenars d'anys, la seva aparença és la de persones joves. Maquia, una noia Iorph òrfena, se sent sola en aquesta terra pacífica tot i estar envoltada dels seus amics. Un bon dia la tranquil·litat de Iorph es trenca amb l'arribada de l'exèrcit de Mezarte, que ocupa el territori a genet de grans dracs, cercant la sang que permet als Iorph viure tants anys.

Maquia aconsegueix escapar perdent la seva llar i amics enmig del caos. La seva solitud s'esvaeix quan es troba un nadó orfe que comparteix el seu sentiment de soledat. A partir d'aquest moment, la Maquia criarà aquest nadó, Ariel, amb l'ajuda de nous amics. Però alhora que els temps canvien, el lligam entre la Maquia i l'Ariel també ho fa, perillant amb les tensions entre els Iorph i es Mezarte. És una història del temps, protagonitzada per dues persones solitàries que troben consol l'un en l'altre.

Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana wo Kazarou és el debut com a directora de cinema de la guionista Mari Okada.

Opinió personal:
No seria correcte dir que m'ha decebut, ja que vaig saber d'aquesta pel·lícula fa dos dies i no m'havia creat cap mena d'expectativa, però donat el cas que ha tingut tan bona acollida si que sento la responsabilitat d'expressar perquè a mi no m'ha agradat. He de dir que totes les meves queixes estan enfocades en els personatges i la història, visualment la pel·lícula es fa gaudir i l'apartat sonor no es queda enrere, sense ser una excel·lència. L'ambientació és fantàstica i els fons et fan voler parar la seqüència en més d'un moment per admirar tots els seus detalls.

Spoilers. Obrir sota la vostra responsabilitat:
Text amagat.
Imatge

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Sybilladura Lelladyb
Drakkar
Entrades: 178
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 28 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

12 nov. 2018, 21:23

MOANA

Imatge

Argument:
Fa 3000 anys, la deessa totpoderosa Te Fiti va crear la vida. Després daixò va caure en un profund somni, convertint-se en una illa. El seu cor es va transformar en una petita pedra de Pounamu(pedres de jade, ebonita o serpentinita nefastes). El semidéu Maui va robar el cor de la deessa però en Maui no era l'únic que ho desitjava, ja que els monstres marins també cobejaven el cor, i un d'ells, anomenat Te Ka, aconsegueix prendre-li però el cor cau al mar. Després de la desaparició del cor de la deessa que mantenia la vida en equilibri, totes les illes van començar a ser afectades per la mort conforme passava el temps.
1000 anys després, na Moana, una jove de 16 anys d'edat, filla única i successora del jefaso, comença a notar senyals que li indiquen que l'illa on viu pot desaparèixer. Ella vol recuperar els costums ancestrals del seu poble, especialment les seves exploracions a través de l'oceà, però el seu pare s'hi oposa. Gràcies als consells i indicacions de la seva àvia Tala, una dona de la tribu, aconsegueix iniciar el seu viatge al costat den Maui per tal de recuperar el cor de la deessa per salvar la seva illa i el seu poble de la desaparició.
Per això decideix desobeir el seu pare, qui li prohibeix navegar més enllà de l'escull. En la pel·lícula es veu com utilitzen canoes que els permetien pescar prop de la costa, anomenades waka, però la Moana descobreix embarcacions molt més grans que usaven els seus avantpassats per colonitzar diferents illes, com les Hokule'a o canoes de doble casco. Durant el viatge es topa amb en Maui El semidéu i junts s'embarquen en l'aventura, on es troben amb diferents obstacles i enemics.

Opinió:
La pel·lícula m'ha semblat força bona, te moments molt divertits, moments emocionants i acció, obviament moltes cançons(per algo és de Disney) també bastant bones. M'agrada molt l'animació i els colors que te la pel·lícula.
La historia encara sent així una mica típica crec que esta força ben desenvolupada fins hi tot crec que se'n podria fer una serie, la evolució dels personatges principals (Moana i Maui) també m'agrada com l'han feta.

En general molt bona pel·lícula que si no teniu res a fer podríeu donar-li una oportunitat això si millor en angles perquè les cançons i doblatge general en castellà son una mica fluixos per a mi(si he vist la pel·lícula dues vegades en un dia XD).

Algunafotiko bona per aquí:
Text amagat.
Imatge

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 321
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 242 cops
Gràcies rebudes: 169 cops

Ahir, 22:07

Atir dels Senders ha escrit:
11 nov. 2018, 17:51

Maquia

també anomenada...
Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana wo Kazarou

Imatge
L'acabo de mirar i la veritat és que tampoc no m'ha convençut gaire. Com que tothom en parlava, pensava que el nivell seria més alt. Deixo la resta en spoiler, per si de cas:
Text amagat.

Al contrari que l'@Atir dels Senders, no diré que no us perdeu res si no la mireu. Tot i les manques argumentals, crec que està bé, sobretot si ets de llagrimeta fàcil xD I l'animació i el so són bons. Ara, no cal que la poseu la primera de la llista de films pendents de mirar.

Si l'hagués de puntuar, potser li posaria un... 6,5/10. Però ja sabeu que solc pecar de puntuar massa alt.
Imatge

Respon