Quina pel·licula acabes de veure?

Respon
Sithious18
Sense cara
Sense cara
hana-mono-atari.com
Entrades: 9
Membre des de: 15 gen. 2019, 19:44
Gràcies rebudes: 1 cop

29 gen. 2019, 20:33

El discurs del Rei

Direcció: Tom Hooper
Argument: El rei Jordi V d'Anglaterra ascendeix al tron d'Anglaterra després de la renúncia del seu germà que a més està posat en assumptes foscos. Jordi no volia ser rei no és tant carismàtic i sobretot té un gran defecte: és tartamut. Corren els anys 30 i el rei Jordi recorrerà a un pedagog per aprendre a parlar bé i així entrarà en contacte amb el poble. Paral·lelament a Europa els règims feixistes es fan forts i cada vegada suposen una amenaça més gran per al Regne Unit. El rei haurà d'aprendre a parlar en públic per aixecar els ànims de la nació en l'instant més fosc de la història d'Europa. La pel·lícula es cou a foc lent i va in crescendo a mesura que s'acosta l'històric discurs. Té aquella delicadesa dels britànics a l'hora de representar un temps històric amb les vestimentes, l'arquitectura i sobretot la mentalitat de la gent. Com a pel·lícula està molt bé i sorprenentment és historiogràficament correcte.
Una bona recomanació!
Imatge
No ens oblidem que les causes de les accions humanes solen ser incommensurablement més complexes i variades que les explicacions posteriors sobre elles. F. Dostoievsky

Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
8 / 36
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

13 feb. 2019, 00:56

Vals con Bashir

Imatge

Any: 2008
País: Israel, França i Alemanya
Director: Ari Folman
Duració: 90 minuts

Bé tecnicament és considera un documental, però es tracta d'un llargmetratge animat i autobiogràfic del mateix director que ens mostra alguns passatges de la guerra del Líbano des de la seva perspectiva.
La història es centra en un seguit d'entrevistes a personatges reals que ajudaran a recuperar al protagonista part dels seus records perduts ( més aviat bloquejats) durant la matança de Sabra i Chatila, on les forçes paramilitars falangistes libaneses van matar als palestins que es trobaven en un camp de concentració a Beirut.
El que més destaca d'aquest documenta és la seva estética, que recorda a un còmic, i la duresa d'algunes imatges,ojo no vull dir que el morbo sigui el plat principal, de fet n'hi ha poc, al que em refereixo és a la forma que té de mostrar el conflicte des del punt de vista d'uns joves que encara no saben que fer amb la seva vida i que coi hi fan allà.
No és una pel.lícula que es pugui recomanar a tothom, però si t'agrada la història o conèixer formes diferents de fer cinema potser et pot agradar.

8/10

I fins aquí....lo temps!

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1106
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 105 cops
Gràcies rebudes: 171 cops

18 feb. 2019, 15:40

Alita, Angel de combat

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

IMPRESIONANT!! Vaig entrar a veure-la divendres sense tenic cap espectativa real i vaig sortir molt satisfet. L'apartat audiovisual es brutal, com es nota que James Cameron hi ha ficat la ma pel mig.

Potser el guio te alguna que altre patillada pero la pelicula es deixa veure perfectament.

Em va sorprendre molt gratament l'actuacio, en particular la protagonista(als ulls al final t'acostumes) i per sobre de tot la cohesio sense que semblin artificials o fora de lloc les parts robotiques sobre els cossos humans (o el que queda, que sol ser poc en la majoria de casos).

Nota: 7.5/10, si podeu anar a veure-la al cine, no ho dubteu, val la pena per una tarda de cine (un dimecres perque sigui baratet i au).

PD: Als primers en entrar a veure-la, regalaven una lamina-poster de bastant qualitat (la vaig posar al telegram) :uki:
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

23 feb. 2019, 20:25

Com entrenar el teu drac 3

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

La vaig anar a veure ahir a la tarda i em va agradar força (llastima que un altaveu de la sala era trencat i els greus sonaven malament pero ja em vaig queixar bastant al final xDDD)

Deixant de banda que es una pelicula "infantil", te moments de riure i te moments de plorar. Una banda sonora esplendida i un guio molt ben executat.

Molt satisfet amb el resultat, la recomano molt per pasar una bona estona de cine tan per a petits com per grans @Giggles (curiosament nomes hi havien 2 o 3 nens a la sala, tambe es cert que vaig anar a les 16h i molts son encara al cole xDDD)

Nota: 7.5/10, es un bon final per la trilogia, potser un final una mica amarg pero el que calia.

PD: @Patx no te la pots perdre!! Dracs everywhere i jo dira que mes encara que les dues anteriors.

----

Bohemian Phapsody

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

L'he vist aquesta tarda i m'ha sorpres.
No soc pas fan de Queen ni molt menys, coneixia com tothom les 4 o 5 cançons mes conegudes (has d'haber viscut sota un pont per no coneixer-les) i prou pero s'enten perfectament.

Apart de que Freddie Mercury era homo/bisexual i que va morir a causa del SIDA, realment no coneixa res de l'historia de la banda i la pelicula ho narra de forma molt intuitiva i "entretinguda".

Crec que esta nominada als Oscar's, no m'estranyaria que en guanyes un parell sincerament. En conjunt una molt bona pelicula biografica que recomano a fans i no fans.

Nota: 8/10, com a no fan he de dir que es un treball excelent, no puc dir res mes.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

03 març 2019, 18:26

Ahir vaig fer sessio doble de cine a casa :lol: :lol:

Mowgli

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

Un altra bona peli de Netflix, la vaig veure ahir a la tarda despres que un company de treball m'insistis en que la mires i em va agradar força. Tant els efectes especials (animals parlants) com la banda sonara o l'historia en si, esta tot molt ben portat.

Es una bona adaptacio del llibre de la selva, recomanat per una tarda de cine en familia,

Nota: 7/10, entretinguda i satisfactoria.

----

Kuroshitsuji: Book of the Atlantic

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

No puc dir que en linies generals no m'hagi agradat pero vaig acabar amb un regust agridolç. Si be l'ambientacio i l'animacio son molt bons, l'historia deixa bastant que desitjar.

Spoilers de la peli(no obrir si teniu intencio de veure-la xDD):
Text amagat.

Nota: 5.5/10, ni be ni malament, justeta.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

10 març 2019, 13:01

Divendre vaig fer sessio doble, primer Capitana Marvel al cine i Trencanous a casa :lol: :lol:

Capitana Marvel

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

BRUUUTAAAL!!!!!!!!! Quina pasada, va ser increible, els meus pares aniran aquesta setmana i tinc pensat tornar-hi amb ells.
Molt bon dia per estrenar una nova Super Heroina, moltes noies a la sala (que era plena fins hi tot la primera fila) i mes d'una amb disfressa de Capitana Marvel inclosa, aixi que guai.

Parlant ja de la peli, he de dir que l'actuacio de Brie Larson es espectacular i Samuel L. Jackson no es queda enrrere. La pelicula te un aire refrescant en comparacio a les ultimes pelicules que continuaven la linea argumental.
Al ser una precuela-rao de a la creacio de Shield, etc. dona molt joc a l'historia, mostrant fins hi tot un Nick Furia molt mes tendre i humoristic del que estem acostumats, i un Coulson novat :lloa: .

El que em va soprendre mes, a sigut sense cap mena de dubte es "el Gat", totes les escenes que apareixia eren bonisimes i la sala del cine reia o es sorprenia en concordancia.

Nota: 9/10, Super recomanada!!!!!!

PD: No fa falta que hagis vist les anteriors per veure aquesta, la conexio amb Venjadors:Infinity War es mostrada com a post-credit, no influeix en l'historia de la peli.

----

El Trencanous i els quatre regnes

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

Directament no em va agradar, l'historia no te res que atregui i les actuacions menys. No se que mes dir, simplement si teniu mes pelis pendents, mireu-les abans que aquesta.

Nota: 4/10, molt aburrida i no aporta res.
Imatge

Respon