Quina pel·licula acabes de veure?

Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 118
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
Gràcies donades: 35 cops
Gràcies rebudes: 46 cops

11 set. 2018, 18:23

Train To Busan

Imatge

(la vaig mirar dilluns passat però no he tingut temps per fer el post fins ara xD)

Sinopsis:
Sok-Woo viatja amb la seva fila Soo-Ahn al tren d'alta velocitat que va des de Seül fins a Busan i que uneix els 442km que separen les dues ciutats. En aquest tren també hi viatja un equip de béisbol, 2 germanes velles (més moneees), un indigent molt espantat (que fa yuyu) i un matrimoni a punt de tenir un fill.

El trajecte comença sense problemes, fins que en sec, una noia presenta uns símptomes estranys i per el control. Quan els viatgers del tren són conscients que es troben davant d'un virus Zombie i que la noia està infectada, intentaran sobreviure amb totes les seves forces a la infecció que s'extèn per Corea del Sud, i així salvar les seves vides.

Trailer:
Text amagat.

Opinió personal:
Bé, en un principi em feia "cosa" mirar aquesta pel·lícula... he vist altres pel·lícules de zombies, però no és el tipus de pel·lícula que m'agrada més, però tenia molta curiositat, ja que és una pel·lícula que ha tingut molt d'èxit (va guanyar uns quants premis, un d'ells és de Sitges), i a més l'actor m'agrada força (qui ho havia de dir), llavors...

Vaig veure que la feien al cinema a la fresca d'aquí, i vaig pensar que hi podria anar, llàstima que plovia (molt), i la van suspendre (per segon cop), així que la vam veure a casa xD (i millor, perquè amb el coixí i cridant a la tele... era difícil veure-la a la fresca).

Bé, tornant a l'opinió de la peli, no m'esperava que m'agradés tan com em va agradar... encara tinc molts dubtes i encara ara l'estic processant, però em va agradar molt! A més, els actors (tan els protagonistes, com els secundaris com toooooooots els extres, que n'hi havien molts), actuaven molt be, et feien entrar dins de la peli i tenir ganes de fotre 4 crits i ajudar-los (o cridar amb ells :riu: ).

Nota:
Personalment (segur que hi haurà gent que no creu que es mereixi aquesta nota, però per mi si), li posaria un 9 sobre 10.

PD: hi ha molts rumors de que faran una segona part, així que espero que els dubtes ens els resolguin allà :uki:

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Shinsei
Entrades: 1009
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 86 cops
Gràcies rebudes: 153 cops

11 set. 2018, 19:43

El final de tot

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

Un pel decepcionat personalment, la part central de la pelicula be, pero el principi i sobretot el final son un desastre.

Les parts del sogre be, la resta meh.

Nota: 5/10, per una tarda de cine pot es entretenida pero si teniu un alguna cosa mes per veure, deixieu aquesta aparcada.

Text amagat.
Imatge

Atir dels Senders
Esperits del bosc
Esperits del bosc
mitja lluna somriu
Entrades: 61
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 56 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

15 set. 2018, 21:28

El Secret dels seus ulls

Imatge

Sinopsis:
Text amagat.

Trailer:
Text amagat.

Opinió personal:
Podria dir sense dubtar que és una pel·lícula a l'altura de grans obres mestres. A nivell visual és una passada: els plans, la fotografia, la paleta de colors... Però el més interessant per mi són totes les qüestions que planteja a través del cas es que desenvolupa al llarg de la trama, com dilemes morals o el concepte de justícia. I el desenllaç... és molt i molt interessant.

Molt recomanable!
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Shinsei
Entrades: 1009
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 86 cops
Gràcies rebudes: 153 cops

07 oct. 2018, 18:19

Venom

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

La vaig veure ahir a la sala Isens(Cinesa) i guau.
Molt satisfet amb el resultat, te un guio aceptable, un "villa" mes que correcte i una relacio accio/efectes especials impresionant.

Si esteu pensant entre si veure-la o no o be entre esperar a veure-la a casa o al cine, no ho dubteu, de cap al cine.

Nota: 8/10, val molt la pena anar-la a veure al cine. Es d'aquestes pelicules que el cinema a les fosques li donen un aire diferent.

Text amagat.
Imatge

lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 148
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
Gràcies donades: 14 cops
Gràcies rebudes: 45 cops

07 oct. 2018, 20:10

Imatge

LU OVER THE WALL

Seré molt breu. Pel·lícula de Masaaki Yuasa de caire infantil però molt emotiva amb el seu característic estil. La feien a la TV aquesta tarda i me l'he mirat. Potser un pel llarga cap al final però m'ha agradat força. Recomanada per passar una tarda de diumenge i potser, només potser, treure alguna llagrimeta.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
manolini.esy.es
Entrades: 202
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 140 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

22 oct. 2018, 21:01

THE NANNY

Imatge
Una niña, Noa, sospecha que su nueva niñera no es de este mundo. Noa lucha para revelar la identidad de la niñera, que es más retorcida de lo que ella imaginaba en este oscuro cuento de fantasía. (FILMAFFINITY)

Voleu saber com seria el laberinto del fauno si l'hagues portat un altre director, molt inutil i sense entendre de guió? Doncs es aquesta. UNA PUTA MERDA. Gent adulta amb cutrecosplays de fada. Una copia barata i a sobre MAL FETA. U ONLY HAVE ONE JOB -9999999999999999/10

THE LURE

Imatge
Una noche, una familia de músicos encuentra a dos hermanas sirenas, Silver y Golden. Para integrarse en el entorno, las dos nereidas son contratadas en un club nocturno. Cuando Silver se enamore de un bello y rubio bajista, Golden verá peligrar el sueño de ambas de nadar hasta América. (FILMAFFINITY)

ES UNA PELICULA DE SIRENES. I A SOBRE ES MUSICAL. COM NO PODEN AGRADARTE AQUESTES DUES COSES JUNTES? Si a sobre li sumem folklore i gore I QUE SON EXTREMADAMENT MAQUES, bueno, no es bona bona com a pelicula pero si t'agraden totes les coses que he dit anteriorment T'ENCANTARA. 8/10
Deixo un video extret de la peli que es el meu preferit i el tinc en bucle:
Text amagat.
Imatge

Grimmy
Esperits del bosc
Esperits del bosc
柔道❀初段
Entrades: 87
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

30 oct. 2018, 17:04

Shancks ha escrit:
07 oct. 2018, 18:19

Venom

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

La vaig veure ahir a la sala Isens(Cinesa) i guau.
Molt satisfet amb el resultat, te un guio aceptable, un "villa" mes que correcte i una relacio accio/efectes especials impresionant.

Si esteu pensant entre si veure-la o no o be entre esperar a veure-la a casa o al cine, no ho dubteu, de cap al cine.

Nota: 8/10, val molt la pena anar-la a veure al cine. Es d'aquestes pelicules que el cinema a les fosques li donen un aire diferent.

Text amagat.
T'he fet cas i l'he anat a veure a la que he pogut!
He quedat més que satisfet. Potser no li posaria un 8 però si un 7 i pico pel que és. L'enfocament diferent del personatge de Venom m'agrada. De fet sempre ha sigut el villà més carismàtic dins del món d'Spiderman al menys per mi, i en canvi molt poc explotat.

Atir dels Senders
Esperits del bosc
Esperits del bosc
mitja lluna somriu
Entrades: 61
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 56 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

01 nov. 2018, 18:13

Ahir vàrem veure:

Malson abans de Nadal

Imatge

L'he vist per primera vegada. He de dir que em va sorprendre ja que és una pel·lícula de la que me n'han parlat molt i m'havia construit tota un escenari mental de possibles desenvolupaments. Masses expectatives. Per aquest motiu la història en si no em va acabar de cridar l'atenció però l'animació amb stop motion em va semblar increïble. Ja l'ambientació i el disseny dels personatges m'agrada molt i com visualment es diferencien els pobles de Nadal i Halloween.

Musicalment també està prou bé. La cançó de What's this és la més característica i fàcil d'aprendre, però les altres no es queden enrere. La que em va agradar més va ser la de la reunió a la ciutat, quan en Jack els explica el Nadal per primer cop. No és molt enganxosa però juguen molt amb el diàleg i ho trobo fantàstic.
Imatge

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
manolini.esy.es
Entrades: 202
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 140 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

01 nov. 2018, 19:24

Atir dels Senders ha escrit:
01 nov. 2018, 18:13
Ahir vàrem veure:

Malson abans de Nadal

Imatge

L'he vist per primera vegada. He de dir que em va sorprendre ja que és una pel·lícula de la que me n'han parlat molt i m'havia construit tota un escenari mental de possibles desenvolupaments. Masses expectatives. Per aquest motiu la història en si no em va acabar de cridar l'atenció però l'animació amb stop motion em va semblar increïble. Ja l'ambientació i el disseny dels personatges m'agrada molt i com visualment es diferencien els pobles de Nadal i Halloween.

Musicalment també està prou bé. La cançó de What's this és la més característica i fàcil d'aprendre, però les altres no es queden enrere. La que em va agradar més va ser la de la reunió a la ciutat, quan en Jack els explica el Nadal per primer cop. No és molt enganxosa però juguen molt amb el diàleg i ho trobo fantàstic.
COOOOOOOOOOMpletament d'acord amb aquesta opinió. Jo no anava amb masses expectatives però tampoc va entusiasmarme massa la trama. Es podria dir que es una peli completament de chill.

Ahir vaig anar a veure
Imatge

Doncs.... una merda. La primera va posar les expectatives molt altes , era bona, bona trama, bons personatges, be dirigida. Els llibres de Pesadilles tenien una raò de ser i estaven ben explicats amb moltissimes referencies genials.
Aquesta segona es un fanfic dolent, amb cliches patetics, mal dirigida, aspectes del mon de ''pesadilles'' metidos con calzador i tot molt patetic en general. Fatal. Mai la recomanaria a ningú. Potser per nens petits. Però ni vull que un nen petit simpregni amb aquesta monstruositat mediocre. -999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999/10
Imatge

BillParrot
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 6
Membre des de: 05 nov. 2018, 22:08
Gràcies rebudes: 1 cop

11 nov. 2018, 12:15

Al·lucino que ningú l'hagi posat encara però ahir vaig anar a veure

Bohemian Rhapsody

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

La vaig veure ahir als Yelmo Icaria i he de dir que és una bona pel·lícula per anar a veure amb gent que no està acostumada a anar al cinema. Està molt ben feta en temes visuals i musicals (van recrear totes les cançons i sembla que siguin les mateixes). És bastant obligatori veure-la al cinema per temes de so i per sentir la gent com riu i plora als moments top.
Tot i així, té alguns problemes de guió perquè han intentat romantitzar moltes escenes de la seva vida que fan que la seva biografia sigui una mica més falsa.

Nota: 8/10. Molt recomanable per passar una bona tarda.

Respon