Jo també tenia pendent Tokyo Godfathers, de fet, del Satoshi Kon només he vist Millennium Actress i he de dir que no em va agradar gaire (i que no la recomanaria) i m'agradaria donar-li una altra oportunitat a l'autor! Perfect Blue també diuen que és molt bona, algun dia m'hauria de posar...
Pel que fa a Millennium Actress, no és que estigui malament, de fet, l'animació és una passada, però en si el que ve a ser l'argument no és massa del meu gust, per a mi no era suficientment versemblant.
Millennium Actress (Sennen Joyuu)

Argument
Millennium Actress segueix la vida de la venerada actriu Chiyoko Fujiwara mitjançant un reportatge que li fa un gran admirador seu. La Chiyoko ens conta la seva vida a mesura que també ens va contant les pel·lícules que va anar rodant i que la varen fer famosa, de manera que les pel·lícules es mesclen amb la realitat. De manera paral·lela, la Chiyoko ens va contant el seu gran amor: un desconegut pintor a qui va donar auxili una vegada i que s'ha passat la vida buscant...
Opinió personal
No és massa llarga, cosa que va en favor seu, però a mi l'argument no em va agradar. La peli va d'això, d'un noi que va ajudar una vegada la protagonista i que va veure durant uns quants dies que li va donar refugi a casa seva i després, la noia consumida pel seu record, es passa la puta vida buscant-lo sense tan sols saber el seu nom. Potser a persones romàntiques els hi agradarà, però jo ho vaig trobar una sobrada absoluta que una persona s'obsessioni amb algú que quasi no coneix i que es passi tota la vida amargadíssima buscant-lo sense poder dir res més que "és pintor" i que es negui a viure el present.
Per a gustos colors, i parlant de colors, visualment preciosa, però pel meu gust personal no em va agradar gaire. Jo li posaria un 4, perquè fins i tot em va arribar a posar nerviosa, però el que us dic, si sou amants dels amors eterns potser us agradarà.