Quina pel·licula acabes de veure?

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2016
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 229 cops
Gràcies rebudes: 656 cops

10 maig 2016, 16:36

Doncs avui al matí m'ha fet ganes veure la nova llicència de Selecta Visión, The Anthem of heart.

Imatge

Kokoro ga Sakebitagatterunda (The Anthem of Heart)

La història tracta de la Jun, una noia a la qual li han segellat les paraules i no pot dir res. Era una nena molt feliç i molt bocamolla i a causa d'una cosa que va dir en ser petita, la seva família va ser destrossada i un ou li va segellar les paraules perquè mai més tornés a fer mal a ningú. Des d'aquesta experiència traumàtica, la Jun viu a les ombres i no es relaciona gaire amb la gent fins que un dia a l'institut la designen protagonista d'un musical.

Opinió personal.

Realment vaig llegir mals comentaris a animeflv però com que hi ha molt de hater pel món m'he decidit a veure-la perquè no crec que l'hagin llicenciat si no és bona. Però a mi no m'ha acabat de fer. No m'ha desagradat però realment hi ha molts moments que no s'acaba d'aguantar per enlloc. Per ser una peli que té com a transfons un musical, tampoc hi ha tanta tanta música...

Com sempre, a mi a totes les pelis japoneses em dona la impressió que s'allarguen molt al principi (la primera hora sempre és introducció dels personatges i tal) i després el final ve super precipitat i de pressa. Amb The Anthem of Heart el que m'ha passat és que les coses no acaben anat com t'esperes, cosa que està bé perquè no és la típica peli però també és del pal "ok, he estat mirant això durant 2 hores perquè als 3 darrers minuts -literalment- es canvia tot el que m'havien fet creure fins ara" M'he sentit bastant estafada per això, tot i que si t'agrada que les pelis acabin d'una manera inesperada, doncs potser si que us agrada.

Puntuació: 5.
Si us agrada els canvis de guió molt bojos i que res surti com havíeu previst, doncs potser si que us agradarà.

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1140
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

26 maig 2016, 11:51

X-Men: apocalypse
Imatge

Sinopsis:
Text amagat.
Opinio personal:
El trailer prometia molt i no ha complert. L'historia es molt feixuga i dificil de digerir, sincerament es genial veure-la al cine pels efectes especials espectaculars (el 3D es una merda, millor sense) pero poc mes.
La recomano nomes pels seguidors (havent vist les anteriors) perque aclara moltes coses de les 3 primeres pero poc mes.
M'ha fet molta gracia que l'actriu de Sansa Stark fes de Jin a la peli, ja que porto 2 setmanes mirant joc de trons xDDD

Nota: 6, es lenta la majoria del temps i pesada, la trama esta molt ben pensada pero es fa molt llarga 2h i mitja de pelicula per una batalla final de 10min.
Imatge

Nafi
Moderador
Moderador
Heichou
Repte d'anime 2019
Fàcil
17 / 24
Entrades: 548
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
Gràcies donades: 41 cops
Gràcies rebudes: 191 cops

30 maig 2016, 12:34

Snowpiercer (Trencaneus)

Imatge

Sinopsis

Text amagat.

Opinió personal

Sóc molt fan d'aquestes películes post-apocalíptiques amb tragèdies climátiques o guerres nuclears així que a mi amb això ja m'han guanyat, però fangirlismes a part em va agradar molt com porten la trama. És una película de coproducció americana i coreana i la veritat es nota en la qualitat de l'argument, que vull dir? Que no és una americanada de les de sempre. La gent les passa putes, els protagonistes les passen molt putes i no acaba com un puto conte de fades per recuperar la terra perduda *intent de controlar els spoilers*
El realisme i la crueltat del ser humà i la cruelatat de la supervivència i del viure vs sobreviure és lo que més m'han agradat d'aquesta película i la raó per la qual he decidit recomendar-vos-la. Per alimentar una mica més el cuquet de la curiositat aquest són alguns dels actors que hi surten i que personalment trobo molt bons i fan una gran feina: Chris Evans, Tilda Swinton, Ed Harris, Song Kang-ho, John Hurt,...

Nota: 7/10 està clar que l'argument no pot donar molt de sí, però tot i així aconsegueixen donar uns girs argumentals que valen la pena.
Imatge

Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 141
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
Gràcies donades: 47 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

30 maig 2016, 19:41

Focus

Imatge

Sinopsis

Text amagat.

Opinió personal

Aquesta pel·lícula m'ha agradat bastant ja que apart de ser una mena d'Ocean's 11, té bastantes parts de comèdia i un romanç mai hi és de més. La introducció de temes psicològics li dona un punt interessant al film. Will Smith com sempre fa un paper genial, ple d'emocions i amb el seu toc personal que tant ens agrada a alguns. Per altra part, els girs que dona la historia contínuament són inesperats i li donen un toc d'emoció extra, que a la llarga s'agraeix en pel·lícules d'aquesta mena. L'equip d'actors està molt ben triat, ja que cada personatge encaixa quasi a la perfecció amb el seu corresponent actor.

Nota: 8/10 bona línia argumental, ben portada i se't fa lleugera de veure, cosa que s'agraeix.
Imatge
Just the choosen one can be this cool

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24

03 juny 2016, 19:54

Warcraft: El Origen

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

Un altre decepcio al estil X-Men, el trailer molt espectacular, els efectes especial son una barbaritat pero l'historia esta molt malament explicada, jo que conec la Lore de Warcraft i m'ha costat distinguir personatges....
Aixo si, la caracteritzacio dels Orcs i les lluites valen molt la pena veure-les sobretot si es la sala Isens.
Per acabar dire, que te el titol El Origen per algo, estem devant del seguent trilogia estil ESDLA (mes modest tot s'ha de dir).

Nota: 6,5, podria ser millor pero compleix el que prometia el titol, introduir Warcraft i entrete, aixi que no es mereix menys nota.
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 juny 2016, 16:44, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2016
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 229 cops
Gràcies rebudes: 656 cops

05 juny 2016, 01:19

Imatge

Doukyuusei

Argument
El Rihito Sajou és un estudiant que va obtenir una puntuació perfecta en l'examen d'ingrés mentre que el Hikaru Kusakabe toca la guitarra a una banda molt popular entre les noies. Un dia el Hikaru s'ofereix per ajudar el Rihito preparant el pròxim festival de cor i els dos comencen a fer-se amics. Lentament els seus sentiments comencen a créixer i evolucionen cap a l'amor. Mentre que les emocions del són Hikaru pures i directes, el Rihito és un noi callat i reservat al que li costarà molt obrir poc a poc el seu cor. Els dos joves aprenen l'un de l'altre i sobre si mateixos i es recolzen mútuament durant aquest difícil temps típic de la joventut.

Opinió personal
Jo no he vist gaire yaoi, només dues o tres cosetes i realment crec que és el yaoi que he vist fins el moment que m'ha agradat més. Està molt ben contat, com una història d'amor preciosa i delicada, que flueix lentament amb els dubtes per part dels dos personatges, inseguretats, plans de futus però que, al cap i a la fi, estar junts és el més important.

M'ha agradat molt, tant l'animació que és molt senzilla i ben aconseguida i sobretot com està contada la història, simplement una bonica història amb personatges molt tendres i molt humans.

Nota: 8. Us recomano que li doneu una oportunitat, encara que no us agradi gaire el gènere.

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24

05 juny 2016, 16:44

Objectiu: Londres

Imatge

Sinopsis:

Text amagat.

Opinio personal:

La vaig veure ahir pero no em vaig enrecordar de postejar xDDD
Entretinguda com la primera entrega Objectiu: La casa blanca, amb explosions i bales a tort i dret. El format es el mateix que la primera entrega pero cambiant l'emplaçament, pero per que cambiar un format que funciona?
Promet una bona dosis d'accio i guerra i ho compleix sobradament.

Nota: 7, tot i ser el mateix que l'anterior pero a un altre lloc, Gerard Butler fa un molt bon paper.
Imatge

Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 141
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
Gràcies donades: 47 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

05 juny 2016, 17:26

Respecte a Warcraft, dir que s'han pixat a sobre dels fans de veritat, prometent una pel·lícula fidel al lore i donant-nos una fantasia romàntica al més pur estil Hollywood.
Els efectes especials i caracterització estan molt bé, potser l'únic sobresortint que té la pel·lícula.
D'entrada és molt lenta, el que es fa molt pesada, i comença a "millorar" a partir de l'últim quart de film.
En definitiva, no li poso més d'un 5 raspat.
Imatge
Just the choosen one can be this cool

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 1121
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 667 cops
Gràcies rebudes: 295 cops

05 juny 2016, 17:50

Vaja... Doncs ja no sé si anar-la a veure...
Imatge
Text amagat.

Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

05 juny 2016, 20:57

Doncs a mi em va agradar força, pel poc que se del món de Warcraft, els efectes especials bons, les referències als jocs divertides, la història entretinguda (malgrat que si no tenies ni idea del món a vegades costa seguir-la, ja que hi han llocs que surten 1 minut i gràcies però els anomenen com si tothom ho sapigués).

En quant a lo del lore, tinc un amic que se'l sap de memòria i diu que exceptuant un parell d'escenes que es patillen la película és espectacular i molt ben ambientada i un altre amic que porta jugant al wow de pago des del amanecer de los tiempos em va dir també que li havia encantat.

Així que minato, dona-li una oportunitat!! :visca:
Imatge

Respon