Avui m'he acabat aquesta joieta, bastant desconeguda. L'anime es diu
Natsume Yuujinchou i consta de 4 temporades (de moment només m'he vist la primera) de 13 capítols cada temporada.
L'argument ens conta la vida del Natsume, un noi que és del tot normal tret del fet que pot veure youkais i que això li complica moltíssim la vida perquè no pot distingir allò que és real i que veu tothom del que pertany al món dels yokais. El Natsume, per diversos motius, acaba tornant al poble on es va criar la seva àvia, que tenia els mateixos poders que ell.
Però l'àvia era un pèl xunga i es va dedicar a anar derrotant a youkais i robant-lis el nom i ara el Natsume ha de tornar tots aquests noms als youkais per acabar el que va començar la Reiko, la seva àvia. I tot això ho farà amb l'ajuda del Nyanko-sensei, un gat gordíssim que és aficionat a beure sake i que segueix el Natsume amb el desig que la palmi aviat.
Mireu-lo aquí, abraçat a la botella de sake como si no hubiera mañana
Text amagat.
A mi m'ha agradat bastant, especialment perquè (cosa que no passa amb els animes d'avui en dia) en un capítol passen moltíssimes coses!! No te n'adones i en 5 minuts et conten una història molt elaborada i profunda, amb un guió collonut i els capítols, que només duren 24 minuts, es fan llargs i entretinguts. I a més, amb el puto gat hi ha molt d'humor!
Si busqueu alguna cosa sense massa acció, amb una bona història i ben fet, us animo a mirar-la!