Quin és el darrer anime que has vist?

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
3 / 12
Entrades: 438
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 306 cops
Gràcies rebudes: 252 cops

20 ago. 2018, 01:11

Aquesta tarda he mirat...

Shikioriori

Imatge

L'he mirada perquè vaig veure que l'animava CoMix Wave, el mateix estudi que la majoria de films d'en Makoto Shinkai.

He de dir que esperava trobar-hi una animació molt bona, i excepte en algunes escenes (quan remouen el ramen al primer curt, és animació orgàsmica!), he de dir que no ha estat a l'alçada de les expectatives.

I pel que fa a història... meh. Són tres curts de mitja hora cadascun, sense gaire relació entre si. El primer, regular, el segon, soporífer, i el tercer és el que m'ha agradat (la imatge de dalt és d'aquest tercer).

Com a nota general, potser li posaria un 6.5/10. No és un film que recomanaria, la veritat.
Imatge

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
3 / 12

21 ago. 2018, 22:42

Un que fa temps que tenia pendent d'acabar...

Miss Monochrome: The Animation

Imatge

La Monochrome és una androide que vol esdevenir una idol japonesa al més alt nivell. Amb companyia de la seva mascota Ruu (una Room** de les de netejar el terra), i l'ajuda del mànager d'una botiga de conveniència (que li fa de mànager, justament), mirarà d'aconseguir-ho.

És una sèrie de 13 capítols, i cadascun dura 4 minuts (dels quals un minut és d'ending, i 10 segons d'opening xD). Té alguns tocs d'humor però evidentment no hi ha cap història profunda perquè en 3 minuts és impossible desenvolupar gairebé res.

Li poso un 8/10, tenint en compte la durada dels capítols. Es mira en 45 minuts, així que és susceptible de ser recomanada per a algun moment d'avorriment. A més a més, està en català gràcies a la gent de Ronin Fansub :stuck_out_tongue:
Imatge

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2019
Intermedi
9 / 36
Entrades: 192
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 77 cops
Gràcies rebudes: 90 cops

25 ago. 2018, 23:28

Em sembla que vaig al revés de tothom jo. Ja no veig animes en emissió perquè no m'agrada esperar cada setmana, quan ho feia així no gaudia tant com veient-los de cop així que vaig decidir veure mentrestant animes antics que em quedessin pendents.

L'últim ha sigut Darker than Black. Lo dolent és que no puc comentar al moment les coses que passen. :roll:
Imatge

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Repte d'anime 2019
Principiant
3 / 12

01 set. 2018, 23:51

Acabo d'acabar...

Kimagure Orange Road

Imatge

Feia molts i molts anys que la tenia pendent, d'ençà que es va emetre al 3xl.net, i al final, en poc més d'una setmana me l'he empassat sencera (amb OVAs i films inclosos). Estava convençut que per la temàtica m'agradaria, i efectivament, així ha estat.

L'argument potser no és gaire original, el típic triangle amorós d'institut, però està ben portat. La Madoka, una noia força adulta però amb un punt de gamberra i busca-raons; la Hikaru, una noia més aviat infantil però molt encantadora; i en Kyosuke, que és estúpid i no sap triar entre les dues, quan des del primer capítol se sap que la "best girl" és la Madoka.

El dibuix i animació dels 80 són encantadors al 100%, els openings i endings, enganxosos a més no poder ("Porta'm al teu costat, a la riba de l'estiu" i "Oh, digues, nena, digues si sents res per mi"... :musica:), i la veritat és que, com deia, l'argument es porta bé i va avançant (potser una mica massa lentament, ja que costa que passin coses). Em temia un final decebedor però m'ha satisfet.

M'ha agradat molt, la recomanaria. I la Madoka ha passat a ser la meva top waifu :pervertmoon:

10/10.
Imatge

robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Repte d'anime 2019
Difícil
13 / 54
Entrades: 313
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

05 set. 2018, 17:08

En el meu cas, les meves últimes sèries que m'agradaria mencionar i/o recomanar són Megalo Box i Black Bullet (aquesta última no ha estat completament adaptada). Totes dues serien considerades Seinen, tot i que tenen molt més de Shonnen del que potser m'hagués agradat. Les dues també tracten amb bastant profunditat diversos temes de realitat social, especialment Black Bullet. Així doncs, no allargo més i faig els reviews!
Megalo Box

Imatge

Nascut com un reboot/homenatge de la mítica Ashita No Joe, anime y manga de culte dels anys 70 y 80. Megalo Box ens explica la vida d'en J-Dog, un lluitador de gears dels baixos fons i els seus companys en una societat futurista i amb greus desigualtats socials.

Personalment el que més m'ha agradat de la sèrie és la seva banda sonora, si us agradava l'estil de Samurai Champloo aquesta us encantarà (si us agrada el rap o la música electrònica es imperdible). Pel que fa a l'animació i argument s'apropa bastant a l'excel·lència partint que segueix un estil retro com a homenatge a la citada Ashita no Joe. No és un anime completament de lluites amb gears (una espècie de boxa amb elements mecànics) tractant diversos temes socials que tot i no ser evidents si ho són de manera implícita.

En l'àmbit de personatges tots tenen el seu punt atractiu i la seva evolució en pos de les seves motivacions. Potser la que deixa una mica fred és la Yukino Shirato (que segurament per motius de guió no es desenvolupa per un futur si, els que coneixeu Ashita entendreu el perquè). En general aquest és un anime que fa patent que encara es poden fer series sense que elements externs o fanservice excessiu perverteixin fins al punt de canviar la història (hola Darling).
La meva nota es 8,5/10

Black Bullet

Imatge

Amb aquesta sèrie em vaig llançar a la piscina, perquè recordava que en @Shancks me la va recomanar (gràcies, ha estat worth it). L'esquema argumental de l'anime és tan simple com de sobres conegut, la humanitat amenaçada i tancada en fortaleses per una amenaça exterior (digues-li titans, kabanes, vampirs...). La part bona de la sèrie, es que no es centren tant en aquesta amenaça, sinó que ens mostren que els autèntics perills som els mateixos humans (no es novetat). En aquesta tessitura veiem una societat decadent, corrupta i profundament racista cap a tot el que vincula amb els Gastrea (els enemics visibles).

Són 13 episodis, que sincerament vaig devorar amb dos dies perquè em va enganxar, però ai las! Aquest anime no té continuació des del 2014 perquè no tenen prou material perquè l'autor va deixar d'escriure sense una explicació clara (i mira que ho deixa en dos moments claus en l'anime i en les NL). El final de l'anime és un plotwist que et deixa molt desencaixa't, especialment per qui és el protagonista i et fa pensar que alguna cosa no va a l'hora.

Amb tot, és una sèrie que crec que val la pena veure sense cap mena de dubte. La meva nota, 7,5.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
Repte d'anime 2019
Fàcil
1 / 24
Entrades: 306
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 173 cops
Gràcies rebudes: 155 cops

06 set. 2018, 21:15

Imatge

NET-JUU NO SUSUME

Sinopsi: For the first time since graduating high school, 30-year-old Moriko Morioka is unemployed—and she couldn't be happier. Having quit her long-standing job of over 11 years, Moriko quickly turns to online games to pass her now-plentiful free time, reinventing herself as the handsome and dashing male hero "Hayashi" in the MMO Fruits de Mer. With the pesky societal obligations of the real world out of the way, she blissfully dives headfirst into the realm of the game, where she promptly meets the kind and adorable healer Lily. Befriending each other almost instantly, the two become inseparable just as Moriko herself becomes more and more engrossed in her new "life" as Hayashi. Eventually, Moriko adopts the reclusive lifestyle in its entirety, venturing out from the safety of her apartment only when absolutely necessary.
Meanwhile, unbeknownst to Moriko, a timid 28-year-old corporate worker named Yuuta Sakurai has also logged onto Fruits de Mer from the other side of town. Coincidentally bumping into each other at the convenience store one night, both write off their meeting as no more than just another awkward encounter with a stranger—however, fate has more in store for them than they think.

Nota: 10/10 No mha aborrit en cap episodi. Tot fluia perfectament i les relacions de la moriko amb tothom es sentien reals i ben construides.Tots els personatjes tenen carisma i historia. Potser hi ha masses cliches, PERÒ, els utilitza al seu favor i fa d'ells bones situacions SENSE TENIR QUE RECORRER AL FANSERVICE. És el tipic anime que m'encanta, tenia ganes de veurem alguna cosa romantica que fos mes adulta i crec que aquest anime la te de sobres. M'ha encantat. OJALA TINGUÉS MES EPISODIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN VULL MÉEEEEEEEEEEEEEEEES.
Imatge

Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
8 / 36
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

10 set. 2018, 23:15

L'ultim anime que m'he vist ha estat ...

BECK: MONGOLIAN CHOP SQUAD

Imatge

No sóc gaire fan dels animes musicals, però quan vaig descobrir que existia una sèrie com BECK, que és centra en el món del punk-rock i l'escena underground, el vig posar de seguida a la llista de pendents.

Aquest anime ens explica la vida d'en Yukio Tanaka, un adolescent de 14 anys que no sap que fer amb la seva vida, però tot això canvia el dia que coneix en Beck, un gos molt curiós i el seu amo, en Ryusuke Minami, que també resulta ser un guitarrista que aspira a crear el millor grup del món. A partir d'aqui l'anime ens mostra el desenvolupament d'en Yukio com a persona i com a music.

Text amagat.
I fins aquí....lo temps!

El Hespiritu
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 79
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
Gràcies donades: 80 cops
Gràcies rebudes: 46 cops

11 set. 2018, 23:51

El darrer que he finalitzat era un del 2015 que tenia pendent:

Imatge

Ha estat amor a 1ª vista.

El plantejament de partida és brutal: La rebel.lió juvenil contra la repressió social de la sexualitat.

Haurien d'haver aprofondit aquesta via però a mig anime la sèrie dona un tomb i es queda en una batalla standard entre "pervertits bons" i "pervertits dolents".

El millor són els seus gags (alguns, antològics) i el seu desacomplexat tractament de l'ecchi més extrem, sempre subordinat a la comèdia, que no a l'inrevés.

Molta imaginació hi cal per aconseguir que un simple Arc de Sant Martí em faci esclatar en rialles histèriques:

Imatge

La banda sonora està prou be, amb especial menció a l'Ending:

"Inner Urge" de Sumire Uesaka és un dels meus ED preferits de tots els temps.
La Sumire és una seiyuu força experimentada (Pop Team Epic, Girls und Panzers, Hoozuki no Reitetsu) que també és cantant d'èxit.
Arrel de la participació a Shimoneta (a més de l'ending, fa el doblatge d'un trapet* secundari) la Sumire va abandonar les xarxes socials perque la pobra esdevingué l'objectiu principal de tots els otakus exaltats sexuals del Japó pervertit virtual.
Per alguna extranya raó, molts japos malaltissos pensen que aquest clip és el més sexy i provocatiu que mai no s'hagi rodat.
Jo no diria tant.
Em limito a afirmar que la dona és preciosa, amb molt de talent i que la seva brillant interpretació d'un tema musicalment força simple (tot i que enganxós) fa de l'Ending una experiència memorable.

Text amagat.

Addendus: Jo sempre prioritzo el clip oficial de la banda o artista real per damunt de les imatges del propi OP o ED.

*Trapet: Neologisme d'origen llatinoamericà ("trapito") referit al transvestisme.
El Hespiritu l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 gen. 2019, 14:47, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: "Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi"
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar

Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24
Entrades: 139
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 91 cops
Gràcies rebudes: 132 cops

22 set. 2018, 22:20

Un dels últims animes que he vist ha estat:

Hourou Musuko

Imatge

Hourou Musuko o Wandering Son és un anime basat en el manga que duu el mateix nom. Narra part de l'adolescència de dos estudiants d'institut: Yoshino i Nitori, els quals es troben en la mateixa situació de malestar amb el rol que se'ls ha assignat de dona i home respectivament.

És una obra que planteja a l'espectador qüestions relacionades amb la identitat de gènere: què significa ser un noi o una noia? Què implica transvestir-se? La història la vivim a través del protagonista Nitori Shuichi, el qual mai no s'ha sentit a gust sent un noi. Aquest malestar el pot compartir amb Takatsuki Yoshino, una noia que se sent còmoda sota una identitat masculina. Junts recorren el camí cap a la maduresa enfrontant-se als canvis que es produeixen al llarg de la pubertat i que els porten a definir la identitat que els fa sentir més còmodes, sempre sota la mirada afilada de l'entorn social.

Personalment m'ha agradat molt. Té molta sensibilitat per expressar les emocions i sentiments dels personatges d'una manera acurada i realista. Visualment li dóna molta força i l'opening és talment una regressió a una adolescència plena d'emocions noves i de la cerca del propi camí. Molt recomanable si hi esteu interessats.

Text amagat.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24
Entrades: 1080
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 100 cops
Gràcies rebudes: 165 cops

25 set. 2018, 18:25

Last Hope

Imatge

Argument
Text amagat.

Opinió
Un altre de Netflix que m'he crospit en res jajajaja.
Bon anime de mecas, entetingut i interesant. Llastima que l'hagin dividit en 2 parts i ara he d'esperar uns mesos (abril 2019) per veure la 2na part.

Nota 7,5/10

Text amagat.

PD: Per sort, Netflix treura la 2na temporada de Castlevania el 26 d'octubre i continuen pujant nous animes cada mes XDD
Imatge

Respon