Quin és el darrer anime que has vist?

Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

21 març 2016, 11:34

Skuld ha escrit:
M'encanta Trigun, la primera vegada que m'hi vaig posar no em va acabar d'enganxar, però fa un temps li vaig donar una altra oportunitat i em va agradar moltíssim!! En Vash és un gran protagonista!! És súper badass, el tio <3 L'anime l'he vist en català i la peli en japonès, o sigui que comparant trobo que el doblatge està força bé ^^ L'actor que fa de Vash tant en japonès com en català ho clava :ok: I el seu opening... és massa... aquesta guitarra!! Por dios!! No hi ha paraules jajaja

OPENING TRIGUN
Text amagat.

Tot i això em veig obligada a dir que si us agrada Trigun doneu una oportunitat al manga (Trigun i Trigun Maximum) perquè us asseguro que no us decebrà gens!! La història és la mateixa, ja que tracta d'en Knives i de dur a terme el seu pla etc. però de totes maneres hi ha un punt en què es desenvolupa molt més la història i els personatges i hi ha escenes súper èpiques!! Recordaré sempre el volum 10 de Trigun Maximum per contenir una de les escenes més èpiques que recordo, és absurdament èpic!! D'aquells moments que et deixen sense paraules!! I tot i que el final sigui més o menys similar, el que passa en Vash per arribar-hi i com es resol és força diferent. Ara mateix no recordo exactament com ho feien anar a l'anime, però el manga és espectacular, un dels meus preferits sens dubte!! No tenia intenció de fer un pedazo de comentari, però és que és parlar-ne i m'emociono sola xDD L'hauré de tornar a llegir :urahara:
L'opening és brutal!! Tu si que saps :fumar:

El manga crec que va arribar a Espanya, aveure si algun dia el trobo sencer, que segur que mola encara més.
Imatge

Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

22 març 2016, 18:00

Imatge

Director: Takashima Tomoya
Estudi: ILCA
Any: 2013
Episodis: 13 capítols
Gènere: Folklore, Terror, Sobrenatural, Psicològic

Sinopsis:
Cada setmana a les 5 p.m. un home amb una màscara groga es presenta al parc on juguen els nens i nenes i els explica històries de fantasmes basades en mites i llegendes urbanes d'origen japonès. L'home fa la seva representació des de darrere la seva bicicleta fent servir el tradicional mètode kamishibai i explica un conte cada setmana.

Valoració personal:
Doncs recentment he acabat aquest anime i em disposo a explicar-vos una mica què m'ha semblat. Fins el moment hi ha tres temporades i, aquesta última encara està en emissió. En el meu cas, per ara només he vist la primera, però tinc intenció de veure les pròximes ben aviat ^^ Per aquest motiu doncs, jo parlaré només d'aquesta primera temporada. És una sèrie que es passa molt ràpid, ja que només són 13 capítols i cada un d'ells només dura 4 minuts aproximadament.
A mi realment m'ha agradat bastant tota l'estètica de Yami Shibai (El teatre de l'horror), ja que et fa entrar totalment en l'atmosfera de terror que promet inicialment. És un espai normal i corrent, al que són capaços de donar un toc de misteri només amb la posada en escena.

Imatge

Cada història és diferent i algunes són millors que d'altres o algunes us faran més "por" que d'altres, però la manera en què estan narrades està molt bé i en cap moment es deixa aquesta atmosfera atrapant. De veritat que a cada moment pots esperar un "screamer" en tota la cara XDD Aquest és l'ambient que sap crear amb pocs minuts de reproducció. És com estar veient una pel·lícula de por japonesa amb aquest terror psicològic que saben plantejar tant bé; perquè és bàsicament tot psicològic, no hi ha gore ni res per l'estil, és simplement el fet de deixar aquesta emoció d'angoixa i tensió en l'espectador. Realment és una bona sèrie i aniria cada setmana al parc per a escoltar més d'aquestes històries ;)
Tal com he comentat abans, l'animació va totalment d'acord amb l'estil i hi encaixa a la perfecció, com si realment fos una espècie de representació de teatre amb plans superposats i movent els personatges com si realment es fes servir el kamishibai. Realment em sembla que han cuidat molt bé els detalls.
I pel que fa la música el mateix, encaixa a la perfecció per a posar-te en tensió i l'ending és igualment encertat. Es tracta d'una producció de Nico i el tema de tancament és "Kaikai Emaki" interpretat per la Hatsune Miku (sí, el vocaloid XD). Si és que els vocaloid hi tenen la mà trencada per a interpretar cançons perturbadores :urahara:

ENDING YAMI SHIBAI
Text amagat.

En fi, per acabar, dir que és molt recomanable si us agrada aquest gènere!! I si ho voleu gaudir més feu-me cas i mireu-vos-ho abans d'anar a dormir, sols i amb els llums apagats XD Us garantitzo que així ho passareu millor (o pitjor, ves a saber jaja)

Puntuació: 9.0/10
Imatge Imatge

Meizu
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 129
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
Gràcies donades: 57 cops
Gràcies rebudes: 24 cops

27 març 2016, 22:24

Avui al mig dia he acabat de veure Himouto! Umaru-chan. Anime recomanat per en Bank i que jo també recomano a tothom que es vulgui fer unes rialles.

El personatge principal que te fins 3 personalitats és simplement genial :lloa: i el seu germà tres quarts del mateix. Tots els personatges secundaris complementen molt bé amb la Umaru i en Taihei i això dona lloc a divertides escenes. Algo a destacar molt del anime es que esta ple de referències en plan Hatsune Miku=Migu, la marca de televisors Sharp=Charp.

És un anime bastant curt que en 4 hores o així l'has vist i és força bo.

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
27 / 36
Entrades: 1941
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 213 cops
Gràcies rebudes: 622 cops

02 abr. 2016, 13:09

Jo ahir vaig acabar un anime que li vaig posar un 10 a MAL. Simplement, se'l mereix!

Imatge

Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu

La història tracta del passat del Kikuhiro Yurakutei, un artista de Rakugo que tot just acaba d'acceptar el seu primer aprenent, tot i ser ja bastant major. Fruit d'acceptar el Yotaro, el Kiku ens conta la seva història, des de que era ben petit i com va començar a estudiar per ser un gran mestre de l'art del Rakugo, juntament amb el seu amic/rival Sukeroku en una època en la que els teatres comencen a estar buits de gent i l'art del Rakugo entra en decadència.

Us la recomano perquè em pareix una obra d'art perfecta en tots els sentits. Tant la història m'ha semblat molt ben contada, com els personatges m'han encantat, com l'animació que és una passada i no ha reparat ni en el més mínim detall i, sobretot, pel treball excel·lent que fan els seiyuus. En si aquest anime és excel·lent i us el recomano al 100%.

Potser pensareu que això del Rakugo ha de ser avorrit (jo també ho vaig pensar abans de posar-m'hi) però realment les històries tenen molta chicha i enganxen moltíssim i t'acaba encantant! Doneu-li una oportunitat! El primer capítol dura 48 minuts però els altres són de 23 minuts i et deixen sempre amb ganes de més.

Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1106
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 105 cops
Gràcies rebudes: 171 cops

29 abr. 2016, 17:49

Shinsekai Yori

Imatge

Estudi: A-1 Pictures
Any: 2012
Episodis: 25 capítols
Gènere: Drama, Horror, Misteri, Sobrenatural
Basat: Manga de 27 capitols (finalitzat)

Sinopsis:
Text amagat.

Valoració personal:
Doncs recentment he acabat aquest anime i volia donar la meva impresió. Feia molts anys que el tenia pendent i com s'em estaven acumulant animes (Puella Magi Madoka Magica, Aquerion Logos, Spice and Wolf, entre altres) vaig decidir començar-lo ahir.
No es una gran obra digna de recordar pero puc dir que he vist coses infinitament pitjors, la banda sonora es increible (el millor en la meva opinio) i posa els pels de punta com esta utilitzada.
Tan mateix, l'historia deixa molt que desitjar, amb escenes inconexes, caotiques i fins hi tot sense sentint. No sabria si recomanar-lo o no, depen molt de cada persona en el cas d'aquest anime al ser d'un genere molt concret pero sense dubte no deixara a ningu indiferent.

Imatge

Trailer:
Text amagat.

Ending:
Text amagat.

Puntuació: 06/10
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

03 maig 2016, 12:04

Mahou Shoujo Madoka Magica

Imatge

Estudi: Shaft
Any: 2011
Episodis: 12 capítols + 3 pelis
Gènere: Drama, Magia, Psicologic, Terror
Basat: Manga de 12 capitols (finalitzat)

Sinopsis:
Text amagat.

Valoració personal:
Ahir a la tarda (10 min abans d'anar a clase xDDD) vaig acabarla, vaig veure els 3 primers diumenge i els 9 restants ahir. Esta bastant be i m'ha sorpres en alguns moments, llastima no haber-la vist abans.
Estic baixant les 3 pelis que es el que em falta per veure pero en general es força entretinguda.

Imatge

Trailer:
Text amagat.

Opening:
Text amagat.

Ending:
Text amagat.

Puntuació: 7,5/10

PD: Lluna Plena te el 12 capitols + l'ultima peli en catala (encara no se perque no van traduir la 1 i la 2 tmb xDD) per si la voleu veure sub catala.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
27 / 36

03 maig 2016, 12:14

A mi també em va sorprendre moltíssim Mahou Shojo Madoka Magica! La veritat és que no tenia gens de ganes de veure-la però és molt diferent del que m'havia esperat. Clar, jo creia que em trobaria un Sailor Moon i em vaig trobar un dramón del 15 amb el punyetero Kyubei que pareixia kawaii però que al final ni kawaii ni hòsties, que era per ficar-lo al microones i esperar que explotés.

Hi ha moments molt cruels i en general és un anime molt trist, que no us enganyi el rosa i les faldetes kawaiinoses xDDD

Pel que fa a la peli, segons el que vaig entendre, la primera i la segona és l'anime fet pel·lícula i només és la tercera on es mostra "el final" de l'anime. Realment només vaig veure la tercera, així que no et puc dir si les dues primeres valen la pena, si canvien moltes coses o si és completament igual que l'anime.

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

03 maig 2016, 14:42

UkiHana ha escrit:Pel que fa a la peli, segons el que vaig entendre, la primera i la segona és l'anime fet pel·lícula i només és la tercera on es mostra "el final" de l'anime. Realment només vaig veure la tercera, així que no et puc dir si les dues primeres valen la pena, si canvien moltes coses o si és completament igual que l'anime.
Si, despres de baixar-les i donar-lis un cop d'ull, la primera i segona son resum del anime tot i que millorant l'animacio bastant, si ho se em miro nomes les pelis xDDD

Aixi que pasare de la 1 i 2 i mirare aquesta tarda la 3 diractament, merci per l'avis.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

05 maig 2016, 13:04

Another

Imatge

Estudi: P.A. Works
Any: 2012
Episodis: cap 0 + 12 capítols
Gènere: Escolar, Horror, Misteri, Psicologic, Sobrenatural, Terror
Basat: Novela de 21 capitols (finalitzada)

Sinopsis:
Text amagat.

Valoració personal:
Ahir a la nit vaig acabarla (no podia anar a dormir nomes quedant-me el 11 i 12 xDD), vaig veure el 0 dimarts i la resta ahir. Esta molt be i m'ha agradat molt, al igual que Madoka Magica lamento no haberla vist abans.

Aquesta imatge la recordare tota la vida:
Imatge

Trailer:
Text amagat.

Opening:
Text amagat.

(la frase final dle opening es molt creepy)
Ending:
Text amagat.

(no m'agrada, l'opening l'escoltaba cuasibe tots els capitols pero l'ending l'he pasat a tots xDD)
Puntuació: 8,5/10

PD: Recomano la versio de BackBeard Fansub, la tipologia de lletra i colors esta molt ben escollida.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
27 / 36

18 maig 2016, 23:24

Imatge

Shokugeki no Soma

Dades tècniques
Títol en japonès: Shokugeki no Soma (Food Wars)
Autor: Yuto Tsukuda
Basat en: Manga publicat setmanal a la Shonen Jump
Gènere: Comèdia, humor, ecchi.
Estudi: J.C. Staff
Capítols: 24 + OVA
Any: 2015

Argument
Shokugeki no Soma ens explica la història del Yukihira Soma que somnia en convertir-se en un xef de temps complet al restaurant del seu pare. Però quan el Soma es gradua de l'escola secundària, el seu pare, Joichirou Yukihira, aconsegueix un nova nova feina que l'obliga a viatjar per tot el món i tanca el seu restaurant i el Soma és enviat a Totsuki, una escola culinària d'elit en la qual només el 10% dels estudiants aconsegueixen graduar-se. Allà el Soma coneixerà molts amics nous i la seva actitud també li farà guanyar-se molts enemics i rivals.

Opinió personal
Com que m'agrada cuinar vaig pensar que si em mirava aquest anime aprendria molt sobre la cuina japonesa. Realment no ha estat així perquè fan plats de tot el món, però m'ho he passat molt, molt bé mirant-lo. Està molt ben construït de manera que podeu pensar "un anime sobre cuina pot ser emocionant?" i sí, realment sí que aconsegueixen que et quedis parat davant la pantalla amb els nervis de punta i molt emocionant mentre que mires més i més capítols.

La competitivitat de l'escola fa que el ritme de l'anime sigui molt frenètic, que hagi enfrontaments i desafiaments cada dos per tres i tot junt amb l'humor i la manera de ser del Soma fan que l'anime sigui emocionant i a la vegada fresc i divertit. Jo el recomanaria molt per passar una estona divertida i per fer-vos venir la gana!

Nota: 8 Ara faran la segona temporada, animeu-vos i mireu la primera durant aquest mes!!
PD: Alerta perquè conté tsunderes, molt de fanservice i orgasmes culinaris (literalment)

Respon