Man With a Mission

Regles del fòrum
La secció de música està destinada a compartir bandes sonores d'anime, pel·lícules, sèries i videojocs, així com informació sobre grups que us agradin o cançons de tots els estils musicals, incloent-ne també la música japonesa i coreana.

Tots els links a videos han d'anar obligatòriament a dintre d'un spoiler.

No estan permesos els enllaços que portin a contingut de descàrrega.
Respon
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

10 des. 2015, 22:47

Avui porto un grup que veig que a més d'un li agradarà:

Imatge

És un grup japonés compost per cinc membres (d'esquerra a dreta): Kamikaze Boy (baixista/cors), Spear Rib (bateria), Tokyo Tanaka (vocal), Jean-Ken Johnny (guitarra/vocal/) and DJ Santa Monica (DJ). La seva música principalment és rock alternatiu amb les característiques de hard rock, també els seus vocals canten rap. Destaquen principalment per la seva música, la seva gran pronunciació amb l'anglés i obviaments els seus caps de llops.

Història:
Text amagat.

Man With a Mission a fet els openings d'animes com: Log Horizon, Nanatsu no Taizai, Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans i Inuyashiki que actualment està en emissió.

I ara us deixaré uns temas d'aquest grup tan únic:

Text amagat.

Com a curiositat vull dir que cada membre té un cap de llop diferent. Kamikaze Boy té la boca tancada, Spear Ribs la té oberta, Jean-Ken Johnny té ullals, DJ Santa Monica té la llengua cap a l'esquerra i Tokyo Tanaka la té cap a la dreta.

Espero que us encanti aquest grup!

Imatge
Victor Kudo l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 des. 2017, 18:19, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24
Entrades: 1106
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 105 cops
Gràcies rebudes: 171 cops

10 des. 2015, 23:21

El grup justament el vaig coneixe pel opening Database del anime Log Horizon, el de Nanatsu no Taizai (Seven Deadly Sins) mola pero es molt suau per ser de MWAM xDDD
Com ja he dit a la presentacio de Skuld, m'encanta When my Devil Rises.

Text amagat.
Imatge

Skuld
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 351
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

11 des. 2015, 21:06

Gràcies per aquesta presentació tan completa!! M'ha estalviat la feina de buscar-ho xD M'agraden molt totes, però de moment, de les que he escoltat la meva preferida també és "When my devil rises". No sé si és que va ser la primera que vaig escoltar o què, però després d'unes quantes sempre torno a la mateixa :uhm: M'està encantant MWAM :ilu:
Imatge Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

27 ago. 2018, 15:06

Aprofitant la promo gracies al J-song, deixo alguna canço mes del grup.

MAN WITH A MISSION - Dead End in Tokyo

Text amagat.

MAN WITH A MISSION - 2045

Text amagat.

MAN WITH A MISSION - Dog Days

Text amagat.

MAN WITH A MISSION - My Hero

Text amagat.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
16 / 24

10 set. 2018, 21:11

He trobat aquest comentari a un videoclip de Man with a Mission i no m'he pogut resistir de compartir-lo, es massa bo.
Because you started in the DATABASE while you were on a long and WINDING ROAD, searching for EMOTIONS, while saying DON'T LOSE YOURSELF, because you knew that DOG DAYS are over and that EVILS FALL while your DEVIL RISES, you knew you will FLY AGAIN and not end up in DEAD END TOKYO, singing the ANTHEM totally OUT OF CONTROL while telling people to GET OFF YOUR WAY. All those MEMORIES of FREAKing IT and RAISing YOUR FLAG to MY HERO standing in front of the SEVEN DEADLY SINS waiting on them to TAKE YOU UNDER.
Molt ingenios en la meva opinio.
Imatge

Respon