Man With a Mission

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Etiquetes habituals:
Respon
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Avui porto un grup que veig que a més d'un li agradarà:

Imatge


És un grup japonés compost per cinc membres (d'esquerra a dreta): Kamikaze Boy (baixista/cors), Spear Rib (bateria), Tokyo Tanaka (vocal), Jean-Ken Johnny (guitarra/vocal/) and DJ Santa Monica (DJ). La seva música principalment és rock alternatiu amb les característiques de hard rock, també els seus vocals canten rap. Destaquen principalment per la seva música, la seva gran pronunciació amb l'anglés i obviaments els seus caps de llops.

Història:
Text amagat.
L'any 19XX la terra estava embolicada en la guerra. Nacions contra nacions i humàns contra humàns. Tots els éssers vius al planeta van ser tancats en una batalla caòtica per adquirir riquesa i el poder de cadascú.

Mentrestant, al país més allunyat de "Ladyland" vivia un biòleg geni anomenat Dr. Jimi (hobby: la guitarra), qui estava a punt de concloure un experiment científic boig per una rajada de criatures superiors que s'anomenaria: home amb una missió (MWAM).

Són humans? Són llops?

El seu aspecte pot ser enganyós i fins i tot còmic, a primera vista, però tenen un cervell increïble i un físic sobrehumà. Tals habilitats magnífiques els van permetre dur a terme les més desafiants missions secretes del planeta, i els va fer intocable pels líders més temibles i poderosos del món, com Genguis Khan, Àtila l'Huno, i l'Ivan el Terrible.

El principat de Zeon havia de funcionar en les ombres fosques de la història en diversos llocs al voltant del món.

Dr. Jimi estava ple de culpa i lamentant que les seves creacions han contribuït a alguns dels fets més malvats de la història i va decidir posar fi a la mateixa. Volia assegurar-se que no anaven a caure sota l'encanteri del mal de nou i així ell els va congelar en el somni etern en una vora més llunyà del món.

Decidit a no deixar que la seva creativitat potencialment portés més mal al món el doctor va cremar la seva guitarra. Ho va fer per escapar de les mans del mal i d'enganyar la mort una i altra vegada, però no podia evitar el seu destí. Per compensar el seu mal abans de morir volia que mantinguessin MWAM congelat sota les glaceres al Pol Sud. Les últimes paraules de Jimi van ser: "Vaig a tractar d'aconseguir anar pel bon camí en la meva pròxima vida."

El temps va passar i per ara era l'any de 2010. El planeta havia passat per la crisi econòmica mundial, nombroses tensions polítiques i socials a través de les fronteres, i poc a poc va anar sent destruït per la contaminació induïda per l'escalfament global. L'escalfament i el deteriorament del planeta i van fondre els casquets polars que el Dr. Jimi havia tractat de protegir acosta de posar en perill la seva vida. MWAM va despertar del somni etern!

Estan treballant per la justícia en aquest món, o tornaràn a ser un altre mal?

De qualsevol manera "home amb una missió" és ara de nou una missió a tot el món!
(「゚Д゚)「 (「゚Д゚)「 (「゚Д゚)「 (「゚Д゚)「 (「゚Д゚)「


Man With a Mission a fet els openings d'animes com: Log Horizon, Nanatsu no Taizai, Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans i Inuyashiki que actualment està en emissió.


I ara us deixaré uns temas d'aquest grup tan únic:

Text amagat.












Com a curiositat vull dir que cada membre té un cap de llop diferent. Kamikaze Boy té la boca tancada, Spear Ribs la té oberta, Jean-Ken Johnny té ullals, DJ Santa Monica té la llengua cap a l'esquerra i Tokyo Tanaka la té cap a la dreta.

Espero que us encanti aquest grup!

Imatge
Victor Kudo l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 des. 2017, 18:19, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

El grup justament el vaig coneixe pel opening Database del anime Log Horizon, el de Nanatsu no Taizai (Seven Deadly Sins) mola pero es molt suau per ser de MWAM xDDD
Com ja he dit a la presentacio de Skuld, m'encanta When my Devil Rises.

Text amagat.

Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Gràcies per aquesta presentació tan completa!! M'ha estalviat la feina de buscar-ho xD M'agraden molt totes, però de moment, de les que he escoltat la meva preferida també és "When my devil rises". No sé si és que va ser la primera que vaig escoltar o què, però després d'unes quantes sempre torno a la mateixa :uhm: M'està encantant MWAM :ilu:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Aprofitant la promo gracies al J-song, deixo alguna canço mes del grup.

MAN WITH A MISSION - Dead End in Tokyo

Text amagat.

MAN WITH A MISSION - 2045

Text amagat.

MAN WITH A MISSION - Dog Days

Text amagat.

MAN WITH A MISSION - My Hero

Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

He trobat aquest comentari a un videoclip de Man with a Mission i no m'he pogut resistir de compartir-lo, es massa bo.
Because you started in the DATABASE while you were on a long and WINDING ROAD, searching for EMOTIONS, while saying DON'T LOSE YOURSELF, because you knew that DOG DAYS are over and that EVILS FALL while your DEVIL RISES, you knew you will FLY AGAIN and not end up in DEAD END TOKYO, singing the ANTHEM totally OUT OF CONTROL while telling people to GET OFF YOUR WAY. All those MEMORIES of FREAKing IT and RAISing YOUR FLAG to MY HERO standing in front of the SEVEN DEADLY SINS waiting on them to TAKE YOU UNDER.
Molt ingenios en la meva opinio.
Imatge
Respon