Quin és el darrer anime que has vist?

Grimmy
Porco Rosso
Porco Rosso
Judo ❀ 柔道
Repte d'anime 2019
Intermedi
30 / 36
Entrades: 287
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
Gràcies donades: 101 cops
Gràcies rebudes: 114 cops

07 oct. 2018, 14:06

Overlord III.
Crec que no cal fer presentacions ni dir massa perquè és d'aquesta temporada última, només que me l'he vist en dos dies de cop, que és la meva política de visualització. XD

Seguim en la mateixa línea, crec que el nivell és manté més o menys igual des de que va sortir la primera temporada. M'agrada l'enfocament diferent que fa l'autor de les populars i explotades històries d'Isekai i mmorpg.

Tot i així també té els seus riscos i crec que estem arribant a un punt d'inflexió, i és que tard o d'hora haurà de passar alguna cosa més. La història es pren amb calma el seu desenvolupament i la inclusió de detalls que no em sembla malament però també retarda l'arribada dels fets més importants.

Tot i així sempre és agradable de veure i els capítols se'm feien ultra curts. Estaré esperant per la següent.
Imatge

Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Repte d'anime 2019
Intermedi
8 / 36
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

18 nov. 2018, 22:48

El darrer anime que m'he vist ha estat...

Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin

Imatge

"Som víctimes de la guerra que vosaltres vau començar"

La trama ens situa al Japó de després de la II Guerra Mundial, on la postguerra ha trencat famílies i ha llençat a la gent a sobreviure de qualsevol manera, resultant en molts casos en delincuencia. La història és centra en 7 joves que per X raons han estat tancats al reformatori de Shounan, un antre de mala mort on impera la violencia i la corrupció. L'única opció que tindran es donar-se suport mutúament per tal de sobreviure i fer passar ràpid la condemna...

Text amagat.
I fins aquí....lo temps!

Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 163
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 122 cops
Gràcies rebudes: 146 cops

26 nov. 2018, 19:24

Ouran Koukou Host Club

Imatge

Una noia becada entra a estudiar en un institut privat molt car i trenca un gerro al Host Club. Per pagar-lo, s'uneix al club destinat a entretenir les noies de l'acadèmia sota l'aparença d'un noi (vestida amb l'uniforme assignat als homes, vaja). La sèrie narra les aventures dels membres del Host Club.

Aquest va ser un dels primers animes que vaig veure en japonès i pel meu compte, però quasi no el recordava. És molt lleuger i fàcil de mirar. La història és molt senzilla però m'agrada que des del capítol 1 quedin les coses clares i com ella enten els rols de gènere. El que no trobo tan interessant és que sigui un harem i l'amor paternalista d'en Tamaki.

D'altra banda, deixen la història molt oberta amb aquest final precipitat que li van donar. El manga segueix i ho deixa tot més ben acabat.
Imatge

aeab13
Esperits del bosc
Esperits del bosc
I am the Doctor
Entrades: 58
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
Gràcies donades: 6 cops
Gràcies rebudes: 20 cops

28 nov. 2018, 00:03

Aquest dissabte vaig mirar-me tots 13 episodis de Made In Abyss, m'han encantat <3
La història, l'art, els persnatges... tots m'han encantat, feia mooolt que no veia 13 episodis seguits!
Imatge

Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 163
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
Gràcies donades: 122 cops
Gràcies rebudes: 146 cops

30 des. 2018, 19:47

Amor a Tòquio

Imatge

Tokyo Marble Chocolate o Amor a Tòquio –segons el doblatge en català–és un OVA de 2 capítols que va ser retransmès al K3 en forma de pel·lícula.

La història se centra en dos personatges, en Yuudai i la Chizuru, que són tan maldestres en l'amor que totes les seves parelles anteriors els han deixat abans que pogués sorgir res mínimament sòlid. Ara els dos són parella i l'obra se centra en el primer Nadal que passen plegats. A la Chizuru li encanten els animals i en Yuudai ha comprat un conill per regalar-li... o això és el que es pensa, perquè dins la caixa no hi ha ni més ni menys que un "mini burro" que els farà anar de bòlit.

Vejam, l'animació i la música estan molt bé. El dibuix m'agrada, trobo que s'assembla al de Hachimitsu to Clover i Sangatsu no Lion, per això m'hi vaig interessar, en part; però tret del format de narració, on tots dos personatges ens fan testimonis dels seus punts de vista –cosa interessant–, la història deixa molt a desitjar.

Els primers minuts ens expliquen ràpidament els problemes que han tingut els dos protagonistes amb totes les seves anteriors parelles: situacions absurdes i còmiques que ràpidament conclouen les relacions. Però no s'ens explica com ha començat cap d'aquestes relacions, ni tan sols la present. Intenta aprofundir en els problemes que surten un cop iniciada la relació? Si és així, com han arribat a ser parella si encara estan en un punt de festeig on no són clars amb els seus sentiments? Tot va seguint un patró de casualitats molt concretes que mouen la història, una mica oportú. Tampoc ens desenvolupen l'origen de l'animal que els acompanya!

Text amagat.

Tanmateix, és una història prou tendre que entreté i està doblada al català.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1141
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

30 des. 2018, 20:08

Hangyakusei Million Arthur

Imatge

Argument
Text amagat.

Opinió
Horrible, infumable i desastros son 3 dels molts adjectius dolents que el poden qualificar, simplement es un anime sense cap ni peus.

Nota 4/10
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
19 / 24
Entrades: 1141
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 108 cops
Gràcies rebudes: 183 cops

03 gen. 2019, 15:01

Shancks ha escrit:
25 set. 2018, 18:25

Last Hope

Text amagat.
Opinio
Tenia pendent Last Hope - Part 2 (va sortir el 21 de desembre) i aprofitant que tenia que complir el repte anime, el vaig mirar entre ahir i abans d'ahir. La veritat es que acaba força mes be del que va començar.

El personatges son potser massa generics com molts dels animes de mecas pero els monstres enemics i tot el referent a l'energia quantica esta molt ben explicat quan toca i no es treuen res del barret.

Sembla ser que l'anime ja ha acabat amb aquesta tanda de capitols pero sincerament jo hauria tancat moltes mes incognites.
En definitiva no es un anime que destaqui en res pero si t'agrada el genere no t'aburrira.

Nota: 7.5/10

Repte: Mira una segona (o tercera…) temporada d’un anime que només n’hagis vist la primera i tinguis la continuació pendent.
repte-anime-2019-t1223.html#p11929
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Husbando collector
Repte d'anime 2019
Intermedi
32 / 36
Entrades: 2020
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 231 cops
Gràcies rebudes: 658 cops

04 gen. 2019, 09:55

Ostres @Shancks doncs jo el vaig començar (bàsicament perquè el Leon és el Maeno) i la veritat és que vaig veure 5 capítols i em vaig cansar... Em recomanaries seguir-la? El que em va passar és que en tan poc temps ja vaig veure que tots els capítols serien iguals: apareix un Brai, munten una estratègia, el Leon fa coses temeràries, el pijo aquell s'enfada i al final tots acaben super amics bevent i menjant... vaig passar pena que l'anime fos igual tota l'estona i em va fer mandra seguir... Sense fer spoiler, em podries dir si més endavant la cosa millora o si sempre són capítols així?

cosarara
Porco Rosso
Porco Rosso
...
Repte d'anime 2019
Principiant
0 / 12
Entrades: 168
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
Gràcies donades: 55 cops
Gràcies rebudes: 71 cops

04 gen. 2019, 18:25

Goblin Slayer

Imatge

En un món fantàstic típic d'RPG, els goblins fan por. El protagonista és el que dóna nom a la sèrie (i al manga), el Goblin Slayer. El tio que mata goblins. I ho fa molt bé, i mola molt quan mata goblins i tal. També hi ha més personatges, força variats, però menys interessants (vull dir, que alguns sobren força). La sèrie té moments molt xulos, però també uns quants moments fluixets. Hi ha un episodi en què no passa res, va ser una gran decepció.

Tècnicament està ben fet, pel que fa a animació. En general bé, no és res de l'altre món, 7/10. Se'n podria fer una versió escurçada, potser seria bona idea.

robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Repte d'anime 2019
Difícil
13 / 54
Entrades: 316
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

15 gen. 2019, 12:56

Brotherhood: Final Fantasy XV

Imatge

El projecte de Final Fantasy XV ha estat amb diferencia un dels més prolífics en quan a contingut més enllà dels joc en si, aquestes OVA doncs, venen a ser una expansió o si ho preferiu, un aclariment respecte al que es presenta al joc. En total son 5 OVA oficials i una sisena només visionable si et deixes les peles en l’edició Ultimate del joc (que no es la definitiva).

En aquestes sis OVA se’ns presenten el rerefons de la relació dels 4 personatges principals, a més de secundaris amb importància en l’argument (cas de l’Iris i de la Lunafreya). La seva duració es de 15 minuts de mitjana, fet que les fa bastant fàcils de seguir i recordar.

Breu descripció

La primera OVA seria una presentació i veuríem com se’ns presenta com a tal els 4 personatges, mentre combaten les forces de l’Imperi de Nilfhenheim. Aquesta estaria situada just a l’inici del joc i poc després dels esdeveniments que es narren a la pel·lícula de Kinglaive. Es bassa principalment en narrar l’exili de Noctis (el príncep i protagonista del joc) i els seus companys i com han de lidiar amb l’incessant persecució de l’Imperi. També ens dona informació sobre un esdeveniment del passat d’en Noctis, que haurem d’esperar a l’últim OVA per entendre.

La segona OVA el focus canvia i es situa en Prompto, el millor amic de Noctis que l’acompanya tot i no ser pròpiament de la guàrdia reial. Durant aquesta part observem com era la vida abans de conèixer al príncep i com aquest, juntament amb una carta de la Lunefreya l’inciten a fer-se més valent i canviar els seus hàbits. Per desgràcia, no apareixen detalls claus de la historia que es van reservar pel joc i l’expansió de la seva historia (episodi de Prompto).

Tercera OVA, aquest cop els protagonistes son en Gladio i en menor mesura la seva germana petita Iris Amicitia. Aquesta segurament es la que més em va agradar, principalment per mostrar el contrast de la personalitat seriosa i rigorosa de Gladio amb el seu deure com a guàrdia reial i la seva afable i protectora amb la seva germana Iris. Precisament, la presencia de l’Iris ens dona més detalls de la seva relació platònica que sosté respecte a Noctis (I que bé, bàsicament es el drama amorós del joc en si).

Quarta OVA, aquest cop el focus ens remet a l’Ignis, una sort de majordom o tutor del Noctis. Potser aquesta es la que més fluixeta m’ha resultat, potser perquè es la més seria, en quan a facetes d’en Noctis es refereix. Una de les facetes més divertides de l’OVA ha estat el constant “prova i error” al qual Noctis es sotmès per l’Ignis per un dolç que va tastar a la seva infantesa i que vol tornar a tastar.

La cinquena i la sisena OVA les ajuntaré perquè tracta la relació Noctis/Lunafreya. Aquestes dues OVA es centren en el passat comú i com es va establir que els dos estarien units l’un a l’altre, un com hereu de la casa de Lucis i, l’altre com l’Oracle que havia de guiar l’hereu contra el mal/la foscor... etc. La veritat es que no hi ha molt a comentar, la Lunafreya sempre m’ha causat una mica de llàstima a la vegada que enuig per la seva acceptació constant del seu destí, no es un personatge que mostri gaire les seves emocions (menys quan es tracta d’en Noctis), per tant la seva OVA la valoro com una mostra de la seva faceta més alegre.

Opinió personal

Com a bon material extra i si mai teniu la sort de jugar al joc (complert), crec que ajuda bastant a entendre les relacions del quartet de protagonistes i dels secundaris més importants. En aquesta sentit, valoro positivament que surtin aquest tipus de material (el precedent de l’anime de Tales of Zestiria i d’altres ha demostrat que es un bon negoci). En aquest sentit l’OVA/ES compleix/en amb el que pretén, donar informació i cobrir buits argumentals que un primer moment el joc no va cobrir (això es un altre tema). Per tant, val la pena si vols saber més de FFXV o vols directament passar una estona veient coses sense sentit.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima

Respon