Quin és el darrer anime que has vist?

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
20 / 36
Entrades: 1866
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 201 cops
Gràcies rebudes: 587 cops

14 gen. 2018, 11:28

Sé que enyoràveu els posts del hate, aquí en teniu un...

Imatge

SWORD ART ONLINE

Atenció, aquest post conté spoilers i molt, molt de hate.

Després d'intentar veure-la tres vegades i dropejar-la ben aviat perquè no val una puta merda, a la fi l'he pogut veure sencera a base de força de voluntat, perquè és com entre dolenta i molt dolenta (vaig deixant que el hate entri dins meu)

És a dir, la sèrie va d'un puto mindundi que es fica a un joc i que va d'emo per la vida perquè ell vol jugar solet i això es veu que posa molt catxondes les ties perquè sense voler-ho se'n lliga com a quaranta fins que apareix la waifu definitiva. A més, la puta sèrie canvia d'argument cada dos per tres.

Primer és el Kirito sembrant la seva sensualitat pel món de SAO i deixant les titis amb les bragues banyades però després se centren un poc en l'acció per, finalment, deixar tot el que molava (em refereixo a l'acció, no al Kirito mojabragas) i el Kirito i l'Asuna passen a viure un idil·li amorós ple de sexe virtual i adopten una puta nena que és el moment en que fas pausa i dius "però què hòstia estic mirant????" La puta nena dient-li papa i mama al Kirito i l'Asuna és molt... fastigós.

Es munta un puto drama innecessari per, A LA FI, tornar a les lluites, que ja era hora perquè tant de papa i mama em regirava la bilis i, quan a la fi dius "decapiteu algú collons que m'estic avorrint" el Kirito es passa SAO amb la punta de la chorra, perquè ell pot.

Ok, fins aquí la primera part. Com podeu veure, trobo que no té puto sentit RES. Però eh, que el Kirito es desperta i va i trobar l'Asuna però ella passa del món real, prefereix seguir sent una hikikomori i dormir, però l'han de salvar perquè un pavo tot dolentot se la vol tirar. Però això no és el més emocionant (aquí ve la meva part preferida i el canvi d'argument nº129823872347) i és que la germana del Kirito (que no és la germana, és la cosina, així queda menys incestuós (?)) està com super enamorada d'ell i mulla les bragues per ell però molt a full. És quan tornes a donar-li a pausa i et beus una botella de vodka sencera a palo seco.

I bé, a tot això, el Kirito ha de salvar l'Asuna i per això es fica a un joc nou, però el molt cabró fa chetos i sense haver-hi quasi jugat està tot mazao. Ah, i justament juga amb la germana sense saber-ho, mira quina casualitat. I la germana s'enamora del Kirito també sense saber-ho al joc. I a més, fa gràcia perquè la germana sap que l'Asuna al joc es deia Asuna però no sap com es deia el germà.

I la cosa és que al final tot acaba amb un drama molt bèstia perquè la germana se n'adona que el Kirito és el seu germà i es munta un drama tan gran que em va ENCANTAR! Però després tornen al drama del joc i el Kirito rescata la waifu (però abans el dolent li toca les tetillas).

I d'això va SAO nens. Com veieu és una obra molt completa, amb uns canvis de guió que és del pal "joder, els guionistes li donaren molt fort a la maria" perquè sinó no entenc com van poder cagar aquesta merda. Algú els hauria d'ensenyar a crear husbandos i no el Kirito, que tot el que li donaries seria un escupitajo a l'ull.

En conclusió, si la mireu, que sigui pel drama incestuós, és l'únic que val la pena.

Sora
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 04 gen. 2018, 15:27
Gràcies donades: 16 cops
Gràcies rebudes: 10 cops

14 gen. 2018, 19:58

Per fi l'he acabat!

Imatge

Tonari no Kaibutsu-kun

I dic per fi, perquè ha sigut insuportable, si aquest anime fos un full de paper m'agradaria estripar-lo i gaudiria sentint el sorollet "xssxsstststxxxxxx" Vaja, em recrearia! Un anime que només serveix per justificar totes les violències de l'amor romàntic. És cert que continua amb el manga però no crec q vagi a millor, deix un munt de coses a mitjes i és denigrant tot ell!

Jo el vaig començar amb tota la il·lusió del mon buscant un anime que s'assembles a "relife" i segons un vídeo de youtube que tenia mooooltes visualitzacions, Tonari no Kaibutsu-kun s'assemblen. Ja us dic jo que no s'assemblen en res! Però tranquils! He après la lliçó, no buscaré més animes comparantlos amb altres sinó dsd 0 i donant una oportunitat sense compararlos. Al menys ho intentaré.

Imatge

ReLIFE

Per cert ReLIFE es super guai o sigui que poso la foto i el nom de l'anime i el link del post on el comentem relife-t295.html, aquest sí q el recomano a tothom <3

edit 24/02/2018

Imatge

Plastic Memories

Avui he acabat Plastic Memories. Al principi em va agradar molt, tots els animes que toquen ciència ficció m'agraden. Els capítols finals m'han desagradat molt, els drames de l'inici x mi molt millors q els drames/drama final! En fi, crec q tenia molt de potencial però l'han desaprofitat^^. Ara estic amb beatless a veure què ja comentaré :crispetes:

penamoa
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 3
Membre des de: 24 gen. 2018, 18:29

25 gen. 2018, 18:51

Els últims que he vist sencers són Initial D i Made in Abyss! Tots dos molt gaudibles per cert (Y)

lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

14 feb. 2018, 16:29

Devilman Crybaby

Imatge

Una joya més de Masaaki Yuasa (Yojouhan Shinwa Taikei, Kemonozume, Ping Pong The Animation...). No esperava tant d'aquesta adaptació del manga homònim de Go Nagai (Mazinger Z). De totes les adaptacions que ha tingut, la de Yuasa sens dubte és la millor. La manera de fer d'aquest director es brutal. L'animació i l'OST son perfectes.
Pel que fa la sèrie en sí, està realment força ben adaptada. Amb els seus canvis i detalls però Yuasa ha sabut adaptar un manga dels anys 70 a una historia que succeeix a ple segle XXI. La sensació al acabar-la molt semblant a la que vaig tenir al acabar el manga per primera vegada. Chapeau.

Molt recomanable tant aquesta adaptació com el manga original (5 volums) pels amants del seinen. Pels fans de Go Nagai i pel simple fet de conèixer la sèrie que anys més tard inspiraria tants manga i animes de temàtica fantàstica i de dimonis sobretot. (La teniu a Netflix, per cert)
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
20 / 36

05 març 2018, 10:01

Doncs ahir vaig acabar una sèrie que vaig conèixer gràcies a youtube, que em va suggerir l'ending i com que coneixia dos dels seiyuus vaig tenir ganes de veure-la!

Imatge

Oushitsu Kyoushi Heine

Argument: el Heine arriba al palau per ser el nou tutor reial dels princeps del regne, però aquests no li ho posaran fàcil. El príncep Kai, el segon en la línia de successió té fama de ser agressiu i de fulminar tothom amb la mirada. El príncep Bruno valora sobretot la intel·ligència i posarà a prova el nou mestre només en arribar. D'altra banda, el Leonhart odia els professors i serà el primer que farà tot el possible perquè el Heine desapareixi del palau. Finalment, el Licht, el cinquè fill, és un bishonen que es dedica a perseguir noietes tot el dia. Com s'ho farà el Heine per dur-los pel bon camí i convertir-los en possibles successors del Rei Victor?

Opinió personal: És, bàsicament, un anime de personatges que van deixant enrere les seves pors i es va autosuperant amb l'ajuda del Heine, personatges que ràpidament es fan estimar i que us encantaran. L'argument és senzill, però cada capítol és d'aquests que té alguna cosa que t'enganxa i vols veure el següent i saber cap a on va la cosa perquè els personatges t'enganxen i en vols més.

A més, cada personatge va canviant, té les seves pròpies barreres per superar i, a poc a poc, vas veient que el fet de ser successors a la corona els condiciona molt i que han d'anar molt alerta perquè potser algú no els vol bé... Però no només els quatre prínceps, el Heine també té la seva història.

Imatge

Són els seiyuus, per si encara tenieu dubtes per veure-la xD

I aquí teniu l'ending interpretat per aquests seiyuus sensualosos
Text amagat.

Jo la recomano perquè és d'aquestes que enganxa i rius una bona estona. A cada capítol reia, fins i tot sense voler-ho, així que si cerqueu una cosa entretinguda, aquest és el vostre anime!

TheHGB
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 14
Membre des de: 15 març 2018, 10:35

15 març 2018, 19:08

Aquest anime el vaig acabar ahir

Imatge

DRIFTERS

És bastant gore amb moments d'acció i després escenes que rosen l'absurd i bastant divertides. L'animació i l'art són un pel peculiars però res que espanti. Jo l'he disfrutat bastant i si algú aquí és un veritable apassionat de la cultura i la història japoneses segur que el gaudirà molt més que jo (completament il·literat sobre el tema) per que l'anime n'és ple de referències. Gaire res més a dir, acció i violència amb tocs d'humor.

Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 108
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 36 cops

17 març 2018, 18:22

Jo aquesta setmana m'he estat mirant

Himouto! Umaru-chan

Imatge

Sinopsis:
Tracta de la vida d'una noia d'institut aparentment normal i corrent, la Umaru Doma, que viu amb el seu germà gran, en Taihei Doma, que es guanya la vida com a executiu en una empresa.

Opinió personal:
Per començar dir que no sé quin dels personatges, sobretot femenins, està més desequilibrat
Text amagat.

A part de tot el hate cap als personatges, he de dir que l'he disfrutat i mha enganxat. Totes les referències a la Miku, One Piece, la revista Jump, Amazon, etc, i totes les escenes còmiques que algún cop em feien plorar de riure li poso un 7/10

Menció especial a l'últim capítol de la temporada (capítol 12)
Text amagat.
Imatge

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Repte d'anime 2019
Fàcil
5 / 24
Entrades: 1080
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 100 cops
Gràcies rebudes: 165 cops

12 abr. 2018, 19:47

A.I.C.O. Incarnation

Imatge

Estudi: Bones | Netflix
Any: 2018
Episodis: 12 capitols
Gènere: Accio, Mechas, Ciencia Ficcio, Futuristic
Basat: Manga

Sinopsis:
Text amagat.

Valoració personal:
La vaig acabar fa unas dies ja, pero no he tingut temps de posar-me a comentar-la. En general molt be tant en animacio i historia.
Pero no esta molt ben explicada i dona per sabudes coses en alguns moments importants per despres explicar-los quan ja ha pasat tota l'accio, en comptes de fer-ho al reves i lia una mica al principi.

Pero en general es entretinguda i carregada d'intrigues que et fan voler seguir mirant capitol rere capitol. (tot i que la prota no m'acaba de fer el pes, prefereixo alguns dels secundaris)

Opening:
Text amagat.

Trailer:
Text amagat.

Puntuació: 6.5/10

PD: Ara mateix estic mirant The Disastrous Life of Saiki K. (tambe a netflix :lol: :lol: ), es una comedia de mini histories dintre de cada capitol, gracios pero sense gaire mes.
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Repte d'anime 2019
Intermedi
20 / 36

19 maig 2018, 17:16

Gràcies a la @Yuri el darrer anime que he vist ha estat Blend S!

Imatge

Argument: La Maika és una noia que sempre ha somniat amb anar a estudiar a l'estranger però no aconsegueix diners per fer-ho perquè la seva mirada és molt amenaçadora i, a causa d'això, li costa moltíssim trobar feina. Però això canvia quan es troba amb el Dino, el gerent d'un cafè molt especial...

Opinió personal: Mireu-la. Val la pena, ni que sigui per escoltar la veu del Maeno Tomoaki fent de Dino. Ara de veritat, és molt divertida, és d'aquests animes lleugers i molt entretingut, que et fa riure molt i que et treu el somriure quan arribes a casa després del curro. Els personatges són molt divertits i els vaig agafar molt de carinyo a tots (especialment al Dino, és un amor).

Mireu-laaaaaaaaaaaaaaaaa!

Imatge

Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 121
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
Gràcies donades: 74 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

21 maig 2018, 16:28

M'alegro que t'agradés @UkiHana! Aquests animes així m'agraden molt i he de reconèixer que els moments que vaig riure més van ser amb el personatge d'en Dino i la seva obsessió amb el Sado Maso
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”

Imatge

Respon