Aqua de Konosuba, m'encanta!, sempre em fa molta gràcia, un anime amb uns personatges molt divertits
També m'hauria servit per a la pregunta anterior, ja que segur que es divertit anar a pendre algo amb ella.
riure Segur que hi ha una millor opcio pero es la primera que m'ha vingut al cap. En general qualsevol pj de Konosuba em fa gracia pero sobre tot la Megumin em treu el riure facilment cada cop que fa un "Explosion!" i es queda feta merda amb un sol encantament xDD
EDIT: Mentre escribia i jugava, en @Xail s'hem ha adelantat XDDD
Saotome Roman de Sket Dance. L'anime en si ja és dels més divertits que he vist, però aquest personatge sempre que surt és un tip de riure les pel·lícules que es fa.
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Akari Mizunashi
Fa anys que ho vull fer...
L'anime no l'he vist, però el manga és molt especial per mi, no passa res, però passen moltes coses. Em transmet tanta calma com l'aigua dels canals de Neo Venecia. Em fa sentir en pau :3
Aquest ho he tingut molt clar. Faria un dels mil vestits que tenia la Sakura per caçar les cartes, m'agradaven tots i la vara també.
P.D: la foto que penjo no és el vestit definitiu que faria, de fet em costaria molt decidir-me per un en concrect, però és perquè us feu una idea hahaha