Calendari d'advent otaku 2021

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Imatge


Bon dia, gent de Tadaima!

Com ja s'acosta el Nadal hem organitzat un calendari d'advent des de dia primer fins dia 24 de desembre. En què consisteix? Cada dia heu de fer un post aquí, al fòrum, amb la resposta del que demanem cada dia!

Així doncs, començarem el primer de desembre i cada dia ens fareu una confessió! No passa res si un dia no voleu contestar, no sabeu què posar o no podeu decidir-vos per només una opció i en poseu mitja dotzena. Tampoc passa res si un dia us oblideu de contestar, el dia següent, a un mateix post, contesteu les dues preguntes i ja està!

Aquestes són les preguntes que haureu de respondre aquest advent:

  1. El teu primer crush
  2. El teu personatge preferit
  3. El personatge que s'assembla més a tu
  4. El personatge que més odies
  5. El teu personatge preferit dels animes del K3
  6. Un personatge que votaria a VOX
  7. Un personatge que t'agradi, però amb qui no sortiries mai
  8. Un personatge que seria dels CDR
  9. Un personatge que agrada a tothom, però a tu no
  10. Un personatge que no agrada a ningú, però a tu sí
  11. Un personatge amb qui sí que sortiries si fos real
  12. Un personatge amb qui faries unes birres
  13. Un personatge que et faci riure
  14. Un personatge del qual faries cosplay
  15. Un personatge pel qual has començat un anime
  16. Un personatge amb qui et barallaries
  17. Un personatge amb qui compartiries pis
  18. Un personatge amb qui atracaries un banc
  19. Un personatge que voldries que et cuinés un bon dinar
  20. El personatge que és la teva guilty pleasure
  21. Un personatge que reviuries
  22. Un personatge que creus que mereix el seu propi anime
  23. La teva frase preferida d'algun personatge
  24. Un personatge que vas començar odiant i ara estimes


Espero que us animeu a participar-hi! <3

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

1. El teu primer crush

Per culpa del Super 3/3xl vaig començar a simpejar husbandos des de xikitita. El primer que recordo que em feia tilín va ser en Shaoran de Sakura la Caçadora de Cartes però era ben petita i no entenia que passava, perque m'agradava tant un píxel.

Imatge


Ja d'adolescent doncs les coses comencen a quadrar més i jo seguía simpejant píxels i aquí va arribar el meu primer crush d'anime amb totes les lletres Ryota Miyagi, i encara n'estic enamorada perquè els amors d'adolescència són per tota la vida <3

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

1. El teu primer crush



Imatge

A mi sempre m'ha agradat fer la contrària, és una art complicada i difícil de dominar, però la vaig afinant des que vaig néixer. A l'època on tothom banyava les calcetes pel Tamahome, a mi m'agradava en Hotohori, perquè d'enamorar-me de personatges pringats que moren en sé més que ningú. Dir que vaig tornar a veure la sèrie fa com 8 o 9 anys i el puto Hotohori em va parèixer un imbècil de mucho cuidao, que no sap acceptar un no per resposta, quin cringe de tio. Però estava forrat and, you know, l'adolescent Hanako tenia prioritats
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Venga, comencem a fer això. No sé com anirà perquè això de pensar personatges preferits i tal no és una cosa per la qual tengui facilitat, però ho intentarem :muscle:

1. El teu primer crush



I... començam bé. No en tenc ni idea. Ni del primer ni del darrer. Fent un poc de retrospectiva, si un dels primers animes que vaig mirar va ser Bola de Drac, crec que na Bulma em podria haver agradat. Segurament no com a crush estrictament parlant, però crec que és un personatge interessant.

Imatge

La qüestió és que el personatge de na Bulma està en un lloc complicat, perquè crec que n'Akira va fer-ho molt bé i molt malament a la vegada: tenim un personatge femení, que no abandona l'estàndard femení de la bellesa, les compres, cercar xicot, etc, però que és fort, a la seva manera, dins un univers de personatges inhumanament forts, a través de la seva intel·ligència; però llavors és carn de fanservice total i absolut, com a mínim durant la primera etapa de Bola de Drac (crec recordar que quan és més gran això s'arregla bastant).

En definitiva, si oblidam per un moment (no és fàcil) tot aquest fanservice (que realment em feia com a vergonya, per això de "ui, estan tractant temes mínimament sexuals, quina vergonya"), crec que és un personatge molt interessant.

Si se m'encén la bombeta amb un crush més autènticament crush ja vos ho diré, però de moment tenim això :sweat_smile:

Animau-vos tots a respondre! Ja veieu que no passa res si no sabeu què dir ;)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

1. El teu primer crush


Doncs el meu primer crush va ser el Kurama (Shuichi Minamino) recordo el moment d'estar a casa el meus avis esperant el dinar, veient Yu Yu Hakusho i trobant-lo guapissim!

Imatge


Osigui jo em vaig enamorar de la seva forma normal, però com que en forma guineu també és super husbando també el deixo per aquí:

Imatge
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

1. El teu primer crush


Imatge Imatge
Imatge
DOOONCS sense cap mena de dubte, el meu primerissim primer crush de l'anime va ser en pedro. Em fascinava, desitjava estar amb ell i passar-mh'o ultra be com ells ho feien. I a sobre era pecosito i guapissim, super super adorable. Realment si ho penso segueix sent el meu crush perque mai he parat de desitjar viure com ell XD Inclus vaig arribar a llegirme la novelA i en la novela es encara mes adorable i estupid que en el anime.

I BUSCANT FOTOS DEL PEDRO MHA SORTIT QUE NISSIN ELS HI VA FER UNS ANUNCIS ROMANTICS COM SI FOSSIN ADOLECENTS DE 16 ANYS XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD LOL A LA CLARA LI MOLA LA HEIDI 100% CONFIRMED
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 des. 2021, 11:51, en total s’ha editat 2 vegades.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@Meina ostres sí, en Kurama és molt husbando 😂 @manolini i el Pedro de Heidi, m'has fet recordar un article del mundo today xDD (m'encanta aquest anunci de shoujo de Heidi xD) https://www.elmundotoday.com/2017/03/he ... a-pension/

1. El teu primer crush


Doncs recordo amb molta exactitud que el meu primer crush va ser en Mutsumi de Keroro (el tio dels cabells blancs amb gorra):

Imatge
Imatge

(Visca els píxels, no he trobat imatges en alta definició)
És que fins i tot recordo perfectament que somiava en ell, com a nòvio i tot, quan era petita xD
No em direu que no és husbando :pervertmoon:
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 01 des. 2021, 14:13, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

1. El teu primer crush



Dark Mousy
Recordo que feia crossovers amb ell i la Bunny de Sailor Moon perquè el Mamoru em semblava soso xD

Imatge
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

1. El teu primer crush

No recordo quin seria el meu primer crush, però si que uns dels que podria considerar primers de quan era petito ha de ser:

Imatge
Ai Haibara de Detectiu Conan.
No em pregunteu exactament perquè, però m'agradava molt de petit, sempre m'han agradat els personatges així més serios i misteriosos. :red:
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

1. El teu primer crush


Coincideixo totalment amb la @Meina i és que el meu primer crush, si se'n pot dir, també va ser en Kurama.
Imatge

Recordo que m'agradava molt i quan jugava a Yu Yu Hakusho amb els meus germans sempre volia fer d'ell, els meus germans eren en Hiei i en Yuusuke 😂 quins bons records.
Imatge
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Respon