Vaig molt endarrerida, però here we go again xD
En episodis anteriors...
Text amagat.
8. Un personatge que seria dels CDR
Text amagat.
Aquesta m'ha costat, eh? xD
No he triat un sol personatge sinó un grup:
La resistència de
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Són un grup clandestí d'alliberació de Hyrule que ajuda en Link, tot i que els CDR no crec que estiguin disposats a agafar les armes... Més aviat diria que els resistents de Hong Kong se'ls hi assemblen més. En fi, deixeu que us enganxi un link (badum-tss) amb la seva música, molt emocionant :D
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Però també, hi ha un personatge no d'anime però que també és així com una mena de Robin Hood (per cert
@manolini potser t'agradarà aquest estil de dibuix) d'un còmic italià (que el van publicar fa poc a la revista Cavall Fort) i que em va encantar.
Text amagat.
És la Tosca del Bosc, una noia de l'edat mitjana estil Robin Hood que passa mil aventures i roba pels pobres. Podríem dir que també és revolucionaria. M'enamoren els còmics d'aquesta autora i autor, les històries amb poesia i l'estil de dibuix és espectacular. Un altre còmic seu que va sortir al Cavall Fort va ser "Violeta Rodamón"
9. Un personatge que agrada a tothom, però a tu no
Text amagat.
@UkiHana +1000 Molt d'acord.
En
Jotaro de
Jojos' Bizarre Adventure cau just en el perfil de personatges creguts que no aguanto. Però bé, com que quan es fa gran es tranquil·litza i no és tan insolent, encara el puc "perdonar", però que sapigueu que per la fama que tenia em vaig posar a mirar el 3 de Jojo's, i quan vaig veure com insultava sa mare, el seu avi, i les hostesses de l'avió i a tothom... encara que no es fiqui físicament contra ningú (com un abusananos, un "bully"), a mi la falta de respecte, especialment a la gent gran i la família, no la suporto, no és excusa. A la gent li agrada en Jotaro pel seu disseny, suposo? I perquè la batalla amb en Dio és èpica, però el seu caràcter és insoportable, perquè només es porta bé amb els homes amics seus (a les dones les tracta fatal), i a més: Té 17 anyets. Què coi amb el seu disseny??? És com si tingués 35 anys i hagués tornat del Vietnam. I a mesura que es fa gran, el seu disseny es va suavitzant més i sembla més jove xD
En fi, Jotaro, et perdono perquè a l'hora de créixer no t'has tornat tant capullo... però més et val portar-te bé amb la Jolyne o et pego amb l'espardenya.
10. Un personatge que no agrada a ningú, però a tu sí
Text amagat.

En
Jonathan de
Jojo's Bizarre Adventure és el pol oposat d'en Jotaro: és un cavaller amb les dones, té bon cor, una paciència de sant (amb en Dio i totes les desgràcies que li causa) i jolín, és el prototip heroic. No entenc per què a la gent no li agrada :( a mi em cau molt bé i la seva història és commovedora. Suposo que a la gent no li agrada perquè compara la part 1 amb la resta de parts, que és quan es comencen a posar més esbojarrades les coses (i els personatges). En Josuke se li assembla en el caràcter pacífic. La veritat, no sé per què tant hate, és un bon personatge i és amb qui va començar tota la història! A més, el:
SONO CHI NO SADAME, JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJO! no em digueu que no és bo!
11. Un personatge amb qui sí que sortiries si fos real
@Nafi QUINES PREGUNTES MÉS DIFÍCILS! He tingut molts "crushes" amb personatges, i potser no se m'acut el millor ara (i a més sóc molt repetitiva amb les sèries xD), però suposo que un canditat principal seria...
En
Link específicament de
Skyward Sword, perquè és el que té més personalitat de tots. La veritat és que em fa molta gràcia i té moments molt badass. Es veu que m'agraden els herois, ja que en Jonathan Joestar estaria en aquesta línia (entenc perfectament l'enamorament amb l'Erina, fan molt bona parella ^^).
A mi els personatges bons em cauen molt bé, també els que en principi són dolents i després canvien, i amb un de dolent no sortiria perquè no sóc massoquista xD tot i que en Girahim, també de Skyward Sword, em fa petar de riure, és FABULÓS
No li voldria robar a la Zelda, perquè fan molt bona parella, tot sigui dit, però aquest Link és molt simpàtic i una mica guapot (el de Twilight Princess és 1000 vegades més atractiu, tho)
Alternatives
Text amagat.

Jolín, no em direu que l'Alphonse no fa petxoca ;)

I aquí tothom treu baba per en Kakashi, però ningú diu res de l'Iruka! Em sembla que és una figura paternal súper bona per en Naruto. És una mica un morenasso (en aquesta foto està MOLT kawaii) i està solter...
Nanos, això comença a semblar Tadaimeetic.
P.D.:
@UkiHana que triïs en Bruno em sembla espectacular