Calendari d'advent otaku 2021

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

11. Un personatge amb qui sí que sortiries si fos real

Imatge
Mio <3 <3
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Sempre m'ha agradat molt el Trunks, el del futur. Encara tinc penjat aquest pòster estratègicament al meu armari :riu: Tot i que no sé si és una bona elecció :xiular:

Imatge
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Sense pensar-m'ho dos cops, en Kazehaya de Kimi ni Todoke.

Imatge

És el noi més pur del món i fa tot el possible per integrar la Sawako amb la classe i fer que se senti estimada. <3

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

No ha estat fàcil, però després de dues hores pensant, he arribat a la conclusió que si el Bucciarati em demanés d'anar de birres, sopar i lo que surja li diria que sí. És bon noi, una bona mamma, segur que cuina uns spaguettis de puta mare i si parla molt li tanques la cremallera de la boca i llestos. A vegades estarà un poco muerto, però tothom té defectes en aquesta vida.
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Na Chika de Kaguya-sama. Definitivament, voldria jugar als seus jocs de taula. Així de piradíssima com està, segur que no m'avorriria mai!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

ImatgeViolet Evergarden sense cap mena de dubte. La cuidaria moltisim com es mereix despres de tot el que ha pasat probreta :(
Imatge
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Vaig molt endarrerida, però here we go again xD

En episodis anteriors...
Text amagat.
8. Un personatge que seria dels CDR
Text amagat.

Imatge

Imatge

Aquesta m'ha costat, eh? xD
No he triat un sol personatge sinó un grup: La resistència de The Legend of Zelda: Twilight Princess
Són un grup clandestí d'alliberació de Hyrule que ajuda en Link, tot i que els CDR no crec que estiguin disposats a agafar les armes... Més aviat diria que els resistents de Hong Kong se'ls hi assemblen més. En fi, deixeu que us enganxi un link (badum-tss) amb la seva música, molt emocionant :D
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Però també, hi ha un personatge no d'anime però que també és així com una mena de Robin Hood (per cert @manolini potser t'agradarà aquest estil de dibuix) d'un còmic italià (que el van publicar fa poc a la revista Cavall Fort) i que em va encantar.
Text amagat.
Imatge
És la Tosca del Bosc, una noia de l'edat mitjana estil Robin Hood que passa mil aventures i roba pels pobres. Podríem dir que també és revolucionaria. M'enamoren els còmics d'aquesta autora i autor, les històries amb poesia i l'estil de dibuix és espectacular. Un altre còmic seu que va sortir al Cavall Fort va ser "Violeta Rodamón"
9. Un personatge que agrada a tothom, però a tu no
Text amagat.
Imatge
@UkiHana +1000 Molt d'acord.
En Jotaro de Jojos' Bizarre Adventure cau just en el perfil de personatges creguts que no aguanto. Però bé, com que quan es fa gran es tranquil·litza i no és tan insolent, encara el puc "perdonar", però que sapigueu que per la fama que tenia em vaig posar a mirar el 3 de Jojo's, i quan vaig veure com insultava sa mare, el seu avi, i les hostesses de l'avió i a tothom... encara que no es fiqui físicament contra ningú (com un abusananos, un "bully"), a mi la falta de respecte, especialment a la gent gran i la família, no la suporto, no és excusa. A la gent li agrada en Jotaro pel seu disseny, suposo? I perquè la batalla amb en Dio és èpica, però el seu caràcter és insoportable, perquè només es porta bé amb els homes amics seus (a les dones les tracta fatal), i a més: Té 17 anyets. Què coi amb el seu disseny??? És com si tingués 35 anys i hagués tornat del Vietnam. I a mesura que es fa gran, el seu disseny es va suavitzant més i sembla més jove xD
En fi, Jotaro, et perdono perquè a l'hora de créixer no t'has tornat tant capullo... però més et val portar-te bé amb la Jolyne o et pego amb l'espardenya.
10. Un personatge que no agrada a ningú, però a tu sí
Text amagat.
Imatge
En Jonathan de Jojo's Bizarre Adventure és el pol oposat d'en Jotaro: és un cavaller amb les dones, té bon cor, una paciència de sant (amb en Dio i totes les desgràcies que li causa) i jolín, és el prototip heroic. No entenc per què a la gent no li agrada :( a mi em cau molt bé i la seva història és commovedora. Suposo que a la gent no li agrada perquè compara la part 1 amb la resta de parts, que és quan es comencen a posar més esbojarrades les coses (i els personatges). En Josuke se li assembla en el caràcter pacífic. La veritat, no sé per què tant hate, és un bon personatge i és amb qui va començar tota la història! A més, el:
SONO CHI NO SADAME, JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJO! no em digueu que no és bo!

@Nafi QUINES PREGUNTES MÉS DIFÍCILS! He tingut molts "crushes" amb personatges, i potser no se m'acut el millor ara (i a més sóc molt repetitiva amb les sèries xD), però suposo que un canditat principal seria...

Imatge

En Link específicament de Skyward Sword, perquè és el que té més personalitat de tots. La veritat és que em fa molta gràcia i té moments molt badass. Es veu que m'agraden els herois, ja que en Jonathan Joestar estaria en aquesta línia (entenc perfectament l'enamorament amb l'Erina, fan molt bona parella ^^).
A mi els personatges bons em cauen molt bé, també els que en principi són dolents i després canvien, i amb un de dolent no sortiria perquè no sóc massoquista xD tot i que en Girahim, també de Skyward Sword, em fa petar de riure, és FABULÓS :nail_care:
No li voldria robar a la Zelda, perquè fan molt bona parella, tot sigui dit, però aquest Link és molt simpàtic i una mica guapot (el de Twilight Princess és 1000 vegades més atractiu, tho) :pervertmoon:

Alternatives
Text amagat.
Imatge
Jolín, no em direu que l'Alphonse no fa petxoca ;)

Imatge
I aquí tothom treu baba per en Kakashi, però ningú diu res de l'Iruka! Em sembla que és una figura paternal súper bona per en Naruto. És una mica un morenasso (en aquesta foto està MOLT kawaii) i està solter... :pervertmoon:
Nanos, això comença a semblar Tadaimeetic.
Imatge

P.D.: @UkiHana que triïs en Bruno em sembla espectacular :riu:
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

12. Un personatge amb qui faries unes birres

Imatge
Els llogueters de la Maison Ikkoku, seria un bon tip de riure. Ben bé que no fa falta sortir de casa per organitzar un bon sarau i acabar per terra ben borratxo.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Claríssimament, me'n vaig amb els de GIVEN a fer unes birres després de l'assaig! :hippie:

Imatge
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Amb el Makishima Shogo de Psycho-Pass. Sincerament és algú que ha de ser interessant parlar una estona de mogudes filosòfiques mentre fas una birra i et mostra com destruir la societat, segur que anant borratxo et diu d'anar a cremar contenidors i tal perquè li mola aquest rollete
Respon