Se m'ha acumulat una mica la feina, així que sorry per la Bíblia que vindrà ara.
3.Casa preferida de Joc de Trons.
Com que Joc de trons no l'he vist... diré què preferiria ser de Bleach: Shinigami, Vizard, Arrancar, Hollow, Quincy (crec que n'hi havia algun més, però bah).
M'agradaria ser Vizard, és com Hannah Montana, el millor dels 2 móns xD. Tens tota la part bona de ser Shinigami, i poders d'arrancar, és genial.
4. Què t’agraden més els llibres o les pel·lícules de Harry Potter?
Em vaig llegir els llibres fa molts anys (a primària) així que no me'n recordo gaire (per no dir gens), però coneixent-me, m'agraden més els llibres que les pel·lícules. Sempre hi ha més detalls, et fas més teus els personatges.
5. Quina és la teva pel·lícula preferida d’El Senyor dels Anells?
La veritat és que no en tinc cap... així que diré la meva pel·lícula preferida de Step Up, i seria Step Up 3, mentre que tinc una mica de sentiment de nostàlgia a Step Up 1, la 3 és la més divertida en difèrencia, els personatges són genials, i els balls estan massa ben fets!!! Els detalls!!! El ball a l'aigua? genial! El de les leds? impressionant!!!!
6. Quin és el teu personatge preferit de Joc de Trons?
Com que no he vist Joc de Trons, canviarem de saga de pel·lícules, i en aquest cas parlaré de Sherlock Holmes (BBC). El meu personatge preferit és el Sherlock, és per l'actor? No ho descarto gens, el cucumber m'agrada molt com a actor i a més té un "algo" que m'encanta! Però la intel·ligència que té, l'humor que fa servir... m'encanta.
7. A quina casa de Hogwarts estaries i per què?
A veure, aquí entren els meus enormes dilemes! Per tal i com soc aniria a Hufflepuff (per com soc i pel meu barret seleccionador anomenat Patx, que no és 100% fiable perquè em va dir Hufflepuff o Gryffindor, i jo no em veig a Gryffindor), una casa maquíssima, amb la que em sento molt identificada (mentre que les plantes es reguin soles, sinó malament anem), i realment hi encaixaria molt be. A part de que pel que veig estaria amb molts dels membres de Tadaima.
Però mentre que soc bastant Hufflepuff, també soc molt Slytherin ja que tinc molta capacitat d'adaptar-me segons el moment i que tiro molt de recursos, si no es pot aconseguir d'una manera, s'aconseguirà d'una altra (l'única part que no tinc Slytherin és que no faré servir TOTES les opcions per aconseguir el que vull, la part "malvada" no la tinc). Però els Slytherins són com el Doraemon, que de recursos en té molts, i soc molt així. Així que crec que estaria 50/50 i com que de moment només hi ha la
@UkiHana a Slytherin, aniré a fer-li companyia! (Si, ho reconec, m'agrada més Slytherin).
8. Quin és el teu personatge preferit d’Star Wars?
Bé, doncs tornarem a canviar la pregunta, així que... ara diré el meu personatge preferit de... Mo Dao Zu Shi! Que seria el Fairy (el gos), nah és conya, encara que m'encanta que al glossari del llibre hi posi que la seva arma és burdar.
No, de MDZS tinc més d'un personatge preferit, un d'ells òbviament és el Wei Wuxian, aquell si que és Slytherin hahahahahahahhahaha, és molt més intel·ligent del que creu la gent (menys el Lan Wangji, ell sap que el Wuxian és super intel·ligent, i super de tot perquè és el seu solet), és massa bona persona, sempre busca fer el bé encara que sigui amb mètodes... no gaire correctes ("cultivació" demoníaca, amb això ho dic tot), però sempre és per protegir aquells que han fet algo per ell i que ell considera família.
L'altre personatge preferit és el Lan Sizhui, el meu nen preciós, és massa innocent, però tot i amb això ho pilla tot al vol (indirectes i tot), sempre farà tot el possible per a què tothom estigui be, és un bonachon!
9. Top 3 de personatges de Harry Potter.
Em costa horrors fer tops de personatges perquè tot depèn de si parlem de com són, del que fan, o de què estem parlant però be, vaig a intentar-ho.
1. Luna Lovegood empatada amb l'Hermione.
2. Neville Longbottom. (ningú valora el canvi que fot el nano des del primer llibre/pel·lícula fins a l'últim!!! És upgrade 100%).
3. Minerva McGonagall empatada amb el Draco Malfoy. (la McGonagall és massa top).
Si, pot ser que el Draco estigui on està gràcies a les fanfics que he llegit, però són detalls sense importància.