[Aniversari Tadaima] Preguntes frikis

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

6. A quina casa de Hogwarts estaries i per què?

Crec que amb la meva manera de ser potser hi diuen més Hufflepuff o Ravenclaw però, si en Neville i na Hermione han acabat a Gryffindor, idò jo també.

La veritat és que tot el tema de les cases és bastant... soft

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

6- Quin és el teu personatge preferit de Joc de Trons?
Per mi Tyrion es la hostia fins les dues últimes temporades. Varys també el trobo un personatge molt interessant. No sabria amb quin quedar-me, perquè hi ha moltes altres opcions com Sandor Clegane, Brienne o la propia Arya. Si hagués de dir un potser diria Clegane.

7- A quina casa de Hogwarts estaries i per què?

Ravenclaw, no només pel test de Wizarding World (abans Pottermore) sinó pel lligam de la meva familia amb la temàtica dels corbs. xD
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

6. Quin és el teu personatge preferit de Joc de Trons?

Tal com vaig dir, no he vist joc de trons així que diré un altre personatge.

En aquest cas diré que el meu preferit de Crepúsculo és l' Alice hahahaha

El poder que té de veure fragments del futur m'agrada, és molt simpàtica, alegra i bonica.


Imatge

7. A quina casa de Hogwarts estaries i per què?

Anys enrrera hagués dit Gryffindor, però actualment em decanto més per Hufflepuff, va molt més acord amb la meva personalitat. I potser Ravenclaw seria la meva segona opció pel fet que són curiosos, un tret característic que també tinc. Però en general sóc més de Hufflepuff.

Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

7. A quina casa de Hogwarts estaries i per què?

Em sembla que posar (i posar-se) etiquetes tan clares és no tenir gaire en compte que una persona no és sempre de la mateixa manera i que les circumstàncies poden fer que algú que sempre és excepcionalment valent algun dia es cagui a les calces o que algú que és terriblement ambiciós un dia es conformi amb el que té sense aspirar a més. Dit això, jo sempre he dit que soc Slytherin perquè al primer test que vaig fer quan tenia 13 anys a la web que aleshores era l'oficial de Harry Potter em va sortir així.

Imatge

Si no fos Slytherin segurament seria Ravenclaw o Hufflepuff. El que tinc ben clar és que el barret mai m'hauria posat a Gryffindor.

I en haver escrit això he pensat: què merda aquí filosofant, vaig a fer un test cutre per internet i m'ha sortit això, així que em conec bastant bé a mi mateixa al final xD

Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

7. A quina casa de Hogwarts estaries i per què?


Per gust entraria a Ravenclaw, perquè sempre m'ha cridat l'iltel·ligencia i el coneixement, però la realitat és una altra i jo sóc una persona poc intel·ligent i 0 enginyosa, així que no hi encaixo. Però al test de les cases em va sortit Hufflepuf i crec que allà si que hi encaixo molt més, i m'agrada!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

8. Quin és el teu personatge preferit d’Star Wars?


Putament difícil, perquè l'univers ha crescut moltíssim i té tants personatges entranyables que és difícil quedar-se amb un de sol. Però us diré que la Princesa Leia perquè va ser el primer personatge que em va agradar i perquè calen més princeses com ella <3 (i també, ja que hi som, perquè duu ensaïmades al cap i això li dona punts extra).

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

8. Quin és el teu personatge preferit d’Star Wars?

Sensualitat over 9000.

Imatge

9. Top 3 de personatges de Harry Potter.

Hmmm... Na Luna crec que és un molt bon personatge. En Draco, durant el sisè llibre, fa un arc bastant interessant. I mira, na McGonagall. L'actriu fa un paperasso a les pel·lícules i el personatge fa el que ha de fer, ben fet.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

8. Quin és el teu personatge preferit d’Star Wars?


Imatge



9. Top 3 de personatges de Harry Potter.


Entenc que personatges de Bèsties Fantàstiques també entren, no? I encara que no entrin ho faré igual.

1. Luna Lovegood
2. Newt Scamander
3. El Niffler

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Fa uns dies que no m'he pogut connectar, però aquí van les que m'he deixat,

5. Quina és la teva pel·lícula preferida d'El Senyor dels Anells?


Dubto bastant entre la 2 o la 3, però crec que trio la dos, m'agrada tota la batalla de l'abisme de helm, el retorn de Gandalf, etc. Tot i que la tercera també té batalles èpiques...

6.Quin és el teu personatge preferit de Joc de Trons?


Ni idea, cada temporada m'agradava un de diferent, i realment no tinc cap de preferit, però si molts que m'agraden, per dir algun diré Arya que al principi m'agradava molt, tot i que tampoc diria que es el preferit.

7.A quina casa de Hogwarts estaries i per què?


A hufflepuff, perquè és la millor casa, amb uns bons valors, nose crec que encaixaria bastant bé. A part, que els seus colors són els millors.

8. Quin és el teu personatge preferit d'Star Wars?


El gran Jar Jar Binks
Imatge

És broma, com tothom tampoc el suporto, però sí que m'agraden més els personatges que han sortit als primers episodis, crec que són a qui els hi tinc més carinyo de personatges, ja que les he vist més de petit, així que diré Yoda o Obi Wan. Tot i que R2D2 també és molt guai.

9.Top 3 de personatges de Harry Potter.


Així sense pensar-ho gaire diré:

-Lluna, que és l'alumna més guai.
-Dobby, tot i que al principi no m'agradava.
-Bellatrix, una dolenta boja, sempre està bé.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Xail ha escrit: 09 set. 2023, 12:33

8. Quin és el teu personatge preferit d'Star Wars?


El gran Jar Jar Binks
Imatge
@Xail, que gran que ets :riu: :riu: :riu:

9.Top 3 de personatges de Harry Potter.

Aquesta pregunta, com diria el Barret que Tria, és:
Imatge

Faré el meu top tenint només en compte els llibres:

1. Hermíone. Puta ama, veu de la saviesa. Indiscutiblement la meva preferida durant tota la saga.
2. Remus Llopin. Sincerament, al final em va decebre la puta vida, especialment tot el rollo amb la Tonks em sobrava. El que jo volia veure era en Remus fent de padrí per en Harry, en comptes d'un home llop ple de complexes i covard. Però tot i així, always in the kokoro.
3. Severus Snape. Per favor, quin personatge tan complex i interessant! <3 És que és el puto amo i et passes tot els llibres odiant-lo i mira, que li facin un monument o algu.
Respon