[Aniversari Tadaima] Preguntes frikis

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

2. Top 3 de personatges preferits del MCU.


BATMAN

Text amagat.
És broma, ja sé que és de DC, però he de confessar que primer no sabia que eren les sigles MCU, he vist algunes pelis, però me'n falten moltes per veure, però va si he de dir algun diré:

1. Spiderman
2. Wanda vision
3. Jessica Jones (que tot i ser marvel nose si contaria aquí...)

3. Casa preferida de Joc de Trons.


Doncs no ho sé, m'agraden diferents personatges de cada casa, però així una casa en concret no sabria dir.
Per dir algo dic la casa Tyrell perquè m'agradava la vella i Margaery, o potser també també diria la Stark, que al principi era bastant fan d' Arya.

4. Què t’agraden més els llibres o les pel·lícules de Harry Potter?


A veure, imagino que el llibre serà mil vegades millor que la pel·lícula, casi sempre és així, però no me'ls he llegit, no soc gaire lector... per tant, diré la pel·lícula.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

4. Què t’agraden més els llibres o les pel·lícules de Harry Potter?

Els llibres són molt millors que les pel·lícules. És més, diria que a les pel·lícules hi passen moltes coses que quasi no s'expliquen i que, si no has llegit els llibres, costa d'entendre.

Imatge

@Xail els primers llibres són els millors. Ara justament ja ha acabat l'estiu, però jo et recomano molt que llegeixis només el primer i, si t'agrada, el segon. Després baixa un poc, però ja ho seguiràs si t'hi has enganxat!

PS: no recordava la vella Tyrell. Molt jefa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

4. Què t’agraden més els llibres o les pel·lícules de Harry Potter?



Xail +1

Estic segura que els llibres són molt millors però com que no els he llegit em quedo amb les pel·lícules...

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

4. Què t’agraden més els llibres o les pel·lícules de Harry Potter?

Doncs generalment els llibres especialment El Presoner d'Azkaban, perquè la tercera pel·lícula em pareix autèntica gasòfia mentre que el llibre és força bo. En canvi, he de dir de l'Orde del Fènix m'agrada més la pel·lícula perquè el llibre és sobirana merda. Especialment dir-vos que La Cambra Secreta és com la putíssima millor història escrita d'aquest món, no cal dir res més senyoria. Ara bé, les pel·lícules tenen en Lucius Malfoy, tremendíssim papassito guasón.

Imatge

Text amagat.
Imatge
Imatge

En definitiva, m'estimo més els llibres però reconec que les pel·lícules estan força bé i que, en alguns casos concrets, són millors que el cinquè llibre que és merda.
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

M'encanta aquest tipus d'activitats!! En principi ho podré contestar tot però amb les preguntes referent a Joc de Trons ho hauré de canviar perquè no he vist la serie.


1. Personatge preferit del Senyor dels Anells

No en tinc cap d'especial, però si hagués d'escollir un seria l'Aragorn. Tal com ha dit en @Minatoni en Vigo ho clava i nosé m'agrada la presència que tenia en totes les pelis. Un altre que podria posar és en Faramir, pobret, em sabia super greu com el pare el tractava.

Imatge


2. Top 3 de personatges preferits del MCU

Mmmm, difícil desició...però hi ha un que sempre ocuparà el meu cor

1. Capitan America - En Chris Evans és la presentació perfecte, em té massa enamorada aquest home.
2. Loki - M'encanta la personalitat que té, ja pot ser dolent i tot el que tu vulguis, però s'acaba guanyan el cor de tothom.
3. Doctor Strange - M'encanta el tipus de poder que té



3. Casa preferida de Joc de Trons

No he vist Joc de Trons i ara tampoc em ve al cap un altre univers, saga, etc que pugui comentar. Per les pròximes preguntes relacionades amb aquesta serie ja miraré de canviar-les. Buscant una mica de info, crec que diré que la casa que més m'agrada és la Targaryen, pel lema que tenen i perquè tenen dracs


4. Què t’agraden més els llibres o les pel·lícules de Harry Potter?

M'agrada molt més els llibres. Recordo disfrutar moltíssim mentre els llegia i és com s'ha dit, moltes vegades a la pelis es deixaven detalls o parts de la història. Per exemple, en la tercera peli més agradat que expliquèssin una mica millor tot el tema dels animagos i dels merodeadores. En general les pelis estan bé i estan força ben adaptades, però com els llibres res de res. I, el més important, com bé ha dit la @UkiHana, a les pelis tenim en Lucius Malfoy :pervertmoon:


5. Quina és la teva pel·lícula preferida d’El Senyor dels Anells?


Uff, aqui estic algo indecisa entre la segona i tercera peli. Cada una té coses que m'agraden molt.
Text amagat.
Per exemple, en el Senyor dels Anells, les dos Torres, m'encanta la lluita que hi ha en el Abismo de helm i de la tercera peli m'agrada molt quan l'Aragorn va a buscar aquells fantasmes i els hi demana que lluitin a les seves files, demostrant-los que ell és el rei de Gondor

Però si haguès d'escollir entre les dues, em decanto pel Senyor dels Anells, les dos Torres.
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

5. Quina és la teva pel·lícula preferida d’El Senyor dels Anells?

Doncs aquesta pregunta és difícil... Crec que diré La Germandat de l'Anell, perquè és com la que em sembla més entranyable i que té més feelings. Les altres dues m'encanten però potser són més de lluita i més desesperació i tot i que surten els Nazgul alats que em putoflipen, m'agrada més el to happy de la primera pel·lícula mentre van travessant regnes tota la Germandat plegada :hippie:

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

5. Quina és la teva pel·lícula preferida d’El Senyor dels Anells?

Sí, és una pregunta difícil. A mi, crec que també m'agrada més la primera, i crec que pel mateix motiu que als llibres: només hi ha una línia argumental, mentre que a les altres hi ha dues meitats.

Ara bé, totes les pel·lícules són genials, però potser la primera m'agrada un poc més.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Per molts anys Tadaimaaaa!!! :festa: :pernil: :unicorn: :pcheers:



No sóc molt friki de les grans trilogies, però intentaré respondre alguna pregunteta!

1. Personatge preferit de Senyor dels Anells:

Imatge

Jo crec que l'Aragorn. Pel mem de "cuenta con mi espada", perquè és un gran rei, fidel a la seva promesa, i es posa a cantar durant la seva coronació. Gran! :hippie:

5. Pel·lícula preferida del Senyor dels Anells:

Les tres xD
Bueno, no ho tinc clar... De la primera, m'agrada molt la presentació del món i els éssers fantàstics, de la segona, està el Gollum, ÈPICARDO, i l'última és el gran combat final amb l'escena del Frodo al volcà i l'anell i tot... No ho sé xD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

6. Quin és el teu personatge preferit de Joc de Trons?

Fins que I dun wun it, diria que en Jon Snow. A la primera temporada, en Ned Stark. Al principi, en Tyrion és un poc odiós, però llavors diria que guanya molt.

No ho sé, supòs que un poc entre aquests tres i potser acabaria dient en Tyrion.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

6. Quin és el teu personatge preferit de Joc de Trons?

Imatge
Putíssima ama, la meva reina! És que no puc afegir-hi res més.

Bé, mentida, puc afegir una cosa:

La música és... buaaah, potser la sèrie no va acabar com volíem però aquesta escena és una puta obra d'art <3
Respon