M'esta agradant moltissim!! Les cançons son de moltissima calitat i molt diferents entre si!!!! Sembla que vegis un concurs de debo i es emocionant!!! Com diu la Nafi , estic esperant impacient en veure una pizca de amor romantic entre les protes, pero en cas de que no n'hi hagi, ja em conformo amb que surti mes la Cybelle que es WAIFU TOTAL tot i ser creepy de collons.
Poso les cançons que mes mhan agradat de la primera semifinal
La que mes mencanta es la de elles dues!!! ES TAN MACA I ALEGRE! i les seves veus juntes fan unes harmonies orgasmiques, sobretot al final...
LES MERDMAID SISTERS QUE S'HAN TORNAT UN MEME PERFECTE XDDD ojala no les haguessin aturat!!
Despres es la noia espacial aquesta, mencanta el rollo aquest i es mooooolt relaxant.
Tot i que no sigui massa fan de la Angela... he de reconeixer que si estigues votant en Eurovisio, aquesta estaria entre el top 5:
I aquesta per ultim...perque es brutal, les cançons en frances tenen trampa perque sempre sonen be, pero qui la canta es massa preciosa per no posarla XD
Cap noi del anime em cau be, i tampoc cap home del concurs mha semblat bo. Fora fora XD