2. El teu personatge preferit
Ahir vaig estarme tota la santissima feina pensant en només aquesta cosa. En quin personatje he invertit mes hores? Per qui torno tot i que passin els dies, els mesos o els anys? Qui ma fet plorar mes? Qui mha fet riure mes? Qui mha fet sentir mes coses i he estimat amb tot el meu santissim cor? I despres de hores i hores de rumiar vaig tindre la revelació divina de que nomes existeixen uns personatjes pels cuals tot i que passin els anys torno a caure com si fos el primer dia, i no son mes que
ELS OSOMATSUS, concretament, EL KARAMATSU MATSUNO.
I no es tan per el CANON, que també, ells dintre dela historia original ja em flipen i no em cansaria mai, pero es mes el FANDOM. No ho entendrieu el que no heu estat atrapats en un fandom , la experiencia real, pero el fandom de OSOMATSU no mextranyaria que fos el mes extens del univers. Osigui em refereixo que tenim el mon canon del anime, pero despres HI HAN CENTENARS, MILERS I POTSER MILIONS de AUs (ALTERNATIVE UNIVERSE) Milions i milions de altres histories fetes per els fans I EL PROPI STAFF DEL ANIME!!!! Ja fa mil anys que va sortir osomatsu pero avui en dia cada mes segueixen sortint mes AUs en diferents videojocs canonics i la gent segueix creant. Estar en aquest fandom es com veure 200 o mes animes mes al any sense adonarte'n. Ho te TOT. SHONEN? TOMA? SEINEN? TOMA. COMEDIA? TOMA. ANGST? TOMA. FETGE I SANG? TOMA!!!!!! TOT, TOTOTOTOTOTOTOT! no sabeu pas el que us esteu perdent.
En tot cas, perque el
karamatsu, en concret? Perque inclús comptant la seva personalitat canonica, l'estimo, es un pringat que mereix ser estimat i que tothom s'aprofita i el tracta malament quan ell es un trosset de pa que es preocupa per els altres i només vol una mica d'amor. I en totes les milers d'histories alternatives que he llegit (incuint les meves propies que genera el meu cap) es el meu
confort character. Se que si el veig esmentat a la sinopsis o a qualsevol fanart, ja m'agradara, perque la seva simple existencia ja em fa feliç. Tot i veurel de puto macarra assesi rastrero i dolent l'he estimat, i veient-lo de sacerdot bonifaci ja m'acaba de matar. Totes les seves facetes em tenen enamorada i mai de la vida em cansaria de voler veure'l en mes coses.
I PARO JA, QUE MUCHO TEXTO I TAL PERO ES UN TEMA QUE PODRIA ESTARME SETMANES ARGUMENTANT XD