Perquè no sigui dit que no participo a res, m'hi he animat!
Bé, doncs, benvinguts a les lliçons de cuina de l'Ereza! Aquí aprendreu com
NO s'han de fer les coses xD
Yakisoba versió "menys-fail-del-que-esperava" de l'Ereza
Ingredients
He mirat de seguir (més o menys) la recepta que va penjar en
@Minatoni, però eliminant-ne el que no m'agrada i afegint-hi xiitake que sí que m'agrada
Aquí hi ha tots els productes acabats de comprar:
He comprat fideus yakisoba "frescos", així hi havia menys riscos de fracassar, vistes les meves habilitats culinàries.
Inicialment havia de ser per a una persona, però no he mesurat res amb precisió, per la qual cosa després han acabat sent dues racions. Així que demà em tocarà dinar yakisoba xD
En fi, ingredients:
- Un tall de cap de llom marca Bonàrea (com a bon lleidatà xD)
- Mitja ceba
- Un quart de col
- Un grapat de brots de soja
- Un xiitake
- Una pastanaga
- Salsa yakisoba (de pot, és clar)
- Una mica d'alga nori
- Sal i pebre
- I evidentment, els fideus yakisoba (una ració em semblava poc per la quantitat de verdura, així que n'he posat dues)
Això és el que he acabat utilitzant:
Text amagat.
Preparació
Més o menys he seguit les indicacions, és a dir:
1. Netejar i tallar la verdura i la carn a trossets raonablement petits.
Text amagat.
2. Posar una mica d'oli a la paella i ficar-hi la carn:
Text amagat.
3. Quan ja estigui feta, afegir-hi la verdura a sobre:
Text amagat.
4. Al cap d'una estona, llançar-hi els fideus frescos i després anar remenant perquè quedi tot barrejat i no s'enganxi:
Text amagat.
5. Quan ja sembli guai, llançar-hi la salsa fins que sembli adequat:
Text amagat.
6. Resultat amb la salsa ja posada:
Text amagat.
7. Com podeu veure, me n'han sortit ben bé dues racions, així que una ha anat directa a la nevera:
Text amagat.
8. No he vist aonori a la botiga, així que he pensat de fer servir alga nori d'embolicar el sushi, trossejant-la com he pogut. Al final ha quedat mínimament decent (deixeu-me, somiar és gratis, d'acord?

)
Text amagat.
Resultat final
I amb això, a menjar! He aprofitat que he anat a comprar a la botiga asiàtica per comprar també mochis i Ramune i fer un sopar totalment postu-freak. La foto és de quan ja me n'havia cruspit la meitat
He de dir que han estat força bons i que han sortit millor del que pensava que sortirien. Vista l'experiència, algun altre dia repetiré.
I ara, me'n vaig a rentar plats xDDD