Quin és el darrer anime que t'has vist?

BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Sybilladura Lelladyb
Drakkar
Entrades: 158
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
Gràcies donades: 22 cops
Gràcies rebudes: 24 cops

22 maig 2018, 04:03

ABSOLUTE DUO

Imatge

És un anime normalet no crec que destaqui massa en cap aspecte però no és dolent, combats, animació, banda sonora, tot en general esta bé el problema és una mica el fet que al final queda alguna cosa molt poc clara i que han fet lo típic de 1 prota noi amb tot de noies radere seu encara que no abusin excessivament d'això una part de l'humor que utilitza l'anime és la rivalitat entre elles per aconseguir estar amb ell.
Si no sabeu que veure doneu-li una oportunitat total són 12 capítols de res :D
Imatge

Laii
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 4
Membre des de: 21 maig 2018, 23:40
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

24 maig 2018, 10:37

Code Geass

Imatge

És dels últims animes que vaig veure i he de dir que es mereix un ENORME 10! Sempre he sigut molt fan de CLAMP i el seu estil, així que vaig decidir de donar una oportunitat a Code Geass. És un anime de meccha però encara que no hi estiguis molt posat en aquest gènere (com jo) l'anime t'enganxa i el vols acabar des del minut 0.

Tracta d'un futur on el Japó és controlat per Anglaterra i es divideix la població en elevens (japonesos) i els anglesos que han anat a viure allà. Els japonesos estan sotmesos a tot el que volen els anglesos i viuen en pobresa i males condicions. En Lelouch és un noi que vol canviar aquesta situació i farà tot el que faci falta per aconseguir el seu objectiu. Diria més però seria fer spoiler...

Els personatges estan molt ben aconseguits i res negatiu a dir de la trama, simplement és inesperada i emocionant, a més de ser molt emotiva. És un anime que et fa pensar i no és pla, és a dir, et trobes amb molts girs inesperats que encara la fan més atractiva. El recomano 100%!

Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Drakkar
Entrades: 105
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 35 cops

31 maig 2018, 14:17

El darrer anime que m'he vist ha estat

Nichijou

.

És un anime 100% comedia, molt recomanable per a qualsevol persona que vulgui oblidar els problemes de la vida quotidiana i riure una estona. Tracta de unes noies que van a l'institut i que viuen situacions ridícules. D'altra banda tenim a una nena científica que es dedica a crear robots.

Per mi la part interesant comença a la segona meitat del anime, quan
Text amagat.

És un anime, slice of life, de 26 capítos, i del qual m'he enamorat de tots els personatges. Em va enganxar des del capítol 1, però no per la història, sinó pels personatges, ja que sempre em deixava amb ganes de saber més sobre ells.

Ras i curt, un 10 en el meu MAL. Però el que em va empenyer a posar-li un 10 va ser la metafora que hi vaig trobar al capítol final.
Text amagat.
Imatge

robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Shinsei
Entrades: 251
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
Gràcies donades: 85 cops
Gràcies rebudes: 64 cops

16 juny 2018, 13:53

Charlotte

Imatge

Tot i que ja unes dues setmanes que la vaig acabar, avui us porto les meves impressions sobre Charlotte. A nivell personal, a estat una més que agradable sorpresa. Era un anime que portava molt de temps a la meva llista de pendents tot i que em va cridar molt al seu moment (Kyokai no Kanata). Agraeixo especialment per no complicar la historia que només sigui de 13 capítols + 1 OVA, tot i que crec que es podia haver donat una mica més de si. Tot i això, penso que la podem catalogar de petita obra mestre.

A nivell argumental es un anime que té dos parts molt clarament marcades. La primera es tranquil·la i agradable (menys el primer episodi, però te la seva raó de ser), però no es fins l’episodi 7/8 que l’argument fa un gir de 180 graus. A partir d’aquell moment, l’anime entra en una nova dimensió que la fa pujar diversos nivells a un ritme frenètic. Un altre punt a favor seu es que es un anime que tot i gravitar entorn al tema dels superpoders, no exclou altres tan o més importants per entendre la història (la identitat, el narcisisme i les relaciones socials i familiars). Tampoc puc ometre que les dosis de romanticisme es van subministrant amb comptagotes, casi sense ser apreciables.

L’animació es també un dels seus punts forts, tot i ser del 2015, l’estudi P.A (Clannad, Angel Beats!) va fer un gran treball, sobretot en el disseny dels personatges y dels ulls (meravellosos). Si he de parlar de BSO també li posaria molt bona nota, sabent gestionar molt bé cada moment (alternant melodies tristes, agradables i èpiques segons la situació). L’ending tot i ja saber-lo dels nostres concursos també té el seu punt un cop t’acostumes a escoltar-lo.

En general es un anime que conté bones dosis d’acció, molta emotivitat i una historia atrapant i molt supressiva. Precisament aquest últim punt es el que segons el meu parer, la fan entrar en el meu selecte grup d’animes que recomanaria.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima

manolini
Porco Rosso
Porco Rosso
manolini.esy.es
Entrades: 135
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Gràcies donades: 95 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

20 juny 2018, 23:44

Imatge

L'OVA de Asagao to Kase-san.
És cuqui. Molt cuqui. Ultra cuqui.

Imatge
Imatge

UkiHana
Administrador
Administrador
Love the seiyuus <3
Shinsei
Entrades: 1631
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
Gràcies donades: 181 cops
Gràcies rebudes: 471 cops

26 juny 2018, 16:06

Doncs jo vaig veure fa cosa d'una setmaneta Kiznaiver, que feia molt de temps que la tenia pendent.

Imatge

Kiznaiver

Argument
En una ciutat futurista, nascuda només per aconseguir la pau mundial, s'implanta el projecte Kiznaiver (un joc de paraules entre Kizu -cicatriu- i kizuna -vincles-) en un grup d'adolescents. Aquest experiment lliga el dolor dels 7 joves entre sí, no només el patiment físic, sinó també l'emocional...

Opinió
Doncs a veure, tenc sentiments diversos, perquè em va agradar però em va deixar un regust amarg. És un anime curt, cosa que està bé, però el final no em va quadrar amb la resta de l'anime, tu t'esperes que tirin cap a la trama principal i nope i em vaig quedar molt confosa. Això no li treu que l'anime estigui de puta mare, que sigui molt original i que enganxi que te cagues, però em va sobtar molt el final...

Realment em va semblar molt original, els personatges em van encantar tots, la música tenia el seu puntasso i l'animació em va agradar moooooltíssssiiiiiiiiiim! Però tot i ser un anime curt -però amb prou temps per a tractar-ho tot- hi ha personatges que quasi no tracten i que tot i ser principals són molt plans o molt anecdòtics... Personatges que, a més, m'agradaven molt...

I ara em direu, però la recomanes o no? A veure, jo la miraria, perquè són 13 capítols i no perdeu res, és entretinguda, enganxa molt i passa molt ràpid! La veritat és que em va semblar molt original i no m'esperava que m'agradés tant i de seguida li vaig agafar carinyo als personatges. Ni que sigui pels personatges l'heu de mirar!!

I ara amb un poc d'spoiler...

Text amagat.

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 290
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 223 cops
Gràcies rebudes: 155 cops

30 jul. 2018, 17:49

Fa temps que ho hauria d'haver posat, però aprofito ara...

Fractale

Imatge

Em va agradar molt. M'estranya que no sigui més coneguda. Ja en deixaré una review amb detall al post corresponent.

Imatge
Imatge

Ereza
Moderador
Moderador
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 290
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
Gràcies donades: 223 cops
Gràcies rebudes: 155 cops

16 ago. 2018, 12:46

Doncs acabo de mirar...

Violet Evergarden

Imatge

Molt recomanable. He deixat l'opinió al post, però 10/10.
manolini ha escrit:
20 juny 2018, 23:44
L'OVA de Asagao to Kase-san.
És cuqui. Molt cuqui. Ultra cuqui.
L'he vista aquesta setmana i sí, és molt cuqui, però no deixa de ser la típica història d'amor d'estudiants. Val la pena veure-la, per això, és molt innocent. Li posaria un 8/10.
Imatge

Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 785
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
Gràcies donades: 439 cops
Gràcies rebudes: 225 cops

18 ago. 2018, 02:08

Imatge

Neon Genesis Evangelion

A la fi he vist un dels animes més mítics després de la insistència d'en @cosarara.

Un poc d'opinió sense spoiler:

És un anime categoritzat com a mecha, psicològic i ciència-ficció. Diria que aquests tres aspectes es poden valorar per separat: la part mecha és senzillament cosmètica; la part psicològica és innecessàriament repetitiva: et mostren uns personatges amb unes psicologies molt desenvolupades, però sincerament la torren molt; finalment, la part de ciència ficció, amb els misteris que hi ha al darrere, crec que és la part que més m'ha agradat (amb diferència).

En general, es nota que l'anime és vell, però està molt ben fet. És lent... avança poc a poc. Però també és veritat que és una peça d'art. Estam molt mal acostumats a que si l'argument no avança, doncs "no ha passat res" i ho criticam. Doooncs, no tot és consumir argument a través d'un tub.

Si això vos ha despertat l'interès, juntament amb el "és un anime de culte, potser l'hauria de veure"... potser el podeu veure. Ara, heu de saber que les opinions són contradictòries per coses que només es poden explicar arruïnant el final.

I ara l'spoiler:

Text amagat.

7/10

Després de 26 capítols es veu que s'ha fet una pel·lícula, The End of Evangelion, que substitueix els dos darrers capítols de l'anime.

D'aquí sí que no puc donar opinió sense spoiler, sorry.

Text amagat.

4/10

Finalment, i això no ho he vist, existeix una tetralogia de pel·lícules basades en l'anime original (el rebuild) i que han de tenir un final nou. Les tres primeres ja s'han publicat:
  • Evangelion: 1.0 You Are (Not) Alone (2007)
  • Evangelion: 2.0 You Can (Not) Advance (2009)
  • Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo (2012)
  • Evangelion: 3.0+1.0 (2020)
Supòs que algun dia les veuré. Per cert, si vos confonen els títols de les pelis, la numeració 1.0, 2.0 i 3.0 és de les versions que es van projectar a les sales de cinema. Les edicions domèstiques estan numerades com 1.11, 2.22 i 3.33. Per què? Qui sap.

M'ha quedat un post un poc llarg, al final :p
Imatge
"Investigar" és un eufemisme per "anem a provar-ho, a veure si peta".
Text amagat.

Shancks
Col·laborador
Col·laborador
Yonkou
Shinsei
Entrades: 960
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
Gràcies donades: 77 cops
Gràcies rebudes: 138 cops

Ahir, 17:36

Tales of Zestiria the X

Imatge

Argument
Text amagat.

Opinió
M'ha agradat força en tots els sentits, es entretinguda, l'historia es bona i l'animacio mes que correcte. No vull donar cap spoiler aixi que si voleu mes informacio, hi ha un post explicatiu aqui .

Nota 9/10

PD: Recomano la versio de Happiness Team, es Blu-ray 720p i els subs estan molt be.
Imatge

Respon