Ep! Alguns m'han demanat sobre la quedada. Doncs que tal us sembla el dia 23 a les 11:30 sota l'arc del triomf? I a partir d'allà ja anem triant cap als altres llocs^^
Si no ens podem fiar de la orientació del Samael no sé a on acabarem... algú més és de Bcn? per que de mi no us fieu jo soc noia de poble, sense vaques i ovelles no em se orientar
Hey, queda una setmana per la quedada i m'he d'anar organitzant. M'agradaria que tornesiu a confirmar encara que ja ho hagueu fet abans per estar segur de qui ve exactament. Encara que em fa algo de pal enviare el meu numero per privat a qui no el tingui per si arribeu tard,us heu perdut o al final pel que sigui no podeu venir.
El planing és aquest: A les 11:30 sota l'arc del triomf(procureu ser puntuals). Pel mati excursió i activitat sorpresa. Dinarem en un buffet japo(surt a entre 9 -10 leuros per cap). Per la tarda anirem per les botigues alla a arc i acabarem prenent una birra per tallers o un batut corea si no us mola la birra(o les dues coses si sou rics xD). I després ja cap a casa :D