Jo tenia pensat anar-hi, però el dia més igual, em van bé els dos, tot hi que m'agrada la idea d'anar un dia a la Japan i l'altre a fer coses random per Barcelona!!
Cosplay... encara no ho havia pensat, pero potser em poso algun kigurumi! :3
Jo tinc pensat anar-hi!!! a mi personalment em va millor el diumenge anar a la japan i el dissabte quedar perquè aquest dia treballo pel mati, i per la tarda podria quedar amb vosaltres i el diumenge aniria un ratu amb unes amigues al japan pero tambe m'acoplaria un ratu amb vosaltres pero com us vagi millor a vosaltres!! si no ja m'empescaré algu el dissabte
Jo en principi anire dissabte i diumenge, dissabte ja he quedat amb uns amics, aixi que, si la quedada es aquest dia sera una visita expres per part meva i diumenge vaig sol, aixi que m'acoplaria a vosaltres una estona xDD.
Sense cosplay, encara no he decidit si fare el cosplay dificil de Summer Wars o no, pensava començar al Abril.
En cuant a activitats, podriem fer una especie de gimcana Anime/cultura japo,etc per equips a la tarda (fora de la Farga millor XS), podria ser entretingut.
Amb proves guais com pinturejos, mini-quiz, una sopa de lletres, tararejar OP/ED, mimca o un puzzle (proves rapides) per obtenir la seguent pista (el que s'en acudeixi, no soc molt bo ideant proves XD), guanya el equip que aconsegueixi abans la pista final.
Es pensar les proves i com fer-ho, si agrada l'idea esclar xD.
Doncs jo buscaré algú que vulgui acollir una banana solitària per una nit i potser hi aniré els dos dies!! I si només puc un intentaré anar el que vagi més gent :3
En quant a cosplay, no se si en portaré, potser intento tornar a barallar-me amb la perruca del cosplay de Byakuyà però potser acabo anant de paisano :(
I lo de les proves gincama i tot això, mola mola, si s'organitza bé ens ho passarem de conya!
Jo pensava anar-hi segur (l'any passat ja m'ho vaig perdre), i pensava anar-hi el dissabte com cada any però gràcies al post de l'Esthor m'he enrecordat que el dissabte treballo per lo que podria vindre per la tarda només... però bueno m'adapto a quan decidiu anar-hi vosaltres ja que dos dies segur que no hi aniré (no dona per tant allò).
Tema cosplay la meva idea era anar de Hinata (Naruto) però encara he de comprar el cosplay, espero que pugui fer-ho.
Per part nostra, vindríem el dissabte matí i partiríem el diumenge vespre. I aquí tenim un problemilla amb el cosplay:
si volem anar a la JW el dissabte no podem entrar a l'hotel fins el migdia, per vestir-nos i tal;
si volem anar a la JW el diumenge, no ens podrem desvestir perquè ja haurem d'haver fet les maletes el migdia...
A algú se li passa pel cap alguna solució? Hauria de ser que hi anéssim el dissabte per la tarda només...
Llavors, la resta del temps, anem plegats, no!? :D
Doncs jo tenia pensat anar diumenge, ja que divendres tindré un concert i dissabte potser curro, però podria anar per la tarda si canvio el torn i així podrem anar per la tarda una estona o fer el polla per Barna xDD Això si, ja confirmaré si em quedo en apartament o que, ja que si anem de party per Barna de nit segur que si, però si no......
Tema cosplay: Doncs amb la Meina tenim pensat de anar amb kigurumis de Totoro i de foca xDDDD bibah :D
Encara estic planejant quin dia aniré, un dels dos dies segur però encara he de decidir quin, tampoc sé si aniré amb algú o m'acoplaré a qui em trobi xDDD