9- Parella preferida
Naturalment, no podia ser cap altra que la
Mitsuha i en
Taki de Your Name. Com en
@Shancks a mi també m'agraden les parelles tràgiques, pero les tràgiques de veritat eh! Així que les de Shinkai ocupen posicions molt elevades. Com sabeu aquesta es la primera parella que el Shinkai fa acabar bé (a fet falta llàgrimes, corts trencats i tres pelis pel mig per superar la maledició establerta a 5 centimetres per segon). Crec que desde el primer moment em van cautivar per la seva manera d'interactuar i per la seva manera de donar-se ànims i anar-se coneixent. I perqué no, el Taki es un autèntic amor de personatge! Memorable l'escena del Kateware Doki, la del retrobament al tren... Me la torno a mirar aquesta nit recoi!
Takaki-san i Nishikata (Karakai Jouzu no Takagi-san): Com enamorar i captar l'atenció del noi que t'agrada desde el primer dia que el vas conèixer? Molt fàcil, fes-li la vida impossible a base de bromes. Ja ho vàrem discutir al seu moment amb
@BlackStar, l'anime es una delícia pero el manga es impagable, de les millors parelles que he vist mai.
10-Personatge més odiat
Matt Ishida/Yamato Ishida (Digimon adventure i secueles): Després d'acabar TRI i recordar cada un dels moments que aquest antecedent de Sasuke Uchiha abans de Sasuke Uchiha, he decidit que tenia que posarlo, per descarregar-me. En Matt es el típic noi que amb l'excusa d'haver-les passat canutes tracta a tothom com el cul i es pasa fent-se la víctima, desatenent el seu germà petit i quan aquest s'acosta a un altre se l'apropia. El seu emblema irònicament es el de l'amistad, una amistat que especialment amb el final de 02 i especialment Tri ja em perdonareu pero la va agafar i llançar pel lavabó. En contrast amb el Tai (que se li aprecia una maduresa molt marcada, el Matt no evoluciona, ni madura, sinó que involuciona de nou). Flac favor li van fer encolomant-li la Sora.