Bé, porto molts dies sense escriure, així que tinc feina pendent :p
3. El teu anime preferit
Clannad: After Story. Si bé cal empassar-se la primera temporada (que no és gens memorable), la segona arriba al punt més profund del teu cor i te'l destrossa fent-te plorar com un animal.
4. Anime que menys t’ha agradat
Evangelion. Em llevava expressament a la matinada per veure'l al 3xl.nit. No vaig entendre una merda, i si miro anime és per passar-ho bé, no per filosofar sobre la vida i els apòstols i nosequè. No, no penso veure les pel·lis. No, no penso tornar-la a veure. No, ningú em tornarà el temps perdut veient-la... malauradament. També tenia com a candidata Utena, però aquesta no em feia llevar-me expressament, així que l'he perdonada.
5. Personatge masculí preferit
Youhei Sunohara. Tiraré de secundari. És el típic personatge que només serveix per dir parides i fer riure, el trio especialment per
aquesta.
6. Personatge femení preferit
Marnie. La pel·lícula en si és un encant, no puc dir gaire del personatge sense fer spoilers...
7. Protagonista preferit
Youko Nakajima. En pocs animes he vist una evolució del personatge com a Dotze Regnes. Waifu total.
8. Antagonista preferit
Freezer. Tiraré de clàssic de la infància... que les hores i hores en el seu combat infinit serveixin almenys per posar-lo en un repte d'anime xD
9. Parella preferida de l’anime
Patema+Age. Els protagonistes de Patema invertida. Dos mons oposats, però que això no impedeixi l'amor.
10. Pitjor personatge de tots els temps
Makoto Itou. Em sembla que no he odiat cap protagonista d'un anime tant com aquest. Es mereix tot el que li passa
11. Opening preferit
Tomorrow, de Full Metal Panic! És el primer que m'ha passat pel cap. Per més que m'ha tocat escoltar-lo, no l'avorreixo.