Anime Challenge 31 days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

7.- Protagonista preferit
Se que estic repetint el de @BlackStar pero es que s'ho mereix.

Gon Freecss del anime Hunter x Hunter, es un personatge molt sincer y extremadament humil, que si be es capaç de lluitar, no li desitja mal a ningu ni als seus enemics (menys a un, pero no vull fer spoiler).
A mes a mes, la seva amistat amb Killua, Leorio i Kurapika es totalment sincera i ho dona tot pels altres si fa falta.

Imatge

PD: llastima que Togashi volgues continuar el manga per despres fer tants hiatus, si jo fos ell l'hagues acabat al arc Formigues Quimera i hagues quedat rodo.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

6.- Personatge femení preferit

Viviiiiiii!! Estic enamorat, senzillament. Crec que en gran part és per la veu que té en català, però la bondat del personatge, el desviure's pel seu poble, el cor pur... La Vivi ha de tornar a la tripulació però ja!

Imatge

I, per cert, gràcies a ella ha nascut una de les millors imatges de l'anime.

Imatge
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

8.- Antagonista preferit

Aquest el tin molt clar per a mi no hi ha gaires antagonistes que m'hagin agradat tant com aquest, parlo de'n Hisoka de Hunter x Hunter, ell ve a ser un antiheroi el qual fa el que vol quan vol, quan veu algú amb potencial no pot evitar orgasmejar de l'emoció de veure créixer algú al qual desafiarà quan ja sigui ben fort com en Gon el qual esta en les millors fantasies de'n Hisoka XD literalment a un capitol orgasmeja al mig d'un combat.
Aquest home va despertar el meu costat Homosexual! jajajaj
observeu quina perfecció més absoluta!
Imatge
fa JoJo poses i tot!
Imatge
i una altre de regal que m'encanta clar que si no heu vist l'escena suposo que ni us immutareu
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

8.- Antagonista preferit

M'ha costat trobar-ne un que m'agradés, per que en genera els antagonistes no m'agraden.

Lady Eboshi - Mononoke Hime M'agrada aquesta antagonista per que no és dolenta en si, no fa les coses per que estiguin mal fetes sinó per la seva gent. Ella te molta representació dels humans, que molts cops fem les coses per la nostra comoditat i al final acabem perjudicant a altres en en procés. Però el que m'agrada d'ella com a antagonista és que no és dolenta ni bona i té un punt de vista diferent als protas i per això a acabat sent l'antagonista.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

8.- Antagonista preferit

Em sap greu repetir-me tant, però com a antagonista, el que és insuperable en estil i en eficàcia, sense cap mena de dubte és en Naraku, d'Inuyasha:

Imatge

És l'unic enemic prou intel·ligent com per no mostrar-se mai en persona davant els seus enemics i molts cops, ni tant sols hi enviava els seus "esbirros" sinó que hi enviava unes vespes molt xungues enlloc seu.

No content amb la seva intel·ligència, s'ha de destacar el seu alt nivell de husbandonisme.

Imatge

I per acabar, crea una versió shota d'ell mateix que l'anomena Hakudoshi perquè té un caché que no se l'aguanta

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

8.- Antagonista preferit

Imatge

Ho tenc claríssim també, el meu antagonista preferit és el Makishima Shogo (Psycho-Pass) Espero que més gent coincideixi amb mi que és EL PERSONATGE (amb majúscules) d'aquest anime, que té una psicologia al darrere BRUTAL i que és l'antagonista més carismàtic i al qual més m'he cregut de tots els animes que he vist. No sé per què sempre fan antagonistes que són dolents per ser dolents però el Makishima va un pas més enllà (cert nivell de dolentia té, siguem sincers, però li perdonem). Simplement, és perfecte.
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

8- Antagonista preferit

No he vist molt anime on l'antagonista em cridi l'atenció, però amb el primer que penso és en Sesshomaru. Tampoc sé si ell formaria part d'aquesta categoria hahaha.

Sempre m'ha agradat aquest personatge. Encara que sigui fred i sempre estigui menyspreant els humans, al final aconsegueix establir una relació "afectiva" amb una humana. A més a més, en el fons del seu cor acaba ajudant a l'Inuyasha.


Imatge
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

8. Antagonista preferit

Els antagonistes gairebé sempre resulten ser el personatges que més m'agraden i m'és difícil decidir-me per un, tot i això, el lloc se l'endu el gran Makishima Shougo. Gran part del perquè Psycho Pass m'agrada tantíssim li dec a aquest personatge. Al principi semblava que no em feia massa el pes ja que no es deixava veure i pels mètodes que utilitzava. Però quan apareix més endavant amb els seus discursos i manera de pensar no vaig poder evitar caure rendida als seus encants, un carisma massa enlluernador XD Bàsicament és tot el que puc demanar per un antagonista: intel·ligent, culte, capaç de manipular i influenciar els altres... sí, característiques d'un psicòpata, però és precisament això, juntament amb unes idees amb les quals és difícil portar-li la contrària el que el fa tan atractiu als meus ulls. Tot i que potser m'hauria agradat aprofundir una mica més en la seva vida i experiències... en aquest aspecte he d'admetre que en Griffith (Berserk) està a un nivell completament diferent i difícil d'equiparar; però com que en Makishima m'agrada més li dono aquesta posició.


Imatge


Imatge


Mencions especials per: Johan Liebheart (Monster), Griffith (Berserk), Haitani Seiji (Zetman) i Deishuu Kaiki (Monogatari Series)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Khaederen
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 maig 2018, 00:08
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 5 cops

8.-Antagonista preferit

Un sens dubte molt memorable és en Yoshikage Kira. Aquest antagonista fa de diamond is unbreakable una de les millors sagues de Jojo's. Podria posar aquí el carismàtic Dio i tampoc desentonaria gens, però posaré el Kira per ser un antagonista menys convencional. Si el Dio és un megalòmen, narcissista amb ànsies de dominar el món el Kira és simplement un psicòpata que vol tenir una vida el més rutinària possible. Ell mateix ho expressa dient que vol viure com una planta d'interior xd. Una rutina normal i corrent i avorrida és l'únic que desitja, clar que a la seva rutina hi ha d'afegir els assassinats i el petit ritual grotesc amb que els fa.

Yoshikage Kira és un psicòpata molt intel·ligent i temible però que detesta la violència i la confrontació (tot i estar convençut que en cas de ser necessària pot guanyar amb facilitat), la seva obsessió és passar desapercebut i que la seva rutina no sigui mai pertorbada. Justament això el fa un adversari molt perillós i també que el desenvolupament d'aquesta saga sigui molt diferent. A més com a curiositat el seu disseny està basat en David Bowie xd

Imatge

Text amagat.
lostbrain ha escrit: 07 maig 2018, 19:14 7.- Protagonista preferit

Aquí per no repetir l'Onizuka de GTO que es un gran protagonista, n'hauré d'escollir algun altre. I crec que em quedaré amb el gran Musashi Miyamoto de Vagabond de Takehiko Inoue. Basat en el famós samurai del Japó Feudal.

Imatge


Tot i així hi ha protagonistes força bons. Per mencionar-ne algun més:

-Els 3 protagonistes de REAL, manga del mateix autor que Vagabond.
-El professor universitari, detectiu privat, arqueòleg y ex-agent del SAS Britànic Taichi Hiraga Keaton. Del manga Master Keaton del gran Urasawa. Una perla més d'aquest autor i no massa coneguda.
-La Deathco del manga del mateix nom d'Atsushi Kaneko.
-El capità Harlock del manga de Leiji Matsumoto.
-L'Akira Fudo de Devilman de Go Nagai.
-L'Spike Spiegel de Cowboy Bebop.
-Les dues Nana del manga/anime del mateix nom de Ai Yazawa.

I un llarg etcètera.


M'alegro de veure un altre fan d'Inoue per aquí :)
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

8.- Antagonista preferit

Està clar que el millor personatge sempre sol ser l'antagonista, per això m'és bastant complicat triar-ne només un. La primera idea que vaig tindre va ser en Makishima Shougo però ja l'han anomenat bastant. Per altra banda està l'Izaya però ja debeu estar cansants de sentir-me fangirlejar amb ell. Així que la meva opció final ha sigut: Rail Tracer

Imatge


És un psicòpata i assassí en serie, a més és guapo i carismatic, i està clar que té bon gust amb les dones. Que més puc demanar? No vull dir res més perquè hi ha massa gent que no ha vist Baccano! i no se a que coi esteu esperant, poseu-vos les piles!

Text amagat.
Imatge
Imatge
Respon