Nomes pels dracs i les lluites conspiradores pel tron de ferro, ja valdra la pena veure-ho. "In the game of thrones you win or you Die!!!"
No arribo a llegir aquest missatge i el de la @UkiHana i se m'hagués passat totalment per alt que demà s'estrena! Tinc moltes ganes de tornar a viure l'experiència joc de trons, però també em fa moltíssima por. Vaig acabar super desenganyat amb les dues últimes temporades. Però sembla ser que tot torna a estar en mans de George R. R. Martin així que esperem que vagi bé i ho puguem gaudir.
100% d'acord, em puto encanta el meme, estic al curro partint-me de riureUkiHana ha escrit: ↑30 ago. 2022, 00:58 Capítol 2
Doncs també m'ha agradat bastant! He de dir que l'escena del rei passejant amb la nena de 12 anys amb la conversa tota preparada m'ha fet força gràcia. Ara imagino que veurem la Raehenreuasasa (No ho sé escriure) la Rhaenyra (gràcies @Shancks per escriure-ho bé, t'he copiat xD) de morros perquè el seu pare després d'estar passejant la chorra tot el capítol ha triat tirar-se la seva única amiga, amb l'única que s'ha pogut sincerar sobre com se sent després de la mort de sa mare...
Viserys is like:
I emocionada per l'aliança Daemon i Corlys, a veure si veiem una mica d'acció més que el rei mirant a veure qui es fica al llit. La conversa entre la Rhaenyra i el Daemon ha estat brutaaaaaaaaaaaaaal! M'ha encantat, la nostra Rhaenyra té els ovaris super ben posats i no li té por al Daemon (encara que també té un drac).
En general bon capítol, tinc ganes que comenci una mica l'acció i que la Rhaenyra pugui començar a donar ordres i ser la reina que ens mereixem![]()