Quan vaig enviar la cançó pensava que tindria millor rebuda, però ja diuen que els animals no saben apreciar l'art(? És broma, us estimo des del fons del meu cor de croqueta Sou tots uns fills de puta
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Ara sí Arnau, amb art, sentiment, odi, massacre i un mogollon més de feels.
Aquestes cançons són les que menys em van agradar així que de moment el pronòstic és va complint. Ara només cal que guanyi i tot anirà sobre rodes (veu de dolent random).
OOooooooh, quina llàstima Minatasso, et vaig posar bona nota! Realment l'anime en si em va agradar una puta merda, però aquí jutgem cançons i la de Tokyo Ghoul em pareix brutal! Segurament el que passa és que a l'opening falta molt més Gourmet.
A més, per guanyar hauries d'haver presentat aquest:
Vale, he de dir que les cançons de Tokyo Ghoul i de mondaiji son les dues que no m'han agradat. La de Tokyo Ghoul la trobo molt tètrica (com l'anime vamos ajaja) i l'altra molt repetitiva (pegadissa es, aixo si :P)
M'ha decepcionat que la meva hagi quedat tan per sota, ja que la trobo tan i tan maca, sabia que guanyar no guanyaria pero no esperava aixo *kokoro trencat* xD
Pero en fi, respecto les vostres votacions i m'ha agradat compartir aquesta canço amb vosaltres :3
Kagome l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 maig 2016, 23:05, en total s’ha editat 1 vegada.