YEEEEEEEEESU, estic contenta que D.Gray-man us hagi agradat! Vaig estar dubtant entre quin dels openings d'aquest èpic anime m'agradava més (estava entre el 3r i 4t que també són molt bons) però el primer em trametia molts feelings!
Ara que ja no tinc tensió de pensar on estaré, faré una aposta i diré que ha guanyat Overlord (que ho porto dient tota l'estona, però buenu xD)
Buaaah 3r, en part estic content per haver arribat tant amunt i per haver-vos desmuntat les teuries
Però per altra banda hagués estat guay guanyar xD Llàstima, a la pròxima serà
Vaja, jo em pensava que Overlord guanyaria però de carrer... Li vaig donar els 12 punts del meu kokoro amb molt d'amor i carinyu. De fet, quan m'acabi Gintamaº serà la primera que veuré #promise Amb aquest opening tan bo ha de ser collonuda
Ha pujat molt NaNa la veritat i no esperaba Danshi i Bleach al top 1 i 2 (o al reves, encara no se sap) (els hi vaig donar el 6 i 8 respectivament XDD)
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 maig 2016, 23:03, en total s’ha editat 1 vegada.
De res! En realitat, com ha dit el Shancks, si no me l'hagués recomanat fa unes setmanes no l'hagués vist així que la culpa és seva xDD m'alegro que us hagi agradat!
Felicitats al guanyador i el seu rabo gordo, entrar i guanyar, si senyor!
Per altra part, esperava que Danshi guanyés, pero nunca llueve al gusto de todos.
fdps
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar