YEEEEEEEEESU, estic contenta que D.Gray-man us hagi agradat! Vaig estar dubtant entre quin dels openings d'aquest èpic anime m'agradava més (estava entre el 3r i 4t que també són molt bons) però el primer em trametia molts feelings!
Ara que ja no tinc tensió de pensar on estaré, faré una aposta i diré que ha guanyat Overlord (que ho porto dient tota l'estona, però buenu xD)
Buaaah 3r, en part estic content per haver arribat tant amunt i per haver-vos desmuntat les teuries
Però per altra banda hagués estat guay guanyar xD Llàstima, a la pròxima serà
Vaja, jo em pensava que Overlord guanyaria però de carrer... Li vaig donar els 12 punts del meu kokoro amb molt d'amor i carinyu. De fet, quan m'acabi Gintamaº serà la primera que veuré #promise Amb aquest opening tan bo ha de ser collonuda
Ha pujat molt NaNa la veritat i no esperaba Danshi i Bleach al top 1 i 2 (o al reves, encara no se sap) (els hi vaig donar el 6 i 8 respectivament XDD)
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 maig 2016, 23:03, en total s’ha editat 1 vegada.
De res! En realitat, com ha dit el Shancks, si no me l'hagués recomanat fa unes setmanes no l'hagués vist així que la culpa és seva xDD m'alegro que us hagi agradat! :D
Felicitats al guanyador i el seu rabo gordo, entrar i guanyar, si senyor!
Per altra part, esperava que Danshi guanyés, pero nunca llueve al gusto de todos.
fdps
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar