Doncs la veritat és que em va agradar més del que em pensava. Dir que no sabia gaire de què anava la cosa, només que Rocky era un tio que feia boxa i poc més.
El principi em va desconcertar molt, perquè el Rocky sembla que pateix cert retard i que no té moltes llums i es passa el dia darrere dels animals i de la tia de la tenda i, si no, es dedica a no rompre dits i això que dius "què collons estic mirant?" però a poc a poc es va arreglant.
Em van entretenir bastant i així com al principi se'm va fer pesada, la veritat és que la peli anava avançant i ni em vaig enterar. El ritme principi és lent però després t'atrapa i no et deixes endur per la història. Em va molar, em va molar molt, la veritat.
Els moments que més em van agradar potser va ser quan apallissa la carn (TOP) o quan finalment es fa la titi! I bé, també dir que m'esperava que el final fos diferent. És a dir, durant tota la peli veus com ell es va entrenant a saco, que apallissa carn (em va agradar xD) com si no hagués demà, que ho dona tot per poder aguantar el combat i, mentrestant, veus com l'Apol·lo va passant de tot i que no entrena (sí, que ja sé que estava lesionat o no sé què polles) i hi ha un moment que quan un dels tios de l'Apol·lo veu com el Rocky s'entrena que tu dius "ara, per anar de sobrat, el Rocky guanyarà del chill"
I clar, et vas ficant dins la peli, cop de puny a la carn i tal i, al final, a l'hora de la veritat, el Rocky tot i el gran esforç no aconsegueix guanyar l'Apol·lo. Sí, li planta cara i el deixa fet un cromo, sí pareix que ho ha aconseguit, però finalment els jutges li donen la victòria a l'Apol·lo i tu et quedes amb cara de "what?" de què ha anat això? On és la moral d'aquesta història? Que els jutges estaven comprats? Que per molt esforç que hi posis mai no podràs guanyar un peso pesado? Què n'he d'extreure d'això?
A veure, el final no desmereix la peli, però si que et deixa amb un regust agredolç... Però en general estic contenta d'haver-la mirat! Em va agradar bastant! Worth it!