Cicle de Cinema de Tadaima.cat

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops



Imatge

Cicle de Cinema de Culte de Tadaima.cat



Us presentem el Cicle de Cinema de Culte de Tadaima.cat!! Les millors pel·lícules, els clàssics del setè art, l’antonomàsia de l’exquisitesa audiovisual… a Tadaima.cat!

En què consistirà?
-Els sensuals membres de tadaima.cat estan convidats a aquest cicle de pel·lícules de culte de la història de cinema per veure tots junts. La visualització es farà com sempre: cadascú aconseguirà la pel·lícula en qüestió pels seus mètodes i quedarem un dia i a una hora determinada per veure-la tots junts i comentar-la al xat de tadaima.cat.

-La primera tanda de pel·lícules que es veurà es varen proposar al xat i són les següents:

- El Padrino: Divendres, 3 d'agost del 2018
- El Padrino 2: Divendres, 17 d'agost
- El Padrino 3: Dissabte, 1 de setembre
- Blade Runner: Divendres, 14 de setembre
- Rambo: Dissabte, 29 de setembre
- Rocky: Divendres, 12 d'octubre
-Veurem una pel·lícula cada dues setmanes. Si justament la data que us proposem molta gent no pogués, evidentment es mouria al pròxim cap de setmana.

Esperem que us agradi la iniciativa i que hi participeu molt! :urahara:
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Bona tarda!!!!!

Em sembla una molt bona idea, perquè ho reconec, no he vist cap d'aquetes pel·lícules i és la meva oportunitat per fer-ho! Podré veure-les totes amb vosaltres excepte la primera (el dia 3 d'agost) perquè no hi sóc, però ja la miraré pel meu compte i així podré veure les altres parts del Padrino.
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Nice per fi una escusa per ceure el padrino xD espero poder tots els dies establerts
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo crec que podre a quasi totes, depen les hores. El dia 3 vaig a veure "Els Increibles 2", aixi que depen l'hora hi sere o vindre a mitges.

Pero cap problema perque les he vist totes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Em sembla molt bona idea, si és a partir de les 22h m'uneixo!! Sempre he volgut veure El Padrino
Imatge
Avatar de l’usuari
marcv619
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 07 nov. 2016, 12:15
0
1
Gràcies rebudes: 8 cops

Perque no feu servir la app rabbit? et permet veura la películ·la a la veguada amb tothom qui vulguis, i tens xat normal i de veu.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei, gràcies per la proposta, però ja havíem provat aquesta solució (o una altra molt semblant) i no ens va bé perquè:
a) Han de ser coses que estiguin online.
b) Requereix una connexió estable, i ens coneixem.
c) A molts ens agrada fer servir el televisor.
d) El xat de veu, per veure coses, és incòmode.
e) Ja tenim un xat de text.

;)

Per altra banda, m'agradaria proposar Ghost in the Shell (1995), que ens la va recomanar en @cosarara fa uns mesos i tenc pendent veure-la.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo evidentment m'apunto encara que ja les hagi vist per poder comentar-les amb vosaltres, a la primera no podré ser-hi però a les demés m'apunto.
Minatoni ha escrit: 01 ago. 2018, 20:03Per altra banda, m'agradaria proposar Ghost in the Shell (1995), que ens la va recomanar en @cosarara fa uns mesos i tenc pendent veure-la.
A mi també m'agradaria veure-la així que em sembla bé afegir-la a la llista.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El Padrino I

Buaaaaaaaaaaaaah chavaaaaaaaaaaaaaal, que no m'esperava tal epicitat. És a dir, sabia que era bona, però no tan bona, em va deixar: flipant. Hi va haver moments que em vaig quedar molt, molt boja, del pal que no tenia ni puta idea de com podia ser que aquella peli m'estigués deixant tan al·lucinada.

Els que no l'heu vist ja us podeu preparar per quasi 3 hores intenses de super pel·lícula!! Jo feia temps que no ho flipava tant... el guió em va semblar brutal, que al principi pareix que tot és molt inconnex i que res té gaire relació, però al final tot està relacionat entre si i d'una manera que, com a mínim a mi, em va sorprendre moltíssim! L'evolució del Michel em va flipar molt, perquè va sent lentament i quan te n'adones, zasca, ja és tot un malote, i quin malote!!

Una de les coses que em va deixar més flipada va ser...

Text amagat.
APOLONIAAAAAAAAAAAAAA *bum, cotxe que implosiona*

És a dir, ja em semblava prou random que mentre que a Amèrica tota la família ho passa putes, el Michel es casa per Itàlia del pim que pam i després la pava vola pels aires xDDD Em va deixar boja però molt boja, com quan maten en Sonny, que no m'ho veia venir i va ser un "OMG!" Que a veure, va morir molta gent, però de totes maneres allò no m'ho esperava.



Espero la segona part amb ànsies! :uki:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, he de dir que tot i que compartesc part de l'opinió de na @UkiHana, sí, és una molt bona pel·lícula, sí, és un clàssic que s'ha de veure, etc, etc... Són tres hores d'un argument bastant difós. No segueix un fil conductor massa definit més enllà de l'evolució d'en Michael que passa de ser un home exemplar al mafiós namba uan.

Però bé. M'ha agradat veure-la.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon