Quins son els moments que destacarieu?
Jo, per exemple, m'ho vaig passar molt be al grupal de Bleach!! Vam coneixer gent nova molt simpàtica i vam passar una estona molt agradable!! Aixi dóna gust fer cosplay de la teva sèrie preferida!! Va valer moltissim la pena anar fins a Montjuic!! En general em va encantar, una experiència brutal!
Tambe m'ho vaig passar molt be el divendres amb el Samael, la Meina, el Victor, la Nafi, el Kami... Ens van passar moltes coses molt random, com no podia ser d'altra manera!!
Buaaaah i del dissabte, veure al Bank, a la fi!! S'havia fet pregar i tot i que al final no ens va fer yaoi... El perdonarem!
I pel que fa a cosplayers, evidentment els que em van agradar mes van ser els de Bleach i els d'Akatsuki no Yona!! Vam trobar un grupal el dissabte per la tarda molt currat, nomes els faltava el Soo-Won i el Jae-Ha! I molts Shin-Ah tambe molt ben fets, amb la calor que devien passar!!
Vaig trobar a faltar cosplayers d'Arslan Senki i algun cosplay currat del Suga de Haikyuu. Tambe em va sorprendre no veure cap cosplayer de Gangsta.. I em vaig trobar un Zetsubou Sensei, un anime que m'agrada molt i que coneix molt poca gent!
Be, i com a cosa negativa els preus, evidentment, pero aixo ja escapa al nostre control. Molt abusiu 7 eurazos per un clauer del Koro-sensei, per molt mono que fos. El Minato i jo nomes ens hem comprat manga, pero aixo ja anira al post pertinent!
Moltes gracies per ser-hi i per fer que aquest Salo del Manga hagi estat tan especial! Em sento molt afortunada d'haver-vos conegut!