[Aniversari Tadaima] Preguntes frikis

Regles del fòrum
Aquí parlem dels esdeveniments que ens interessen, a més d'organitzar-ne nosaltres a Tadaima.cat.

Esdeveniments recurrents:
Esdeveniments de Tadaima.cat:
Cerca per song:
Respon
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

14. Que t’estimaries més ser un Jedi o un Sith?


Segurament seria un Jedi, això de ser dolenta no se'm dona bé, així que és molt probable que acabés lluitant per combatre els enemics i els dolents hahahaha. On hi hagi revolució i justícia allà estaré jo


May the Force be with you
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

14. Que t’estimaries més ser un Jedi o un Sith?

A mi tot em va bé. Els Jedi són com molt místics però també són molt estrictes i jo crec que soc una mica més d'anar per lliure. Sincerament és una decisió difícil que només recaurà en "qui té millor estil?" Així que trio els Jedi perquè la mania dels Dark Lords de portar màscara no m'acaba de fer i m'agrada un vestuari més complet que no tot de color negre.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

14. Que t’estimaries més ser un Jedi o un Sith?

Hmmm.... a veure, jo sóc bastant tontito amb això de fer el bé i tal, però crec que com diu n'Uki, els Jedi són molt estrictes.

Però als Sith se'ls va encara més l'olla, per tant... Jedi?

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

15. La trilogia d’El Hòbbit. L’aproves o la suspens?


A mi em van agradar. Visualment estan molt ben fetes i et permet conèixer una mica millor la història dels Enanos i de com en Bilbo va aconseguir l'anell. M'agrada molt l'actor Martin Freeman i crec que tant ell com els altres ho van fer molt bé. No he llegit el llibre, però per part meva aprovo la trilogia de les pelis.
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

15. La trilogia d’El Hòbbit. L’aproves o la suspens?

Hmm...

A veure, si no veus la motivació darrere d'engreixar les pel·lícules així com ho han fet, sincerament, no estan tan malament. Com diu na @Yuri, en Martin Freeman ho fa de 10, en Cucumber fa un Smaug flipant i la música està molt bé també.

Ara bé, hi ha trossos, especialment tot el relacionat amb na Tauriel, que... ew. I no és només perquè s'ho hagin inventat (que també), sinó perquè és fanfiction baratera. És a dir, el tros amb n'Elrond, en Saruman, en Gàndalf i na Galàdriel també és inventat i, tot i que no és per tirar coets, tampoc està malament.

Però allò de na Tauriel...

No sé, potser les hauria de tornar a mirar.

Per cert, sabeu que hi ha versions de les pel·lícules que els fans han retallat i aferrat, de manera que han llevat tot aquest "farciment"? xD

No ho sé. A mi, sincerament, veure coses noves amb personatges i mons que ja m'agraden, ja em va bé (per exemple, Rings of Power). Però crec que mesclar-ho dins les pel·lis canon va ser un poc massa.

Però bé, en definitiva, les aprovo.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

12. Quina raça d’El Senyor dels Anells series i per què?

Jo diria que elf tant per la seva zona i civilització com per les avantatges fisiològiques que presenten. Però sip, ser un hobbit i viure a la Comarca no pot estar gens malament.

13. Quin personatge de l’univers de Joc de Trons consideres més atractiu?

No es concreta quin tipus d'atractiu però per dir algo diferent, diré Missandei.

14. Que t’estimaries més ser un Jedi o un Sith?

Pregunta complicada, però interessant. Si parlem de valors i has de triar una moral de les dues encaixaria més en l'ordre dels Jedi, a més el meu autocontrol i estoicisme seria ideal per formar part dels Jedi. Per altra banda els Sith són més emocionals i poden tenir relacions amb aqui vulguin, crec que tenen més llibertat en tots els àmbits. Tampoc estic convençut de sempre estar d'acord amb la resta de Jedi així que o bé seria un Jedi que aniria per lliure o bé un Sith que no necessariament faria el mal.

15. La trilogia d’El Hòbbit. L’aproves o la suspens?

Si l'aprovo és per ser de la saga. Recordo avorrir-me moltissim al cine en qualsevol de les tres pel·lícules. Potser hauria de donar una altra oportunitat però el record que tinc no és molt bo.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

15. La trilogia d’El Hòbbit. L’aproves o la suspens?

Aprovo les dues primeres pel·lícules, la tercera la suspenc. Així que imagino que la saga en general aprova. La primera em va encantar, està molt ben adaptada i la música és bestial, per a mi és la millor de les tres.

Pel que fa a la segona, ja comencen a pegar-se tremenda inventada amb na Tauriel i l'interventor aquell dolent del poble... I la tercera és tot puta inventada, no m'agrada gens. És com veure dues hores d'una batalla que al llibre són tres pàgines, és lent, avorrit i em rallaaaaaaaaaaaa. A més hi ha el final aquell que intenta ser profund de "si duele el amor es porque era real" o una merda així que és com filosofia barata que pots fer al bany mentre jinyes i no sé, em fot repelús i mania absoluta.

Així que en general aprovat per les dues primeres, perquè la darrera em sembla insuportable.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

16. Si estudiessis a Hogwarts, quines assignatures t’agradarien més (i quines menys) i per què?

Hmm... diria que m'agradarien pocions, transfiguració i defensa contra les forces del mal. Encantaments i astronomia possiblement també.

No tenc gaire clar si m'agradaria botànica, tot i que el bricomanía de jardineria m'agrada. Deixem-ho en un potser.

Ara, divinació i història de la màgia... ecs.

La de criatures màgiques... sincerament, amb en Hagrid crec que no xD

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

16. Si estudiessis a Hogwarts, quines assignatures t’agradarien més (i quines menys) i per què?

Imatge

Crec que pocions m'agradaria molt perquè és com cuinar, simplement segueixes les passes d'una recepta sense desviar-te gaire i ja està. Encantaments també sembla que ha de ser molt xula i Història de la Màgia perquè soc una mica friki d'aquestes coses. Les Runes Antigues que fa l'Hermione m'encantaria també sincerament.

Ara, crec que Defensa contra les Forces del Mal no m'estira gaire perquè soc més de teoria que de pràctica, així que em sumo a na @Layla i la seva admiració a la professora Umbridge. Criatures Màgiques dic el mateix que en @Minatoni, sí que m'agradaria però amb en Hagrid nope. El mateix penso de Futurologia, m'agradaria més amb un professor més competent.

Transformacions crec que m'agradaria però sembla difícil, em fa l'efecte que són les matemàtiques de la màgia i això no m'entusiasma gaire... Botànica crec que ha de ser una assignatura entretinguda però les plantes màgiques són tot excepte cutes, més aviat són perilloses...

I Astronomia què voleu que us digui, no li veig gaire utilitat, però tampoc pareix difícil així que endavant. I altra assignatura que em sona però que tampoc en sabem gaire cosa és Estudis Muggles i aquests, per desgràcia, n'he fet massa ja :riu: :riu:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

17. Quin nom li posaries al teu drac a l’univers de Joc de Trons?

Desdentao

Hmmmm...

Potser tampoc és tan mala idea. @Patx help

Va, de veritat: Dragó.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon